eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › przebudowa Promenady Nadmorskiej o długości 0,100 km i ul. Beniowskiego o długości 0,070 km w ramach projektu Rewitalizacja Starej Części Miasta Ustki I-szy etap B (Promenada Nadmorska, ul. Beniowskiego II etap)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9095

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ustka: przebudowa Promenady Nadmorskiej o długości 0,100 km i ul. Beniowskiego o długości 0,070 km w ramach projektu Rewitalizacja Starej Części Miasta Ustki I-szy etap B (Promenada Nadmorska, ul. Beniowskiego II etap) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Ustka, do kontaktów: Irena Tkaczuk-Kawalerowicz Bernard Kowalczyk, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, fax 059 8152900, e-mail: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ustka.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustka, Irena Tkaczuk-Kawalerowicz-w zakresie procedury, Bernard Kowalczyk-w zakresie przedmiotu zamówienia, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, fax 059 8152900, e-mail: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, bkowalczyk@um.ustka.pl, www.ustka.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustka, Bernard Kowalczyk, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3 pok. 307, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154312, fax 059 8152900, e-mail: bkowalczyk@um.ustka.pl, www.ustka.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Ustka, Irena Tkaczuk-Kawalerowicz, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3 pok. 104, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154344, fax 059 8152900, e-mail: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, www.ustka.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa Promenady Nadmorskiej o długości 0,100 km i ul. Beniowskiego o długości 0,070 km w ramach projektu Rewitalizacja Starej Części Miasta Ustki I-szy etap B (Promenada Nadmorska, ul. Beniowskiego II etap). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ustka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót do wykonania związanych z przebudową. 1)Promenada Nadmorska: 1.1)branża drogowa: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, elementy ulic, podbudowy, nawierzchnie; 1.2)branża sanitarna - kanalizacja deszczowa: roboty ziemne, roboty montażowe; 1.3)branża elektryczna: oświetlenie uliczne, kanalizacja teletechniczna, demontaże; 1.4)zieleń: wycinki, nasadzenia, trawniki; 1.5)elementy małej architektury: fontanna, ławki, kosze na odpady stałe, osłony drzew, tablice informacyjne; 1.6)ogrodzenie; 2)ul. Beniowskiego (na projektowanym odcinku pasa drogowego od 0,000 km do 0,070 km). 2.1)branża drogowa: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, elementy ulic, podbudowy, regulacja pionowa skrzynek i włazów, nawierzchnie, oznakowanie pionowe; 2.2)branża sanitarna - kanalizacja deszczowa, roboty ziemne, roboty montażowe, roboty demontażowe; 2.3)branża elektryczna: oświetlenie uliczne, kanalizacja teletechniczna; 2.4)elementy małej architektury: ławki, kosze na odpady stałe, słupki, tablice informacyjne. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają: projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty wymagane w ofercie przetargowej: 1)dowód wpłaty/wniesienia wadium, 2)wypełniony formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, 3)wypełniony formularz cenowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załączniki nr 2 do specyfikacji, 4)oświadczenie - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji; 5)wypełnione i podpisane przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący załączniki nr 4 do specyfikacji, 6)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 8)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 9)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - minimum dwa potwierdzenia, 11)wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, 12)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, 13)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 14)oświadczenie Podwykonawców, zgodne w treści z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji, 15)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, 16)kosztorysy ofertowe sporządzone przez Wykonawcę przy zastosowaniu ustalonej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania wraz z szczegółowym wykazem materiałów zastosowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w opisie przedmiotu zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności - wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie: 1.1)45.23.A Budowa dróg kołowych i szynowych, 1.2)45.21.D Wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie rozdzielczych obiektów liniowych: rurociągów, linii elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych, 1.3)45.34.Z Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia rozumiane jest jako wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch podobnych zamówień, tj. Wykonawcy, którzy wykonali terminowo i z należytą starannością roboty w zakresie przebudowy dróg o wartości nie mniejszej niż wartość niniejszego zamówienia (przez wartość robót stanowiących przedmiot zamówienia należy rozumieć wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie jako cena wykonania zamówienia); 3.2)Wykonawca składający ofertę musi dysponować niżej wymienionym sprzętem: a)koparko-ładowarka o pojemności łyżki min. 0,6 m3 - 2 szt., b)samochód samowyładowczy o nośności 5-10 t - 4 szt., c)walec samojezdny wibracyjny 10 t - 2 szt., d)ubijak spalinowy min. 80 kg - 2 szt., e)piła do cięcia płyt i kostki betonowej - 2 szt., f)podnośnik samochodowy - 1 szt., g)zagęszczarka spalinowa 70-90m3/h - 2 szt. 3.3)Wykonawca musi dysponować osobami o następujących kwalifikacjach: 1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową/przebudową dróg utwardzonych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, 1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową sieci i urządzeń elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania tymi robotami, 1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową sieci sanitarnych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania tymi robotami; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca składający ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia musi posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł; 5)wniosą wadium spełniające wymagania specyfikacji Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający określi na podstawie wymaganych dokumentów. 2.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1.ocena spełnienia wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie; 2.2.z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wymienione warunki Wykonawca spełnił; 2.3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania; 2.4.niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż miesiące przed upływem składania ofert. 1.3.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 2.1.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - minimum dwa potwierdzenia. 2.2.wykazu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca; 2.3.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.ustka.pl/bip.html?sid=71. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy egzemplarza specyfikacji w formie papierowej. Opłatę można uiścić gotówką w Kasie Urzędu Miasta Ustka, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3 lub przelewem na konto Urzędu Miasta Ustka nr: 56 9315 0004 0000 6712 2000 0010. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.02.2007, godzina 10:10, Urząd Miasta Ustka, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka pok. nr 307.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.