eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Administrowanie, bieżące utrzymanie, eksploatacja sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej będących własnością Gminy Ełk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Ełk: Administrowanie, bieżące utrzymanie, eksploatacja sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej będących własnością Gminy Ełk
Numer ogłoszenia: 91005 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ełku , ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6104437, faks 087 6103762.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie, bieżące utrzymanie, eksploatacja sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej będących własnością Gminy Ełk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz sieci i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych oraz kanalizacji deszczowej stanowi zał. nr 8 do SIWZ. I Sieć wodociągowa 1.Zadania Operatora w zakresie sieci wodociągowej: 1) Administracja, bieżąca eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci wodociągowej wraz z urządzeniami na terenach gminy Ełk, a w szczególności: a)bezpośrednia obsługa sieci wodociągowej, b)niezwłoczne informowanie Zamawiającego telefonicznie i pisemnie o pojawiających się awariach, c)niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii (nieobjętych gwarancją Wykonawców) sieci - łącznie z wymianą zużytych części i elementów, d)likwidacja wykrytych zastoin poprzez płukanie sieci wodociągowych oraz cykliczne płukanie wybranych odcinków sieci zagrożonych powstaniem zastoin w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym, co najmniej raz w roku harmonogram, e)utrzymania urządzeń we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym wraz z comiesięcznym wykaszaniem terenu stacji uzdatniania wody, f)dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową. 2.Dodatkowe obowiązki Operatora 1)Obsługa administracyjna, a w szczególności: a)prowadzenie pisemnej ewidencji obiektów znajdujących się na terenach gminy Ełk, b)odczytywanie i przekazywanie niezwłocznie Zamawiającemu wskazań urządzeń pomiarowych przez dostawców mediów i prowadzenie ewidencji tych odczytów, c)odczytywanie i niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wskazań urządzeń pomiarowych u odbiorców wody. Odczytywanie odbywać się będzie kwartalnie z podziałem terenu gminy na trzy sektory. Odczytowi będzie podlegał jeden sektor miesięcznie, d)przechowywanie oryginałów dokumentów wytworzonych w trakcie realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, dokumenty w oryginale muszą być przechowywane przez Operatora przez cały okres trwania umowy, a z chwilą jej wygaśnięcia przekazane protokolarnie do Zamawiającego, e)w razie dewastacji obiektów infrastruktury wodociągowej na terenach gminy Ełk - wezwanie służb porządkowych (Policji). Ewidencjonowanie stwierdzonych przypadków dewastacji w książkach obiektów, sporządzanie właściwych protokołów, wycen szkód, usuwanie skutków wandalizmu i uzyskanie potwierdzenia ich wykonania od Zamawiającego, f)prowadzenie Książki zgłoszeń awarii i usterek. Ewidencjonowanie zgłoszeń o wszelkich awariach i usterkach w tej książce, potwierdzanie zasadności tych zgłoszeń oraz wstępna kwalifikacja pod względem podmiotu właściwego do wykonania naprawy i do poniesienia kosztów. Pisemne potwierdzenie ich usunięcia i uzyskanie potwierdzenia przez Zamawiającego, g)raz na miesiąc i na każde żądanie Zamawiającego przesyłanie pisemnej, zbiorczej informacji w postaci miesięcznego raportu o ilości dostarczonej wody i szacunkowych jej stratach, stanie infrastruktury, planowanych i wykonanych czynnościach, wykrytych zagrożeniach, zgłoszonych awariach i usterkach oraz terminach ich likwidacji w oparciu o prowadzoną Książkę zgłoszeń awarii i usterek. Raport przekazywany będzie Zamawiającemu do 10 dnia każdego miesiąca i obejmował będzie miesiąc poprzedni. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania powyższego raportu w innych terminach, a Operator zobowiązany będzie go przygotować, h) nadzór przez osoby uprawnione zgodnie z przepisami Prawa budowlanego nad pracami remontowymi, i) przekazywanie Zamawiającemu bieżącej korespondencji wystosowanej przez urzędy i służby, reagowanie na nią w zakresie odpowiedzialności, opiniowanie w przypadkach wymagających zaangażowania Zamawiającego, j) koordynacja wypełniania przez Wykonawców robót budowlanych oraz wszelkich zobowiązań przysługujących z tytułu udzielonych gwarancji w umowach dotyczących realizacji inwestycji prowadzonych przez gminę Ełk oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego na piśmie o pojawiających się nieprawidłowościach w tym zakresie, k) udział w odbiorze robót budowlanych związanych z realizacją remontów oraz inwestycji wodociągowych realizowanych przez gminę Ełk, l) kontrola legalności poboru wody i podłączeń do sieci wodociągowej, m)przeprowadzenie przeglądów rocznych sieci wodociągowej. Przeglądy roczne mają na celu dokonanie oceny stanu technicznego urządzeń. Przegląd musi być potwierdzony protokołem Okresowej kontroli stanu technicznego. W przypadku stwierdzenia podczas przeglądu nieprawidłowości (objętych gwarancją wykonawcy robót budowlanych), Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego, n)ponoszenie kosztów związanych z opłatami za montaż i legalizację wodomierzy w przypadku podejrzenia złych wskazań lub upływu terminu ważności oraz płat za montaż wodomierzy na nowych przyłączach. Wodomierze będą dostarczone przez Zamawiającego a ich wymiana będzie się odbywała w porozumieniu z Zamawiającym, o)nieodpłatne wydawanie technicznych warunków przyłączeniowych i udzielanie w porozumieniu z Zamawiającym zgody na podłączenie do sieci wodociągowej wraz z przechowywaniem dotyczącej ich pełnej dokumentacji. Nieodpłatne uzgadnianie projektów budowlanych zgodnie z wydanymi wcześniej warunkami technicznymi wraz z przechowywaniem dotyczącej ich pełnej dokumentacji oraz uczestnictwo w naradach (ZUD). Nieodpłatne dokonywanie odbiorów przyłączy wodociągowych z zapewnieniem w nich udziału osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania wyżej wymienionych odbiorów oraz prowadzenie i przechowywanie pełniej dokumentacji ich dotyczących, p)przygotowywanie oraz przekazywanie Zamawiającemu wszelkich koniecznych danych do sprawozdawczości, r)uzyskiwanie na rzecz Zamawiającego stosownych decyzji administracyjnych zezwalających na pobór wody, s)utrzymanie w należytym stanie technicznym stacji uzdatniania wody oraz bieżąca kontrola ich stanu, t)prowadzenie badań jakości wydobywanej i uzdatnianej wody w częstotliwościach i parametrach określanych pozwoleniem wodno - prawnym oraz przekazywanie ich właściwym organom zgodnie z odrębnymi przepisami, a w tym Zamawiającemu. II Sieć kanalizacji sanitarnej, przepompownie oraz oczyszczalnie ścieków 1.Zadania Operatora w zakresie sieci sanitarnej: 1)Administracja, bieżąca eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci kanalizacyjnej z przepompowniami i lokalnymi oczyszczalniami ścieków na terenach gminy Ełk, a w szczególności: a)bezpośrednia obsługa urządzeń kanalizacyjnych (sieci, przepompowni i oczyszczalni), b)niezwłoczne informowanie Zamawiającego telefonicznie i na piśmie o pojawiających się awariach, c)usuwanie awarii (nieobjętych gwarancją Wykonawcy robót budowlanych) na przepompowniach - wykonywanie bieżących remontów, napraw i wszystkich innych czynności umożliwiających ich bezawaryjną pracę, e)utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym w tym wykaszanie terenów przepompowni, f)dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową, g)prowadzenie ewidencji wyposażenia w poszczególnych przepompowniach i oczyszczalniach. 2.Dodatkowe obowiązki operatora. 1)Obsługa administracyjna, a w szczególności: a)Prowadzenie pisemnej ewidencji obiektów znajdujących się na terenach gminy Ełk, b)odczytywanie i przekazywanie niezwłocznie Zamawiającemu wskazań urządzeń pomiarowych przez dostawców mediów i prowadzenie ewidencji tych odczytów, c)przechowywanie oryginałów dokumentów wytworzonych w trakcie realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym przepisami ustawy o danych osobowych, dokumenty w oryginale muszą być przechowywane przez Operatora przez cały okres trwania umowy, a z chwilą jej wygaśnięcia przekazane protokolarnie do Zamawiającego, d)w razie dewastacji obiektów infrastruktury kanalizacyjnej na terenach gminy Ełk - wezwanie służb porządkowych (Policji). Ewidencjonowanie stwierdzonych przypadków dewastacji w książkach obiektów, sporządzanie właściwych protokołów, wycen szkód, usuwanie skutków wandalizmu i uzyskanie potwierdzenia ich wykonania od zamawiającego, e)prowadzenie Książki zgłoszeń awarii i usterek. Ewidencjonowanie zgłoszeń o wszelkich awariach i usterkach w tej książce, potwierdzanie zasadności tych zgłoszeń oraz wstępna kwalifikacja pod względem podmiotu właściwego do wykonania naprawy i do poniesienia kosztów. Pisemne potwierdzenie ich usunięcia i uzyskanie potwierdzenia przez zamawiającego, f)raz na miesiąc i na każde żądanie Zamawiającego przesyłanie pisemnej, zbiorczej informacji w postaci miesięcznego raportu o ilości odprowadzanych ścieków, stanie infrastruktury, planowanych i wykonanych czynnościach, wykrytych zagrożeniach, zgłoszonych awariach i usterkach oraz terminach ich likwidacji w oparciu o prowadzoną Książkę zgłoszeń awarii i usterek. Raport przekazywany będzie Zamawiającemu do 10 każdego miesiąca i obejmował będzie miesiąc poprzedni. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania powyższego raportu w innych terminach, a Operator zobowiązany będzie go przygotować, g)nadzór przez osoby uprawnione zgodnie z przepisami Prawa budowlanego nad pracami remontowymi, h)przekazywanie Zamawiającemu bieżącej korespondencji wystosowanej przez urzędy i służby, reagowanie na nią w zakresie odpowiedzialności, opiniowanie w przypadkach wymagających zaangażowania Zamawiającego, i)koordynacja wypełniania przez Wykonawców robót budowlanych oraz wszelkich zobowiązań przysługujących z tytułu udzielonych gwarancji w umowach dotyczących realizacji inwestycji prowadzonych przez gminę Ełk oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego na piśmie o pojawiających się nieprawidłowościach w tym zakresie, j)udział w odbiorze robót budowlanych związanych z realizacją remontów i inwestycji kanalizacyjnych realizowanych przez gminę Ełk, k)kontrola legalności zrzutu ścieków i podłączeń do sieci kanalizacyjnej, l)przeprowadzenie przeglądów rocznych sieci kanalizacyjnej. Przeglądy roczne mają na celu dokonanie oceny stanu technicznego urządzeń. Przegląd musi być potwierdzony protokołem Okresowej kontroli stanu technicznego. W przypadku stwierdzenia podczas przeglądu nieprawidłowości (objętych gwarancją wykonawcy robót budowlanych), Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego, m)nieodpłatne wydawanie technicznych warunków przyłączeniowych i udzielanie w porozumieniu z Zamawiającym zgody na podłączenie do sieci kanalizacyjnej wraz z przechowywaniem dotyczącej ich pełnej dokumentacji. Nieodpłatne uzgadnianie projektów budowlanych zgodnie z wydanymi wcześniej warunkami technicznymi wraz z przechowywaniem dotyczącej ich pełnej dokumentacji oraz uczestnictwo w naradach (ZUD). Nieodpłatne dokonywanie odbiorów przyłączy kanalizacyjnych z zapewnieniem w nich udziału osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania wyżej wymienionych odbiorów oraz prowadzenie i przechowywanie pełniej dokumentacji ich dotyczących, n)przygotowywanie oraz przekazywanie Zamawiającemu wszelkich koniecznych danych do sprawozdawczości, o)uzyskiwanie na rzecz Zamawiającego stosownych decyzji administracyjnych zezwalających na odprowadzanie ścieków oraz eksploatacji oczyszczalni ścieków, p)utrzymanie w należytym stanie technicznym oczyszczalni ścieków znajdujących się w posiadaniu Gminy Ełk wraz z zapewnieniem uzyskania parametrów ścieków oczyszczonych zgodnie z obowiązującymi pozwoleniami, r)prowadzenie badań jakości oprowadzanych ścieków w częstotliwościach i parametrach określanych pozwoleniem wodno - prawnym oraz przekazywanie ich właściwym organom zgodnie z odrębnymi przepisami, a w tym Zamawiającemu, s)zagospodarowanie zgodnie z prawem odpadów powstających na oczyszczalniach ścieków w ramach jej eksploatacji, III Sieć kanalizacji deszczowej 1.Zadania operatora w zakresie kanalizacji deszczowej: 1)utrzymanie stałej drożności urządzeń odwadniających oraz oczyszczających tj. kanałów sieci kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, separatorów, odwodnień liniowych oraz urządzeń towarzyszących; 2)konserwacji sieci kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i komorami rewizyjnymi, 3)uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, 4)przygotowanie informacji do sprawozdawczości, 5)dokonywanie niezbędnych przeglądów rocznych, czyszczenia separatorów, studni, osadników po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym oraz wywóz na wysypisko wszelkich odpadów i nieczystości usuniętych z elementów kanalizacji deszczowej jak i powstałych w trakcie czyszczenia na koszt Zamawiającego. 2. Czynności dodatkowe stanowiące obowiązek Operatora. 1) Operator jest zobowiązany do opracowania oraz przedkładania Wójtowi Gminy Ełk wniosku o zatwierdzenie taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na podstawie własnych danych oraz dostarczonych przez Zamawiającego. 2) Na wszystkie wykonywane prace Operator udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru wykonanych prac. W przypadku wymiany urządzeń będzie obowiązywać okres zgodny z gwarancją producenta. Obowiązkiem Operatora będzie udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót. 3)Zapewnienie tymczasowego projektu organizacji ruchu dla prac prowadzonych przy drogach publicznych oraz zapewnienie właściwego oznakowania za czas prowadzenia robót. IV Czynności konserwacyjne, remontowe i eksploatacyjne stanowiące, niezależnie od innych obowiązków wyszczególnionych w specyfikacji, obowiązek Operatora w odniesieniu do wszystkich obiektów, urządzeń i instalacji: 1.Usuwanie wszystkich usterek oraz wykonywanie wszystkich wymaganych remontów (nieobjętych gwarancją Wykonawcy) w celu zachowania pełnej sprawności technicznej obiektów, urządzeń i instalacji, 2.Prowadzenie Pogotowia Technicznego całodobowo również w dni świąteczne wraz z monitoringiem sieci kanalizacyjnej, którego zadaniem będzie niezwłoczne zabezpieczenie awarii i jej usunięcie (awaria powinna być zabezpieczona w ciągu 2 godzin od zgłoszenia i usunięta w ciągu 24 godzin od zgłoszenia w przypadku, gdy nie jest ona objęta gwarancją Wykonawcy). Jeżeli awaria będzie dotyczyła robót objętych gwarancją Wykonawcy, zadaniem Operatora będzie jedynie niezwłoczne zabezpieczenie awarii. 3.Materiały wbudowane w trakcie remontu powinny być fabrycznie nowe, jakościowo i materiałowo odpowiadające elementom wcześniej uszkodzonym spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 -j.t.) a ich pozyskanie i dostawę należy zapewnić w zakresie i terminie gwarantujących wykonanie zadania polegającego na usunięcia awarii. 4.Ochrona mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych oraz nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy. Operator ponosi również pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie prowadzonych prac jak i szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi pracami. 5.Zapewnienie w razie potrzeby wynikającej z obowiązujących przepisów prawa bądź też zobowiązania nałożonego przez właściwe organy kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia zawodowe. Operator traktuje obowiązki ww. kierownika jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa. 6.Zgłaszanie wszystkich powstałych uszkodzeń obiektów objętych okresem gwarancyjnym w celu niezwłocznego usunięcia usterek, odbiór przy udziale Zamawiającego zrealizowanych prac. 7.Wszelkie prace przeprowadzane przez Operatora na terenach Gminy Ełk ingerujące w materię przekazanych obiektów i urządzeń infrastruktury powinny uzyskać, przed ich wykonaniem, akceptację Zamawiającego tak, aby nie naruszyć warunków gwarancji udzielonych przez Wykonawcę robót budowlanych. 8.Zapewnienie biura obsługi klienta na terenie Gminy Ełk lub Miasta Ełk czynnego od godziny 700 do 1200 od poniedziałku do piątku. 9.Wykonawca musi dysponować następującymi sprzętami: 1) koparko - ładowarka - minimum 1szt, 2) agregat prądotwórczy o mocy min. 5kV - minimum 1szt, 3) samochód ciężarowy o ładowności min. 5t - minimum 1szt, 4) samochód dostawczy o ładowności 2,5t. - minimum 1szt, 5) zgrzewarka elektrooporowa - minimum 1szt, 6) zgrzewarka doczołowa - minimum 1szt, 7) pompa szlamowa o wydajności 20m3/h - minimum 1szt, 8) wóz asenizacyjny typu WUKO - minimum 1 szt, 9) zestaw do inspekcji TV sieci kanalizacyjnych - minimum 1szt, 10) zestaw do badania prawidłowości działania odpowietrzenia kolektora kanalizacji sanitarnej - minimum 1szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej 65.10.00.00 - Usługi przesyłu wody i podobne 65.11.00.00 - Przesył wody 65.11.10.00 - Przesył wody pitnej 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy - Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. PKO S.A. 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy-Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że posiada zezwolenie lub promesę zezwolenia na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków wydane przez Wójta Gminy Ełk.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dołączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę w zakresie administrowania sieci wodociągowej o długości minimum 50 km oraz minimum jedną usługę w zakresie administrowania sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 20 km, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, b) dokumenty i oświadczenia wskazane w dziale 6 SIWZ, c) dowód wniesienia wadium, d) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zał. nr 4 do SIWZ, e) informacja o tym, że firma nie należy do grupy kapitałowej zał. nr 5 do SIWZ, f) wykaz usług sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ, g) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, (jeżeli dotyczy), h) pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy uwzględniające zakres i okres obowiązywania - potwierdzające że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - czas pracy biura obsługi klienta - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem wymagań i warunków Zamawiającego zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie Wykonawcy. 2. Postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji (zał. nr 7 do SIWZ), co ma zapobiec sytuacji, w której Zamawiający może zostać posądzonym, iż zataił jej istotne warunki w celu nieuczciwego przeprowadzenia postępowania. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której będzie dokonany wybór Wykonawcy, za wyjątkiem stawki podatku VAT określonej zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011 nr 177, poz. 1054) i będzie ona zmieniana w przypadku urzędowej zmiany w trakcie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ełku ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ełku ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk (sekretariat pok. nr 1- parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.