Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-20
Poznań: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH, FARB I ARTYKUŁÓW MALARSKICH ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO POJAZDÓW
Numer ogłoszenia: 90965 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH, FARB I ARTYKUŁÓW MALARSKICH ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO POJAZDÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, farb i artykułów malarskich oraz środków czystości do pojazdów będących na wyposażeniu JW1156 i JW1517. Miejscem dostawy jest Jednostka Wojskowa 1156, ul. Silniki 1 w Poznaniu i Jednostka Wojskowa 1517, ul. Racławicka 1 w Lesznie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 39.83.12.40-0, 44.80.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu dostawy o 7 dni dla PAKIETU NR 6-8, pod warunkiem, że wykonawca udowodni obiektywne przesłanki opóźnienia dostawy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka wojskowa 1156, Silniki 1, 61-325 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Jednostka wojskowa 1156, Silniki 1, 61-325 Poznań, KANCELARIA JAWNA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: części do pojazdów osobowych (OPEL VECTRA, FIAT SIENA 1,6 HL, TOYOTA LAND CRUSIER, SKODA SUPERB, LAND ROVER DISCOVERY 4, VW SHARAN 1,8T),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w załączniku nr 4 a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: części do pojazdów ciężarowych (IVECO STRALIS AT260S35Y/P, IVECO EUROCARGO, MAN 19.414 FAC, MERCEDES ACTROS 3341A, VOLVO FL-7, SCANIA R480),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w załączniku nr 4 b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: części do pojazdów dostawczych (FORD TRANSIT VAN 2.2 TDC, FIAT DUCATO, OPEL F9 MOVANO, LUBLIN 3302),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w załączniku nr 4 c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: filtry do pojazdów samochodowych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w załączniku nr 4d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: żarówki i bezpieczniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w załączniku nr 4e do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: farby i artykuły malarskie do obsługi rocznej służby samochodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w załączniku nr 4f do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: środki czystości do pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w załączniku nr 4 h do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Dostawa części do pojazdów II
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.