eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Ochrona osób i mienia oraz obsługa centrali telefonicznej w obiekcie Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu przy ul. Braci Mieroszewskich 97

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Sosnowiec: Ochrona osób i mienia oraz obsługa centrali telefonicznej w obiekcie Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu przy ul. Braci Mieroszewskich 97
Numer ogłoszenia: 90896 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu , ul. Braci Mieroszewskich 97, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 7861100, faks 032 7861205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/us/Sosnowiec1s.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia oraz obsługa centrali telefonicznej w obiekcie Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu przy ul. Braci Mieroszewskich 97.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres obowiązków związanych z tą usługą obejmuje: 1. Strzeżenie mienia Zamawiającego przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem i uszkodzeniem lub utratą. 2. Informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia i naruszeniach przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników zamawiającego, w tym niedoboru kluczy, braku zabezpieczenia pomieszczenia poprzez odciśnięcie plomby referentką. 3. Interwencję, w przypadku powzięcia wiadomości lub podejrzenia o zagrożeniu osób lub mienia- w granicach określonych ustawą o ochronie osób i mienia oraz przepisach wykonawczych tej ustawy. 4. Dojazd grupy interwencyjnej do obiektu Zamawiającego w ciągu 20 minut od wezwania. 5. Wezwanie w razie potrzeby odpowiednich służb (policja, straż, pogotowie ratunkowe). niezwłocznie w stanach interwencyjnych. 6. Sprawdzanie pomieszczeń w obiekcie pod kątem zabezpieczenia mienia, ochrony ppoż. i bhp- po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego. 7. Bezpośrednie uczestnictwo w systemie koordynowanego dostępu do pomieszczeń budynku. 8. Zapobieganie wchodzeniu i przebywaniu na terenie obiektu po godzinach pracy i w dni wolne od pracy osób nieuprawnionych lub nieupoważnionych przez Zamawiającego w formie pisemnej. 9. Przedstawienia do aprobaty zamawiającemu wykazu pracowników ochrony wyznaczonych do pracy przy ochronie osób, mienia i obiektu oraz uzgadnianie wszystkich zmian w zatrudnieniu w/w wymienionym zakresie. Dopuszczenie do pracy pracownika ochrony może nastąpić tylko po pisemnej informacji ze strony Wykonawcy i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 10. Obsługę, polegającą na: -wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Zamawiającego i osobom zatrudnionym do sprzątania pomieszczeń biurowych, -wykładaniu list obecności, -prowadzeniu ewidencji osób pozostających w obiekcie poza godzinami pracy, -rozwożeniu wody pitnej do 11 - stu dystrybutorów rozmieszczonych na czterech kondygnacjach po godzinach pracy Urzędu, -zapewnieniu sprawnej obsługi centrali telefonicznej poprzez łączenie przychodzących rozmów telefonicznych (tj. łączenie abonentów zewnętrznych z pracownikami), -udzielanie wstępnych informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych pomieszczeń służbowych. 11. Obsługę systemów alarmowych. 12. W okresie jesienno - zimowym do Wykonawcy należy odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub solą (materiały Wykonawcy) chodnika i schodów wejściowych przed budynkiem, oraz odśnieżanie dróg dojazdowych i parkingu poł. na terenie posesji /powierzchnia parkingu i chodników 2600 m/2/ (materiały oraz sprzęt zostaną dostarczone przez Wykonawcę) 13. Wszystkie elementy wyposażenia pracowników ochrony jak jednakowe mundury, środki przymusu bezpośredniego, osobiste środki łączności itp. zostaną dostarczone przez Wykonawcę. 14. Wykonawca winien prowadzić monitoring przez 24 h pracy pracowników chroniących obiekt oraz okresowo weryfikować ich pracę w porozumieniu z przedstawicielem zleceniodawcy. 15. Wykonawca zobowiązuje się posiadać grupę interwencyjną. 16. Rozliczenie między zamawiającym a wykonawcą może następować tylko w PLZ. Wynagrodzenie za przedmiot umowy Zamawiający uiści w PLZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. 2.Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków opisanych w IX rozdziale SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP. 8 Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a i c oraz pkt 7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 8 stosuje się odpowiednio. 10. Odnośnie uprawnienia do świadczenia przedmiotowych usług , należy przedłożyć aktualny odpis decyzji o koncesji oraz licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia wraz ze wszystkimi ewentualnymi późniejszymi zmianami tej decyzji . W przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia będą to: zgodnie z ustawą o ochronie osób i minia (tekst jednolity: Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z 2005 r. z późn. zm.) 11 W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wypełniając pkt I Formularza oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ), wskazuje w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy oraz zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 12 Dokumenty, o których mowa w pkt 2 - 11 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13 Dokumenty sporządzone w języku innym niż polski należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 14 Ponadto do oferty należy dołączyć: -Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, -Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie, -Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie , -Załącznik nr 4 do SIWZ - projekt umowy. 15 Dokumenty wymagane winny być podpisane zgodnie z wymogami zawartymi w pkt XIV niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/Sosnowiec1s.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu , ul. Braci Mieroszewskich 97, 41-219 Sosnowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu , ul. Braci Mieroszewskich 97, 41-219 Sosnowiec- parter , sala 22 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.