eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przebudowa budynku przy ul. Wyzwolenia 30 w Olsztynie na potrzeby administracyjno - biurowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-26

Olsztyn: Przebudowa budynku przy ul. Wyzwolenia 30 w Olsztynie na potrzeby administracyjno - biurowe
Numer ogłoszenia: 90942 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, faks (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku przy ul. Wyzwolenia 30 w Olsztynie na potrzeby administracyjno - biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku przy ul. Wyzwolenia 30 w Olsztynie na potrzeby administracyjno - biurowe w ramach zadania budżetowego p.n.: Adaptacja budynku po TWP przy ul. Wyzwolenia. 2. Szczegółowy zakres robót został opisany w projekcie budowlanym zamiennym opracowanym przez Biuro Usług Projektowych Instalkomfort Krzysztof Łukasz Maciejewski , 10-686 Olsztyn, ul. Wilczyńskiego 1A, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w projekcie wystroju wnętrz opracowanym przez STUDIO- PROJEKT Autorska Pracownia Architektoniczna 10-164 Olsztyn ul. Jodłowa 7.Instalacje elektroenergetyczne: Pracownia Projektowo- Wdrożeniowa Elektromechaniki ELPROJEKT s. c. 10-444 Olsztyn ul. Kołobrzeska 13/32. 3.Zakres robót objęty wynagrodzeniem ryczałtowym obejmuje również wykonanie: - robót przygotowawczych, - wszystkich robót budowlano montażowych kubaturowych i niekubaturowych, zewnętrznych i wewnętrznych zgodnie z Decyzją Nr II - 113/2011 z dnia 25 lutego 2011 o zmianie pozwolenia na budowę i ujętych w dokumentacji projektowej, - wszelkie prace konserwatorskie, mające na celu zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku oraz prace restauratorskie mające na celu wyeksponowanie jego wartości artystycznych i estetycznych, winny być wykonywane przez posiadającego stosowne uprawnienia dyplomowanego konserwatora zabytków, 4.Zadanie należy zrealizować zgodnie z: a) umową o wykonawstwo, b) dokumentacją techniczną, c) polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, d) SIWZ, specyfikacjami technicznymi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 36.10.00.00 - 36.10.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 70.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną podobną do robót objętych przedmiotem zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna należyte wykonanie, co najmniej jednej roboty polegającej na remoncie lub przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków o wartości tej roboty nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł (z VAT)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, osoba ta musi również posiadać co najmniej dwuletnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579 )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy P.z.p. należy wypełnić wg wzoru udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego : www.bip.olsztyn.eu , 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia należy sporządzić wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru należy złożyć stosowne pełnomocnictwo (a). 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p., Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie musi zostać złożone wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu / Pełnomocnictwa / należy wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani będą przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 6. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy P.z.p. 7. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: a)dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy, b) dokumenty wspólne takie jak np.: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykaz robót, wykaz osób itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców występujących wspólnie powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dotyczą składane dokumenty. 8. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani tak, jak Wykonawcy występujący wspólnie i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżej. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 23 ustawy P.z.p. Zakłada on, że członków konsorcjum ubiegających się wspólnie o zamówienie reprezentować może nie każdy z jego uczestników, jak to ma miejsce w przypadku spółki cywilnej, lecz tylko jeden z nich. W przypadku spółki cywilnej art. 23 ust. 2 ustawy P.z.p. nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana przez wszystkich wspólników

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających minimalne warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa 3 ( trzy), do składania ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy spełniający wymagane warunki. 3. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających minimalne warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3 (trzech), do składania ofert zaproszonych zostanie 3 Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego wg formuły: za każdą należycie wykonaną robotę budowlaną zrealizowaną samodzielnie przez Wykonawcę (bez polegania na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów) Zamawiający przyzna 2 punkty, za każdą należycie wykonaną robotę budowlaną zrealizowaną przez inne podmioty, na których wiedzy i doświadczenia polega Wykonawca, Zamawiający przyzna 1 punkt. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, o kolejności decydować będzie wartość robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę samodzielnie ( bez polegania na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów)

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)terminy realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku: a) wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, b) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym, d) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej, e) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy, f) z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 2) dopuszcza się zmianę osoby sprawującej funkcję inspektora nadzoru oraz kierownika robót ze strony Wykonawcy. 3) dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT należnego w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów. 4) termin zakończenia prac może ulec skróceniu za zgodą Stron 5) Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy o ile zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom, wraz z zaproszeniem do złożenia oferty wstępnej zgodnie z art. 57 ust. 5 ustawy Pzp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn Wydział Zamówień Publicznych, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej 2. Wykonawcy w celu wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu muszą złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, którego wzór jest opublikowany na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem : www.bip.olsztyn.eu. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzory niezbędnych oświadczeń opublikowane zostały jako załączniki do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien być przygotowany z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim, w sposób czytelny, przy użyciu nośnika nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Treść wniosku musi odpowiadać wymaganiom zawartym w treści ogłoszenia o zamówieniu. Wniosek musi zawierać wymagane w ogłoszeniu oświadczenia i dokumenty. 4. Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą wniosek wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) na adres: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn pok. 402. 5. Wnioski będą podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Każdy przyjęty wniosek zostanie opatrzony adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia, tzn. datę kalendarzową oraz godzinę i minutę, w której został przyjęty. Do czasu otwarcia wniosków, będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. 6. Koperta (opakowanie) powinna być opisana: Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, z dopiskiem: WNIOSEK o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Przebudowę budynku przy ul. Wyzwolenia 30 w Olsztynie na potrzeby administracyjno - biurowe 7. Na kopercie (opakowaniu) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. W przypadku wniosku składanego wspólnie należy na kopercie umieścić nazwą i adres wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólnie, z zaznaczeniem lidera. Konsekwencje złożenia wniosku niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. 8. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek: - musi być sporządzony w języku polskim, - musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką, - upoważnienie osób podpisujących wniosek musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych lub z dołączonego do wniosku pełnomocnictwa,- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. -wniosek, oświadczenia, zobowiązania innych podmiotów i pełnomocnictwo/a/ należy złożyć w formie oryginałów, - pozostałe dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku załączenia do wniosku dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku tłumaczenie tych dokumentów na język polski. 9. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Wykonawcy, którzy chcą skorzystać z przepisu jawności postępowania zgłaszają to w formie pisemnej. Zamawiający wyznaczy miejsce i termin wglądu do jawnych dokumentów postępowania. 11. Zamawiający określa sposób porozumiewania się z zachowaniem zasad określonych w art. 27 ustawy P.z.p. - pisemnie. Zamawiający dopuszcza także przekaz wezwań, zawiadomień oraz informacji - faksem lub drogą elektroniczną. W celu sprawnego przekazywania informacji wskazane jest, aby Wykonawca podał we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: numer faksu i adres poczty elektronicznej. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje faksem lub pocztą elektroniczną zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. 12. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają oni lub mieli interes prawny w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli oni lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy P.z.p. 13. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji z ogłoszeniem na podstawie art. 54 oraz art. 55 ust. 1 pkt. 3 i 5 ustawy P.z.p 14. Znak sprawy : ZP.271.48.2011.b60.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.