eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Opracowanie wniosku o dofinansowanie i studium wykonalności Projektu pn. Modernizacja i rozbudowa infrastruktury wodociągowej w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Grudziądz: Opracowanie wniosku o dofinansowanie i studium wykonalności Projektu pn. Modernizacja i rozbudowa infrastruktury wodociągowej w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 90956 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4504901, fax (056) 4504934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wniosku o dofinansowanie i studium wykonalności Projektu pn. Modernizacja i rozbudowa infrastruktury wodociągowej w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu: 1) wniosku o dofinansowanie, 2) studium wykonalności, 3) streszczenia studium wykonalności, 4) innych opracowań nie wymienionych a wymaganych w procesie aplikowania o środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, dla Projektu pod nazwą: Modernizacja i rozbudowa infrastruktury wodociągowej w Grudziądzu ubiegającego się o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WK-P 2007-2013. Projekt znajduje się na Indykatywnym Wykazie Indywidualnych Projektów Kluczowych współfinansowanych w ramach RPO WK-P 2007-2013. Projekt obejmuje: Ujęcie Wody, w tym: - budowę nowych studni głębinowych, - budowę niezbędnych rurociągów do przesyłu wody surowej, - budowę zasilania energetycznego wybudowanych studni, - budowę centralnego układu sterowania, opomiarowania studni i ekonomicznego zarządzania pracą studni głębinowych; Stację Uzdatniania Wody, w tym: - przebudowę systemu napowietrzania wody, - modernizację galerii rurociągów i armatury, - modernizację pompowni II-go stopnia, - budowę centralnego monitoringu jakości wody i zużycia energii; Miejską sieć wodociągową, w tym: - wykonanie drugostronnego zasilania dla osiedli Rządz i Mniszek, - wymianę sieci wodociągowych o dużej awaryjności, - wymianę sieci wodociągowych wykonanych z rur azbestowo-cementowych. Dla przedmiotowego Projektu Zamawiający posiada dokument pn. Ramowe kryteria techniczne i technologiczne stanowiące podstawę modernizacji i rozbudowy infrastruktury wodociągowej w Grudziądzu. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia i wytyczne dla Wykonawcy Studium wykonalności stanowić będzie załącznik do wniosku o dofinansowanie Projektu ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Studium powinno zawierać między innymi: 1) Definicję Projektu, 2) Charakterystykę Projektu, 3) Analizy specyficzne dla sektora (system wodociągowy) 4) Analizę opcji, 5) Plan inwestycyjny, 6) Analizę finansową, 7) Analizę ekonomiczną, 8) Analizę oddziaływania na środowisko, 9) Wnioski z przeprowadzonych analiz - podsumowanie. Studium wykonalności i pozostałe opracowania należy sporządzić zgodnie z wymogami obowiązującymi dla projektów aplikujących o wsparcie ze środków unijnych w ramach RPO WK-P 2007-2013, według aktualnych wytycznych Instytucji Zarządzającej. Wykonawca będzie zobowiązany do aktualizacji studium wykonalności i pozostałych opracowań będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność (w tym do dokonywania stosownych poprawek i korekt), do czasu uzyskania przez Zamawiającego pozytywnej oceny Projektu dokonanej przez ekspertów wyznaczonych przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. Wykonawca powinien na własny koszt przeprowadzić wizję lokalną terenu i budowli objętych zamówieniem; Wykonawca musi uwzględnić w złożonej ofercie wszelkie prace związane z uzupełnieniem dokumentacji, która jest do wykonania zamówienia niezbędna, a posiadana przez Zamawiającego i przekazana Wykonawcy byłaby niewystarczająca; 3. Forma opracowania przedmiotu niniejszego zamówienia: Opracowania winny być wykonane w wersji drukowanej, w 5 (pięciu) egzemplarzach i w wersji elektronicznej (na nośniku CD) możliwej do odtworzenia w programach Microsoft Word, Microsoft PowerPoint i Microsoft Excel. Dla przeprowadzonej analizy finansowej i ekonomicznej należy stworzyć i załączyć model finansowy w programie Microsoft Excel wraz z widocznymi (nieukrytymi) działającymi formułami oraz we właściwym programie wskazanym (w przypadku takiego wskazania) przez Instytucję Zarządzającą. Dla zapisu obrazów preferowanym formatem jest *.jpg (dopuszczalny jest również format PDF).Wraz z dostarczonymi opracowaniami Wykonawca dostarczy wszystkie obliczenia i analizy własne, na których oparto analizy dokonane w studium. 4. Miejsce wykonania zamówienia Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie miasta Grudziądz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.10.00.00 - Usługi w zakresie prawa, księgowości, audytu, działalności gospodarczej, zarządzania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy usługi polegające na należytym i nie budzącym zastrzeżeń wykonaniu opracowania - studium wykonalności dla przedsięwzięcia (projektu) z zakresu gospodarki komunalnej (pożądana branża wodociągowo-kanalizacyjna) - w tym jedną usługę o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia, z których przynajmniej jedna otrzymała dofinansowanie ze środków funduszy unijnych. b) dysponować następującym osobami, umożliwiającymi właściwą realizację zamówienia: - ekspertem ds. analiz ekonomicznych - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, posiadający doświadczenie w przygotowywaniu analiz finansowo-ekonomicznych dla przedsięwzięć z zakresu gospodarki komunalnej (pożądana branża wodociągowo-kanalizacyjna), w tym udział w przynajmniej jednym procesie przygotowania studium wykonalności dla przedsięwzięcia, które otrzymało dofinansowanie z funduszy unijnych; wymagana znajomość dokumentów programowych 2007-2013 dotyczących funduszy strukturalnych; - ekspertem ds. analiz technicznych - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, posiadający doświadczenie w przygotowywaniu analiz technicznych z zakresu gospodarki wodociągowej lub wodociągowo-kanalizacyjnej (pożądane z zakresu technologii uzdatniania wody dla stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż Qśrd = 15000 m3/h), w tym udział w przynajmniej jednym procesie przygotowania studium wykonalności dla przedsięwzięcia, które otrzymało dofinansowanie z funduszy unijnych. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a) posiadać środki finansowe w wysokości zapewniającej wykonanie zamówienia, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie VII.1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik jest upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców, którzy udzielili mu pełnomocnictwa, a realizacja umowy będzie prowadzona wyłącznie we współpracy z nim (dotyczy to również płatności). Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie oraz do zawarcia umowy winno być podpisane przez wszystkich wspólników i załączone do oferty w oryginale. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę regulującą współpracę tych Wykonawców).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. III.2.1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny (tj. zawierający dane zgodne ze stanem rzeczywistym na dzień składania oferty) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. III.2.2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty wystawione przez odbiorców usług potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, np. referencje zamawiających na rzecz których zamówienia zostały wykonane. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane należycie, zawierały co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty (referencje) dotyczą, b. wskazanie podmiotu na rzecz którego realizowane były usługi, c. wskazanie zakresu usług, d. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt b stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. III.2.3) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) oświadczenie o którym mowa w pkt VII.1.1)b) SIWZ, b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII.1.1)a) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII.1.1)a) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wymieniony wyżej dokument musi złożyć każdy z nich. Forma dokumentów: - Stosownie do treści § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) dokumenty załączone do oferty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokonane na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenie za zgodność z oryginałem może dokonać Pełnomocnik. - Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wodociagi.grudziadz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. ul. Mickiewicza 28/30 86-300 Grudziądz.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. ul. Mickiewicza 28/30 86-300 Grudziądz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane będzie w ramach Projektu pn.: Modernizacja i rozbudowa infrastruktury wodociągowej w Grudziądzu, znajdującego się na Indykatywnym Wykazie Indywidualnych Projektów Kluczowych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.