eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA OŚ. ŚRÓDMIEŚCIE W OBRĘBIE UL. KOLEJOWEJ I CZĘŚCI UL. GRUNWALDZKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Grybów: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA OŚ. ŚRÓDMIEŚCIE W OBRĘBIE UL. KOLEJOWEJ I CZĘŚCI UL. GRUNWALDZKIEJ
Numer ogłoszenia: 91081 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów , Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450140, faks 018 4450202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA OŚ. ŚRÓDMIEŚCIE W OBRĘBIE UL. KOLEJOWEJ I CZĘŚCI UL. GRUNWALDZKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka sieci wodociągowej o 110 mm, z rur PE, w ciągu ulic Grunwaldzkiej i Kolejowej w Grybowie, o długości 193 mb. W zakresie zamówienia znajduje się m.in.: - wykonanie hydrantu pożarowego podziemnego, - wykonanie przewiertu poziomego o dł. 40 mb pod drogą wojewódzką (ul. Grunwaldzka), - rozbiórka i wykonanie chodników wraz z krawężnikami i obrzeżami, - rozbiórka i wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - rozbiórka i wykonanie nawierzchni z kostki granitowej nieregularnej. Wykonawca wyłoniony w drodze niniejszego postępowania zobowiązany będzie do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji na użytkowanie wybudowanego odcinka sieci wodociągowej. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: 2.1. Przedmiar robót: Budowa sieci wodociągowej oś. Śródmieście w obrębie ul. Kolejowej części ul. Grunwaldzkiej - załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji, 2.2. Projekt budowlany: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami na oś. Śródmieście w obrębie ul. Zielonej, Kolejowej części ul. Grunwaldzkiej - załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji, 2.3. Projekt budowlany: Projekt wykonania skrzyżowań kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej z gazociągiem wysokiego ciśnienia w miejscowości Grybów - załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji, 2.4. Projekt budowlany: Techniczne badania podłoża gruntowego - załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji, 2.5. Projekt budowlany: Budowa przejść poprzecznych rurociągu tłocznego, przyłącza wodociągowego pod drogą wojewódzką nr 981 w odc. 090 km 0+482, sieci wodociągowej w odc. 080 km 2+438 oraz lokalizacja przyłącza kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 28 z wpięciem do istniejącej studzienki sanitarnej w odc. 155+883 do 155+894 - załącznik nr 12 do niniejszej specyfikacji, 2.6. Specyfikacja Techniczna: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami na os. Śródmieście w obrębie ul. Zielonej, Kolejowej oraz części ul. Grunwaldzkiej - SPECYFIKACJA TECHNICZNA - załącznik nr 13 do niniejszej specyfikacji, 3. Niniejsze zamówienie będzie realizowane w ramach opracowanej dokumentacji technicznej i uzyskanych decyzji o pozwoleniu na budowę dla inwestycji: Budowa Kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na os. Śródmieście w obrębie ulic: Kazimierza Wlk, Grunwaldzkiej, Zielonej, Kolejowej, Grottgera i Goldbergera oraz w części os. Biała Wyżna Górki i Zawodzie. 4. Zaleca się wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Udokumentują, że spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Udokumentują, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) Udokumentują, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) udokumentują należyte wykonanie przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Za robotę budowlaną o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna należyte wykonanie: - budowa cieci wodociągowej o parametrach nie mniejszych niż: długość - 190 mb i o 100 mm, - wykonanie przewiertu (przecisku) poziomego pod drogą publiczną o dł. nie mniejszej niż 30 mb, - budowa lub odbudowa chodnika z kostki kamiennej (wraz z ułożeniem krawężnika) o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2, 2) oświadczą, że dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, 3) udokumentują, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje osobą (kierownik budowy) lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Osoba taka winna posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, - aktualne zaświadczenie o przynależności (kierownika budowy) do okręgowej izby inżynierów budownictwa, 4) oświadczą, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Udokumentują oraz oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt 6. siwz przedłożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca wykaże inne roboty niż odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia - nie będą brane pod uwagę w trakcie oceny spełniania wymaganych warunków; 10. Dokumenty (referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 6.9. siwz zostały wykonane należycie (dokumenty winny określać nazwę zadania, terminy w których zostały wykonane, zakres robót oraz ich wartość); 11. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - na załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji; 12. Dokumenty stwierdzające, że osoba (kierownik budowy) lub osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, t.j.: 12.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, 12.2. aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa, 13. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli osoby wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6.11. siwz nie są pracownikami Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. Nr 20 - na wniosek wykonawcy, w terminie 5 dni. Opłata za siwz: 66,00 PLN (opłata nie zawiera kosztów przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.