Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Morawica: Budowa dróg na Osiedlu Dąbrowa w Bilczy
Numer ogłoszenia: 91138 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Morawicy , ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3114691.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg na Osiedlu Dąbrowa w Bilczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie odcinka ulicy Dolomitowej odcinek od W1 do W5 i od W6 do W1 z masy asfaltowej wraz z chodnikiem z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm/czerwonej/, zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm/szara/.Zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą zalącznik nr 5 do niniejszej siwz w skład której wchodzi Projekt Budowlano-Wykonawczy ulic wewnętrznych dla osiedla Dąbrowa w miejscowości Bilcza opracowaną przez mgr inż.Sebastiana Zatorskiego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 20 000,00 PLN( słownie dwadzieścia tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy wg wzou określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu określonych w art.22ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr2 do niniejszej SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku istotnej modyfikacji przedmiotu świadczenia Wykonawcy, stwierdzonej aneksem do umowy strony wyodrębnią: a) roboty zamienne,przez które rozumie się roboty,które Wykonawca wykona w zamian robót zawartych w dokumentacji projektowej, b) roboty zaniechane,przez które rozumie się roboty objęte dokumentacją projektową, a których wykonanie w związku z robotami, o których mowa w lit.ai b stało sie zbędne.3.1 Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony oraz kosztorys różnicowy sporządzony przez Wykonawcę metodą szczegółową, przy czym w przypadku wykonania robót według nowej technologii cena robót zostanie obliczona w sposób określony poniżej: a) parametry kosztowe będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy,b) ceny materiałów i sprzętu zostaną ustalone według średnich cen opublikowanych w kwartalnej informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz pracy sprzętu SEKOCEMBUD,obowiązujących w kwartale poprzedzającym kwartał,w którym opracowuje się kosztorys różnicowy i zawierających ceny zakupu dla materiałów,a w przypadku ich braku według cen rynkowych udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym.Tak sporządzony kosztorys różnicowy po uprzednim jego sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowił podstawę zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.3.2. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zaniechane bedzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony oraz kosztorys sporządzony przez Wykonawcę,tj.określający ilość jednostek przedmiarowych zakresu robót podlegających zaniechaniu pomnożonych przez ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu oferowego, stanowiącego podstawę obliczenia ceny w ofercie.Tak sporządzony kosztorys po uprzednim jego sprawdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowił podstawę zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wartość robót zaniechanych skutkuje odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zaistnienia przesłanek, o których mowa w pkt.3.1;3.2 strony stwierdzają w protokole, który stanowi podstawę do ustalenia zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Zmiana wynagrodzenia ryczałtowego uzasadnia sporządzenie aneksu do umowy. 5 Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt.2 w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn lezących po stronie Zamawiającego, b) nie przekazania przez Zamawiającego w terminie określonym w umowie z Wykonawcą placu budowy,c) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencje jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty. d) istotnej modyfikacji zakresu świadczeń Wykonawcy stwierdzonej aneksem do umowy,która powoduje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, e) opóźnień w realizacji zamowienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przaz Zamawiającego dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Morawicy ul.Kielecka 38 ,26-026 Morawica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Morawicy ulica Kielecka 38 ,26-026 Morawica pokój 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Zakup urządzeń wyposażenia kuchni
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowych dla zadań polegających na przebudowie/budowie dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Morawica
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Poniaty Wielkie
- Budowa drogi gminnej kl.D w km od 0+000 do 0+481,42 wraz z budową skrzyż. drogi powiat.nr 1387K km 8+233 oraz budową skrzyż. drogi powiat.nr 1384Kw km 15+106 w m. Szerzyny, gm.Szerzyny (dokończenie5)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pysznica
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Długie, Nowosielce, Posada Zarszyńska i Zarszyn
- Zaprojektowanie, wykonanie, nadzór dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo: ul. Ogrodowa, Dreckiego, Jęczmienna oraz drogi w Markowie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.