eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Usługi polegające na zarządzaniu komunalnym zasobem mieszkaniowym gminy Wojkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Wojkowice: Usługi polegające na zarządzaniu komunalnym zasobem mieszkaniowym gminy Wojkowice
Numer ogłoszenia: 90864 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 032 7695066, fax 032 7695073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegające na zarządzaniu komunalnym zasobem mieszkaniowym gminy Wojkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zarządzanie komunalnym zasobem mieszkaniowym Gminy Wojkowice, składającym się z: a) lokali w budynkach, których Gmina Wojkowice jest jedynym właścicielem, o powierzchni użytkowej 2643,44 m2 - wykaz nieruchomości obejmujący m.in. adres, powierzchnię lokali mieszkalnych, powierzchnię lokali użytkowych, powierzchnię budynku ogółem, stanowi Załącznik nr 2 do SIW, b) lokali stanowiących własność Gminy Wojkowice w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych o powierzchni użytkowej 1896,46 m2- wykaz lokali mieszkalnych i użytkowych obejmujących m.in. ich adresy, powierzchnię lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowi Załącznik nr 3 do SIW. 2. Zarządzanie określone w pkt 1 polega na podejmowaniu wszelkich decyzji i dokonywaniu wszelkich czynności prawnych, faktycznych i procesowych zmierzających do utrzymania stanu technicznego budynku nieruchomości w stanie nie pogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem, jak również do uzasadnionego inwestowania w tę nieruchomość, na poziomie mającym zapewnić bezpieczeństwo ludzi i mienia. 3. Szczegółowy zakres usługi określa projekt umowy, który stanowi Załącznik Nr 4 do specyfikacji. 4. Zarządzanie częścią zasobu, stanowiącego własność Gminy Wojkowice składającą się z lokali położonych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych obejmuje wszelkie czynności, uregulowane szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIW, w zakresie w jakich mogą dotyczyć tych lokali.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysięce złotych) Oferent wnosi wadium w pieniądzu wpłacając w kasie Urzędu Miasta, przelewem na rachunek Zamawiającego : lub w jednej w poniższych form: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnosi się w terminie do dnia 19 maja 2008r. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego do dnia 19.05.2008r. r.(dzień przed otwarciem ofert).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2. informację o ilości i miejscu prowadzonych przez wykonawcę biur obsługi najemców- przy czym wykonawca musi posiadać co najmniej jedno biuro obsługi najemców na terenie Gminy Wojkowice - warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca załączy do oferty tytuł prawny (dokument stwierdzający prawo do usytuowania biura obsługi najemców - akt własności, umowa najmu, użyczenia, dzierżawy lub deklaracji o możliwości zawarcia jednej z tych umów w terminie do 1.07.2008r., wraz z oświadczeniem o możliwości funkcjonowania w okresie trwania umowy). 3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przy czym minimum jedna z osób wykonujących zamówienie lub uczestniczących w jego wykonaniu musi posiadać ważną licencję zawodową zarządcy nieruchomości, określoną w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami - do oferty należ dołączyć dokument potwierdzający posiadanie takiej licencji. 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290A , 42-580 Wojkowice, pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.