eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przebudowa budynku szkoły na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z instalacjami wewnętrznymi i infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Chemików 9 - 11 w Zgierzu - WPF

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Zgierz: Przebudowa budynku szkoły na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z instalacjami wewnętrznymi i infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Chemików 9 - 11 w Zgierzu - WPF
Numer ogłoszenia: 91008 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku szkoły na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z instalacjami wewnętrznymi i infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Chemików 9 - 11 w Zgierzu - WPF.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A/ Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę budynku szkoły (internatu) położonego w Zgierzu przy ulicy Chemików 9 - 11 na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, przyłączami zewnętrznymi wod-kan. oraz infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym (załącznik nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2) oraz pozwoleniem na budowę i aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3, należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Materiałem pomocniczym jest również Opinia o stanie technicznym budynku, stanowiąca załącznik nr 4. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Roboty budowlane w zakresie przebudowy istniejącego budynku szkoły na budynek mieszkalny wielorodzinny o następujących parametrach technicznych: - budynek czterokondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem, - powierzchnia zabudowy 836,87m2, - powierzchnia całkowita 3 674,23 m2, - powierzchnia użytkowa mieszkań 1 890,60 m2, - kubatura 11 872,80 m3, 2. Budowa nowych instalacji wewnętrznych: wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, elektrycznych i teletechnicznych (instalacja domofonowa i telewizyjna), 3. Wykonanie węzła centralnego ogrzewania o mocy 200 kW, 4. Wykonanie zewnętrznych odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 5. Wykonanie przyłączy wod-kan do działki, 6. Wykonanie dróg wewnętrznych i parkingu (41 miejsc postojowych) oraz zjazdu publicznego z ulicy Chemików i zjazdu indywidualnego z ulicy Sokołowskiej wraz z oznakowaniem dróg i miejsc postojowych, 7. Wycinkę 8 drzew na terenie działki (jedno posiada zgodę na wycinkę, pozostałe nie wymagają zgody) oraz uporządkowanie i rekultywację terenów zielonych, 8. Wykonanie placu gospodarczego z miejscami na pojemniki do segregacji śmieci. B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności: - geodezyjne pomiary wytyczenia i inwentaryzacji, - koszty prób, badan, odbiorów, - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy przyłączy i zjazdów, - inne określone w Ogólnych warunkach umowy wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Wykonawca winien zorganizować plac budowy i zaplecze na terenie przedmiotowej nieruchomości. 3. Wykonawca w imieniu Zamawiającego, winien uzyskać prawomocną decyzję pozwolenia na użytkowanie budynku. 4. Wykonawca winien opracować niezbędny projekt organizacji ruchu, związany z zamknięciem dróg gminnych na czas realizacji przyłączy i zjazdów, na koszt własny. 5. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie dróg gminnych (ulica Chemików i ulica Sokołowska). 6. W przypadku konieczności, Wykonawca wystąpi do Starostwa Powiatowego w Zgierzu o wydanie nowej decyzji na wycinkę kolidujących z zabudową drzew. Wycinka drzew winna obejmować również wykarczowanie i wywiezienie pni, karpiny i gałęzi oraz uporządkowanie terenu. 7. Roboty budowlane Wykonawca winien prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę. 8. Zamawiający wymaga realizacji zadania zgodnie ze złożoną ofertą uwzględniając 24 miesięczny cykl robót (wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie). Za datę rozpoczęcia robót przyjmuje się dzień określony w zawiadomieniu o rozpoczęciu robót budowlanych, o którym mowa w art. 41 ust. 4 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane, wraz z późniejszymi zmianami. 9. Płatności za wykonane roboty budowlane będą rozłożone w systemie zryczałtowanym rocznym nie przekraczającym 32 - 35 % całej wartości umownej robót budowlanych przedsięwzięcia. 10. Zamawiający wskazuje wymagany minimalny zakres rzeczowy wykonania robót budowlanych w zakładanych okresach realizacji 2016 -2018 r., przedstawiony w załączniku nr 5. 11. Zamawiający informuje, iż przedsięwzięcie objęte jest umową na współfinansowanie przedsięwzięcia pomiędzy Gminą Miasto Zgierz a Bankiem Gospodarstwa Krajowego, zatem wszelkie zmiany umowy wymagają uzgodnienia ze współfinansującym. 12. Za datę zakończenia realizacji umowy przyjmuje się datę, w której zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane można przystąpić do użytkowania wszystkich lokali utworzonych w ramach przedsięwzięcia. Uwagi: 1. Przed rozpoczęciem robót należy sprawdzić stan budynku, rzędne terenu i dna studni sieci kanalizacyjnych oraz drzewostanu. W przypadku rozbieżności z dokumentacją projektową, należy zgłosić powyższy fakt do Zamawiającego. 2. W przypadkach opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna rozwiązania spełniające wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w dokumentacji projektowej.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonanie robót związanych z przebudową budynku szkoły na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ulicy Chemików 9 - 11 w Zgierzu, do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 50.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie (zakończenie wykonania) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum 4.000.000,00 zł, (w tym roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 3.000.000,00 zł oraz roboty elektryczne, wod.-kan., co i drogowe) odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (związanej z przedmiotem zamówienia), tj. budowa/przebudowa budynku, potwierdzone załączonymi dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożonego wykazu robót budowlanych z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. UWAGA 1: Zamawiający uzna wartość robót stanowiącą sumę wartości wykonanych robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - każdy ze składników o wartości minimum 1.500.000,00 zł. UWAGA 2: Wartości wymagane, występujące w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wyrażone w walutach obcych będą przeliczane na polski złoty wg średniego kursu określonego przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) tego środka płatniczego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut - Zamawiający dokona odpowiednio przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym ta publikacja nastąpi

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej wod.-kan., - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej c.o., - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie odpowiedniej wielkości środków finansowych lub zdolności kredytowej, potwierdzonej przez bank lub spółdzielczą kasę oszczędnościowo-kredytową, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, tj.: minimum 2.000.000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dotyczy robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (związanych z przedmiotem zamówienia), tj. budowa/przebudowa budynku;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę równoważną - dokumenty (dowody) wykazujące, że umożliwia ona uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego - spełnia wymagania w stopniu nie gorszym, niż wynikający z opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. III.3 ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP - w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - wymaga się przedłożenia stosownych dokumentów, tj.: 1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji powyżej 5 lat - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, odpowiednio do treści art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień publicznych, jak również możliwość wprowadzenia zmian nieistotnych, tj. takich, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust.1, mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 3. Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: 1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy albo 2) będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy czym: a) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo b) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach: istotnej zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, istotna, odbiegająca od normy, zmiana warunków atmosferycznych, itp. 4. Dokonanie zmian jest w szczególności możliwe w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych powyżej warunków ich wprowadzenia: 1) w zakresie zmiany czasu na ukończenie robót: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe, - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: - niewypały i niewybuchy, - wykopaliska archeologiczne, - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności - wstrzymanie robót przez Zamawiającego, d) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności administratorów infrastruktury, e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia prac lub wykonania innych czynności przewidzianych umową. 2) w zakresie zmiany sposobu wykonania umowy (konieczności wykonania tzw. robót zamiennych) - zmiany technologiczne, materiałowe, spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonania prac, jak również kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, c) konieczność lub możliwość zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych - nowych, rozwiązań technicznych / technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy okażą się korzystniejsze dla Zamawiające lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, f) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, g) konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności, gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa, h) konieczność uzupełnienia, zmian lub usunięcia wad dokumentacji projektowej. 3) w zakresie innych zmian - spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siłą wyższą, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmianą obowiązującej stawki VAT, przy czym zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów, c) zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.), d) zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne e) zmianą sposobu rozliczania umowy lub dokonania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, przy czym zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących realizacji projektu, f) rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, przy czym zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie prac, z których Zamawiający zrezygnuje, g) zmianą uzasadnioną okolicznościami, o których mowa w art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego, h) innymi okolicznościami prawnymi, ekonomicznymi lub technicznymi, skutkującymi niemożnością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 5. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania takich zmian postanowień zawartej umowy, jak: a) zmiana w harmonogramie prac, b) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, c) zmiany Podwykonawców, d) przyjęcia Podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia e) zmiany danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych, itp. 6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, pokój nr 219.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 04.07.2016.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Ludwik Górniak, gł. specjalista, pok. nr 206, tel.: (42)714-32-30, 2) Przemysław Jadczak, inspektor, pok. nr 206, tel.: (42)714-32-30, 3) Jerzy Barylak, inspektor, pok. nr 206, tel.: (42) 714-32-71; - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, gł. specjalista, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były przez Wykonawców i Zamawiającego nie tylko w podstawowej formie pisemnej, ale również faksem albo pocztą elektroniczną, przy czym: a) jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem albo pocztą elektroniczną - każda ze Stron, na żądanie drugiej, zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania; b) w przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - zaleca się telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: (42) 71 43 200.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.