eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót dodatkowych do umowy SU DOP 104/01/2013 z dnia 18 stycznia 2013 roku (nr postępowania DZP-ML-271-6/2013) na wykonywanie zadania pnRemont pomieszczeń II piętra dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii w budynku Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-27

Kraków: Wykonanie robót dodatkowych do umowy SU DOP 104/01/2013 z dnia 18 stycznia 2013 roku (nr postępowania DZP-ML-271-6/2013) na wykonywanie zadania pn: Remont pomieszczeń II piętra dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii w budynku Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 19
Numer ogłoszenia: 90937 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20 , strona internetowa www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych do umowy SU DOP 104/01/2013 z dnia 18 stycznia 2013 roku (nr postępowania DZP-ML-271-6/2013) na wykonywanie zadania pn: Remont pomieszczeń II piętra dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii w budynku Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 19.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych do umowy SU DOP 104/01/2013 z dnia 18 stycznia 2013 roku (nr postępowania DZP-ML-271-6/2013) na wykonywanie zadania pn: Remont pomieszczeń II piętra dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii w budynku Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 19. Zakres robót obejmuje wykonanie: - Opracowanie koncepcji instalacji ppoż. wraz z usytuowaniem oświetlenia awaryjnego oraz rozprowadzeniem instalacji sygnalizacji zagrożeń; - Montaż drzwi wraz z kontrolą dostępu; - Montaż drzwi oddzielających strefę brudną od strefy czystej; - Wymiana 11 sztuk grzejników; - Wymiana wykładziny PCV; - Dostawa i montaż okapu wyciągowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt. 5b Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Wykonanie zamówienia podstawowego (postępowanie nr DZP-ML-271-6/2013) jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 1. Celem odpowiedniego zabezpieczenia ppoż. budynku i pracowni należy opracować koncepcję instalacji ppoż. wraz z usytuowaniem oświetlenia awaryjnego oraz rozprowadzeniem instalacji sygnalizacji zagrożeń a następnie wykonać prace przewidziane w koncepcji. 2. Z uwagi na specyfikę pracy Zakładu Mikrobiologii w celu wyeliminowania dostępu osób postronnych w godzinach popołudniowych należy dodatkowo zamontować drzwi od strony medycyny pracy, katastrof i od strony klatki schodowej wraz z kontrolą dostępu. 3. Z uwagi na konieczność zachowania stref czystej i brudnej oraz wymogi sanitarno-epidemiologiczne należy wykonać dodatkowe drzwi między pom. diagnostyki brudnej a pom. autoklaw brudny. 4. W związku z koniecznością wymiany zaworów grzejnikowych i montażem nowych zaworów powrotnych należy wymienić stare grzejniki żeliwne wykazujące głębokie wżery korozji, zakamienienie mogące prowadzić do nieszczelności i zalania pomieszczeń w ilości 11 sztuk. 5. W związku z prowadzonymi pracami budowlanymi, sanitarnymi / wymiana pionów i poziomów c.o. podłączenie dodatkowych grzejników, wod-kan./ i elektrycznymi w pomieszczeniu przeznaczonym na obsługę Nadzoru Sanitarno-Epidemiologicznego powodującymi dodatkowo usunięcia pasów istniejącej wykładziny pcv która już jest w bardzo złym stanie / spękana, wytarta i miejscowe ubytki /. Zachodzi, więc konieczność wymiany wykładziny PCV w/w pomieszczeniu . Pow. pom. 112,12 m2. 6. W związku ze specyfiką prac należy również zapewnić prawidłową wentylację w pom. Diagnostyki brudnej /montaż okapu /. Biorąc pod uwagę powyższe uzasadnienie prawne i faktyczne udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • EL-DOR Firma Usługowo-Handlowa Jacek Pohorelsky, ul. Sewera 2A, 30-134 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.