eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Internet w domach mieszkańców Szczawnicy nabór II etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Szczawnica: Internet w domach mieszkańców Szczawnicy nabór II etap I
Numer ogłoszenia: 90890 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10498 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530, faks 018 2622530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Internet w domach mieszkańców Szczawnicy nabór II etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie zestawu komputerowego 2) Serwis sprzętu komputerowego Ad. 1) Wykonawca zapewni dostawę oraz prawidłowy, poprawny, umożliwiający bezpieczne korzystanie montaż, podłączenie i uruchomienie zestawów komputerowych wraz z skonfigurowanym oprogramowaniem, sterownikami oraz peryferiami w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (u osób z grupy docelowej projektu oraz jednostkach podległych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica) po uprzedniej konsultacji z Beneficjentem ostatecznym. Zainstalowany system operacyjny powinien mieć utworzone konto administratora z ustawionym hasłem dostępu (przekazanym wyłącznie Zamawiającemu) i konto użytkownika z ograniczeniami bez hasła dostępu. Zamawiający wymaga sprzętu fabrycznie nowego wyprodukowanego co najmniej w 2012 r. - Po dostawie, montażu i uruchomieniu zestawów komputerowych odebrane zostaną przez Wykonawcę od Beneficjentów ostatecznych oświadczenia o dokonaniu tej czynności zawierające co najmniej: numer seryjny komputera, monitora i peryferiów, datę, adres, imię i nazwisko i podpis osoby z grupy docelowej projektu lub w przypadku jednostki podległej z terenu Miasta i Gminy Szczawnica jej przedstawiciela oraz podpis Wykonawcy. - Po dostawie, montażu i uruchomieniu zestawów komputerowych, o której mowa wyżej nastąpi zgłoszenie jej do odbioru przez Wykonawcę Zamawiającemu, następnie ustalenie terminu odbioru, faktyczny odbiór, z którego zostaną sporządzone częściowe protokoły zdawczo-odbiorcze na miejscu wskazanym przez Zamawiającego u Beneficjentów ostatecznych. Protokoły powyższe podpisane zostaną przez: Zamawiającego oraz Dostawcę. Załącznikami do protokołów, o których mowa wyżej będę oświadczenia spisane pomiędzy Beneficjentami ostatecznymi a Wykonawcą. Ad. 2) - Wykonawca zapewni serwis zestawów komputerowych wraz z monitorem i oprogramowaniem oraz peryferiów (aktualizacja, diagnostyka - sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania całości zestawu, ustawienia, czyszczenie i konserwacja oraz naprawy i/lub wymiany, których obejmuje i nie obejmuje gwarancja, wynikające również z przyczyn leżących po stronie użytkownika tj. także wynikających z wadliwego użytkowania z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych nie spowodowanych wadą produkcyjną albo wadą materiałową) na miejscu wskazanym przez Zamawiającego (u osób z grupy docelowej projektu oraz w jednostkach podległych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica) przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego bez uwag dla usługi dostępu do internetu określonego odrębnym postępowaniem przetargowym. - W przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa Wykonawca zapewni wymianę oprogramowania i/lub zestawów komputerowych i/lub uszkodzonych podzespołów i/lub monitorów i/lub peryferiów na identyczne lub równoważne lub o wyższych parametrach z zachowaniem gwarancji oraz pozostałych uprawnień nabytych z pierwotnym sprzętem. Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia do 48 godzin w dni robocze. Maksymalny czas usunięcia usterki do 5 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia. W przypadku niemożności dokonania naprawy w miejscu użytkowania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy. Zamawiający ma prawo żądać wymiany zestawu komputerowego wraz z peryferiami na nowy zestaw po trzykrotnej jego naprawie. Zamawiający ma na uwadze zarówno naprawy gwarancyjne jak również każdą naprawę pozagwarancyjną. Chodzi tutaj o trzykrotną naprawę tego samego urządzenia z zestawu, a jeżeli niektóre elementy zestawu stanowią jego integralną część to wymianie podlega cały taki zestaw. Wszystkie naprawy zestawów komputerowych mają być wykonywane w ramach serwisu, w związku z czym będą dokonywane w ramach niniejszego zamówienia, tj. bez dodatkowego wynagrodzenia. - Osoby z grupy docelowej projektu mogą się zmieniać przez okres trwania umowy lub ich miejsce zamieszkania/położenia w przypadku jednostek podległych - adres, więc Wykonawca będzie musiał zmieniać miejsce instalacji sprzętu łącznie z jego przemieszczeniem na takich samych warunkach, jak przy pierwszej dostawie, montażu, podłączeniu i uruchomieniu zestawów komputerowych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica oraz zezwolić Zamawiającemu na taką zmianę bez utraty praw gwarancyjnych, serwisowych oraz pozostałych wynikających z umowy i przetargu. Zamawiający będzie zgłaszał takie zmiany pisemnie lub faksem pod adresem/numerem wskazanym przez Wykonawcę zgodnie ze złożoną ofertą. Potwierdzenie wysłania faksu lub listu będzie uważane za dowód przyjęcia zgłoszenia. Czas na zmianę instalacji sprzętu, położenia także w przypadku jednostek podległych wynosi do 5 dni kalendarzowych, po którym nastąpi odbiór jakościowo - ilościowy zakończony podpisaniem protokołu przez Zamawiającego, Wykonawę oraz osobę z grupy docelowej projektu lub w przypadku jednostki podległej z terenu Miasta i Gminy Szczawnica ich przedstawiciela. Zmiana miejsca instalacji sprzętu także w przypadku jednostek podległych zostanie dokonana w ramach niniejszego zamówienia, tj. bez dodatkowego wynagrodzenia. - Gwarancja producenta powinna posiadać takie warunki, aby działania serwisowe Wykonawcy nie powodowały utraty gwarancji w przeciwnym wypadku Wykonawca przejmuje na siebie gwarancję. - Pod koniec trzeciego roku obowiązywania serwisu należy dokonać modernizacji zestawów komputerowych zwiększając im pamięć operacyjną przynajmniej dwukrotnie modułem pamięci zgodnym z pierwotnie dostarczonym zestawem i o parametrach nie gorszych niż pierwotnie zamontowana. Jeżeli peryferia będą nosiły ślady znacznego zużycia (uniemożliwiające prawidłowe, poprawne i bezpieczne z nich korzystanie np. wytarte znaki na klawiaturze, przetarty zewnętrzny kabel myszy, klawiatury, USB, monitora) to podlegają takiej wymianie jeżeli zostały uszkodzone poprzez korzystanie z nich a wynikły z wady materiałowej produktu lub jego słabej jakości, natomiast jeżeli zostały celowo uszkodzone (np. przecięcie nożyczkami, zmiażdżone, całkowicie wyrwane) i ewidentnie widać ślady celowego mechanicznego działania powodującego takie uszkodzenie to nie podlegają takiej wymianie. Dodawane podzespoły / peryferia powinny być fabrycznie nowe i z gwarancją producenta min. 2 lata i wyprodukowane nie wcześniej niż 1 rok od daty modernizacji przedmiotu zamówienia. Należy dokonać także aktualizacji sterowników i oprogramowania w wersjach stabilnych aktualnych na dzień modernizacji przedmiotu zamówienia. Modernizacja zestawów komputerowych także w przypadku jednostek podległych zostanie dokonana w ramach niniejszego zamówienia, tj. bez dodatkowego wynagrodzenia. Po dokonanej modernizacji zestawów komputerowych odebrane zostaną przez Wykonawcę od Beneficjentów ostatecznych oświadczenia o dokonaniu tej czynności zawierające co najmniej: nazwę modernizowanych podzespołów z ich numerem seryjnym, datę, adres, imię i nazwisko i podpis osoby z grupy docelowej projektu lub w przypadku jednostki podległej z terenu Miasta i Gminy Szczawnica jej przedstawiciela oraz podpis Wykonawcy. Po dokonaniu modernizacji, o której mowa wyżej nastąpi zgłoszenie jej do odbioru przez Wykonawcę Zamawiającemu, następnie ustalenie terminu odbioru, faktyczny odbiór, z którego zostaną sporządzone częściowe protokoły zdawczo-odbiorcze na miejscu wskazanym przez Zamawiającego u Beneficjentów ostatecznych. Protokoły powyższe podpisane zostaną przez: Zamawiającego oraz Wykonawcę. Załącznikami do protokołów, o których mowa wyżej będę oświadczenia spisane pomiędzy Beneficjentami ostatecznymi a Wykonawcą. - Wykonawca zapewni w okresie 3 lat kontrole ewentualnych nadużyć (np. kradzież, udostępnienie, zniszczenie, rozkręcenie, samowolną modernizację) oraz przegląd sprzętowo-programowy przynajmniej raz w roku, po którym dostarczy stosowny raport. Pierwsza kontrola w 12, druga w 24, trzecia w 35 miesiącu trwania serwisu licząc od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag dla usługi dostępu do internetu określonego odrębnym postępowaniem przetargowym. - Wartość takiego serwisu określona zostanie zgodnie z wzorem formularza oferty. Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić należny ład, porządek, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i BHP, ochronę znajdujących się na terenie montażu urządzeń i sieci oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Za powstałe szkody w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim odpowiada Wykonawca. W razie uszkodzenia lub zniszczenia istniejących sieci i urządzeń w czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. Za przedmiot zamówienia do momentu końcowego odbioru bez uwag odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Rozmieszczenie i ilość zestawów (105 szt.): - 10 zestawów komputerowych desktop - Szkoła Podstawowa nr 3 w Szlachtowej - 2 zestawy komputerowe desktop - Miejski Ośrodek Kultury w Szczawnicy - 15 zestawów komputerowych desktop - Szkoła Podstawowa nr 1 w Szczawnicy - 15 zestawów komputerowych desktop - Gimnazjum Publiczne w Szczawnicy - 3 zestawy komputerowe desktop - Miejska Biblioteka Publiczna w Szczawnicy - 60 zestawów komputerowych desktop - do osób z grupy docelowej projektu. Lista adresów osób oraz jednostek podległych dostępna nieodpłatnie na pisemny wniosek Wykonawcy. Lista zawierająca kompletne dane osób z grupy docelowej projektu oraz jednostek podległych z terenu Miasta i Gminy Szczawnica będzie stanowić załącznik do umowy. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie materiałów równoważnych, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w siwz., należy także dołączyć oświadczenia producenta o równoważności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane z następujących źródeł: - współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013 - 85%, w tym 15% współfinansowanych ze środków krajowych - wkład własny beneficjenta - 15%.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego b5, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252481,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 397831,20

  • Oferta z najniższą ceną: 321048,45 / Oferta z najwyższą ceną: 482261,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.