eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeżów Sudecki › Odbudowa ul. Górnej w Siedlęcinie droga 1012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Jeżów Sudecki: Odbudowa ul. Górnej w Siedlęcinie droga 1012.
Numer ogłoszenia: 90984 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50842 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżów Sudecki, ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie, tel. 757 132 254, -255, -257, faks 757 132 254, -255, -257.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa ul. Górnej w Siedlęcinie droga 1012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projekt przewiduje wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szarej o grubości 8cm i o szerokości 2,5m . W projekcie założono spadek poprzeczny jezdni jednostronny o wartości 2% w kierunku ścieku wykonanego z kostki betonowej prostokątnej. Niweletę projektowaną należy dowiązać do niwelety wjazdów i skrzyżowania. Przewiduje się utrzymanie istniejącej niwelety projektowanego odcinka w celu zapewnienia odpowiedniej równości i utrzymania spadków podłużnych, a także płynnego dojazdu do posesji. W tym także celu należy indywidualnie w zależności od potrzeby obniżyć krawężnik na wjazdach. Przy drodze występuje stara szopa którą należy rozebrać w celu prawidłowego wykonania drogi. Cała ulica Górna będzie posiadać obwiednię krawężnika 15x22 natomiast na zatoce autobusowej krawężnik będzie miał wymiary 15x30. Należy także dokonać remontu muru oporowego po prawej stronie w km 0+061,5 - 0+080 poprzez rozebranie starego muru i wykonaniu nowego kamiennego z formaka 1 klasy. Powyżej muru wzdłuż drogi zaprojektowano umocnienie skarpy płytami ażurowymi typu JOMB o wymiarach 75x100cm. Płyty układane będą w następujący sposób: Wysokość umocnienia 75cm długość 0+080-0+188 układane na piasku z wypełnieniem otworów piaskiem. Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. Odwodnienie jezdni zaprojektowano ściekiem do wpustu i przykanalikiem o średnicy 250mm do pobliskiego potoku przy drodze powiatowej. W ciągu drogi przy wjeździe zaprojektowano przepust skrzynkowy o wymiarach:200x150cm. Należy rozebrać stary przepust, wykonać ławę fundamentową z chudego betonu, następnie ułożyć prefabrykaty, wykonać płytę żelbetową, izolację i wykonać nawierzchnię. Przepust zabezpieczyć balustradami z płaskowników pokazanych na schemacie poniżej. Zatoka autobusowa przylegająca do drogi powiatowej zostanie wykonana z kostki kamiennej grub 20cm na podbudowie betonowej. Wzdłuż zatoki zostanie wyremontowany mur oporowy z kamienia - formak 2klasy. Powstanie wiata przystankowa o następujących parametrach: _ Długość z zadaszeniem 300cm, _ szerokość z zadaszeniem 150cm, _ głębokość wiaty 170cm. Konstrukcja wiaty stalowa, ocynkowana i lakierowana. Pokrycie dachu z poliwęglanu komórkowego, ławeczka na długości wiaty z listew drewnianych na konstrukcji stalowej mocowana do wiaty. Osłony pionowe ze szkła hartowanego gr. 8mm komplet fundamentów. Wiata musi posiadać przeszkloną ramkę na rozkład jazdy formatu A3, znak przystanku mocowany na dachu wiaty, kosz na śmieci mocowany do konstrukcji wiaty. Powierzchnie i długości projektowane: krawężnik wystający - 51 mb, na zatoce, krawężnik zatopiony - 309mb, opornik 399 mb, długość ścieku - 222mb, powierzchnia jezdni z kostki betonowej szarej kość grub. 8 cm- 802m2, powierzchnia z kostki kamiennej na zatoce autobusowej 100m2. Warunki gruntowo-wodne Na podstawie art. 34, ust. 6, pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 z dnia 2013.11.29) oraz § 4, ust. 4 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych określono: - warunki gruntowe w zależności od stopnia ich skomplikowania - proste, - kategorię geotechniczną pierwszą. Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto w oparciu o wytyczne określone załącznikiem 5 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie na podstawie następujących parametrów: - kategoria ruchu KR 1, - warunki wodne: dobre, - grupa nośności podłoża gruntowego: G2. Po wykonaniu mechanicznego profilowania należy zagęścić podłoże do osiągnięcia modułu sprężystości E2 większego od 100 MPa. W celu zapewnienia właściwej nośności należy wykonać podbudowę i wykonać nową nawierzchnię z kostki betonowej. Przekrój poprzeczny - konstrukcyjny jezdni Nawierzchnię ulicy Górnej w Siedlęcinie zaprojektowano w następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej kość grub. 8cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa gr. 15cm (tłuczeń 0-31,5), - warstwa stabilizacji Rm=1,5-2,5MPa 15cm, - mechaniczne wyprofilowanie istniejącego podłoża. Przekrój poprzeczny - konstrukcyjny zatoki autobusowej Nawierzchnię ulicy Górnej w Siedlęcinie zaprojektowano w następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki kamiennej grub. 17cm - podbudowa z betonu C16/20 grub 20cm - warstwa stabilizacji Rm=1,5-2,5MPa 15cm, - mechaniczne wyprofilowanie istniejącego podłoża. Szczegółowy zakres robót przedstawiają: dokumentacja techniczna i orientacyjne przedmiary robót, stanowiące integralne załączniki do niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU KAMA Ryszard Rzońca, ul. Daszyńskiego 16F, 58-533 Mysłakowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 402842,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 316487,92

  • Oferta z najniższą ceną: 316487,92 / Oferta z najwyższą ceną: 442361,25

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.