eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Byczyna › ZAKUP SPRZĘU KOMPUTEROWEGI I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W BYCZYNIE dla projektu Byczyński Inkubator Gospodarki Społecznej



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Byczyna: ZAKUP SPRZĘU KOMPUTEROWEGI I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W BYCZYNIE dla projektu Byczyński Inkubator Gospodarki Społecznej
Numer ogłoszenia: 90972 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘU KOMPUTEROWEGI I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W BYCZYNIE dla projektu Byczyński Inkubator Gospodarki Społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zestaw komputerowy Procesor czterordzeniowy BOX płyta główna RAM DDR 2 co najmniej 2 x 2 GB 800 MHz dysk twardy HDD co najmniej 320 GB SATA II karta graficzna co najmniej 512 MB karta dźwiękowa karta sieciowa modem napęd optyczny: DVD+/-RW BOX karty Flash: All in One mysz, klawiatura, acar głośniki obudowa wentylator zasilacz gwarancja co najmniej 2 lata Monitor LCD co najmniej 21,5 W LCD minimum rozdzielczość 1680 X 1050, jasność co najmniej 300 cd, kontrast co najmniej 8000:1 czas reakcji co najmniej 5 ms co najmniej 2 lata gwarancja Drukarka laserowa, czarno - biała nominalna prędkość druku: co najmniej 16.00 str./min.; rozdzielczość w pionie: co najmniej 600.00 dpi; rozdzielczość w poziomie: co najmniej 600.00 dpi; pamięć zainstalowana: co najmniej 8.00 MB; rozmiar nośnika: A4; złącza zewnętrzne: USB 2.0; Urządzenie wielofunkcyjne technologia druku: atramentowa; rozmiar nośnika: A4; rozdzielczość druku w czerni: co najmniej 9600 x 2400 dpi; rozdzielczość druku w kolorze: co najmniej 9600 x 2400 dpi; rozdzielczość skanera: co najmniej 2400 x 4800 dpi; interfejs: USB 2.0; zainstalowane opcje: Czytnik kart pamięci, co najmniej 2 letnia gwarancja. Pakiet oprogramowania: licencjonowany system operacyjny do użytku w przedsiębiorstwie, dożywotnia licencja pakiet biurowy: (co najmniej edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji) do użytku w przedsiębiorstwie, dożywotnia licencja program antywirusowy z możliwością wykorzystania w przedsiębiorstwie, licencja co najmniej 2 lata Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 30213300-8 Komputer biurowy 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 48.00.00.00-8, 30.23.60.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Byczyński Inkubator Gospodarki Społecznej jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usług Informatycznych MEDIACOMP, ul. Paderewskiego 1, 46-200 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5327,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4186,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4186,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4788,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydawanych na podstawie art. 11 ust.8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.