Ogłoszenie z dnia 2011-03-21
Szczecin: DOSTAWA TONERÓW DO DRUKAREK LASEROWYCH
I KSEROKOPIAREK DO SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM
W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 90831 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, ul. Kaszubska 42, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 55 535, faks 91 4855372.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TONERÓW DO DRUKAREK LASEROWYCH I KSEROKOPIAREK DO SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek laserowych i kserokopiarek do Sądu Rejonowego SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINE -szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ lub równoważnych. 2.Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia zostały opisane poprzez wskazanie wyrobów, które w sposób ogólnie przyjęty w branży wykorzystywane są jako wzorzec odniesienia. Wymienione w załączniku nr 2 produkty oryginalne, tj. pochodzące od producenta sprzętu, stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie, wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych, określających parametry tych wyrobów, ma na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez wskazanie symbolu katalogowego producenta - wskazanie to ma na celu określenie klasy towaru będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu jego standardu i właściwości. Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy (lub równoważne). Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty wskazaniu standardu jakościowego. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy)) przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych oraz: -ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych, -nie naruszają praw patentowych materiałów eksploatacyjnych pochodzących od producentów drukarek, -są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty OEM (dosłownie Oryginalny Producent Sprzętu), -posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt. 4.Poprzez towar równoważny należy rozumieć asortyment kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego towaru określonego przez Zamawiającego w formularzu cenowym. 5.W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca musi przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikacje techniczne oferowanego towaru równoważnego, z której powinno w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego wynikać, że zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w formularzu cenowym. UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6.W celu oceny spełnienia wymogu równoważności dotyczących właściwości wyrobu zamiennego, Zamawiający porówna treść specyfikacji towaru oryginalnego z treścią dokumentu dostarczonego przez Wykonawcę. Z porównania treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że konkretny produkt, posiada nie gorsze parametry niż towar określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub przez producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego ( specyfikacja towaru ). 7.Towar powinien być fabrycznie nowy i nieregenerowany (tj. taki, do którego wytworzenia użyto w 100% nowych elementów, w nowych opakowaniach, zamkniętych hermetycznie przez producenta). Za produkt fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemniki ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania..Oferta musi obejmować wyłącznie produkty dopuszczone do stosowania przez producentów drukarek do których są przeznaczone, albo równoważnych do produktów oryginalnych. Każdy dostarczony toner musi posiadać na opakowaniu napisy informacyjne określające jego producenta, symbol dostarczonego towaru oraz markę i model urządzenia do którego znajduje zastosowanie. 8.Zamawiający nie dopuszcza tonerów, posiadających pojemności startowe. 9.Ilości i asortyment dostawy określa zamawiający. 10.Realizacja poszczególnych dostaw nastąpi w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia na dostawę przez zamawiającego pisemnie, za pośrednictwem faxu lub poczty elektronicznej. 11. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone tonery, termin jest liczony, dla partii towaru, od dnia dostawy do magazynu w siedzibie Sądu. 12. W przypadku uszkodzenia urządzenia z winy dostarczenia przez Wykonawca wadliwego towaru, Wykonawca dokona naprawy na własny koszt uszkodzonego urządzenia w czasie 24 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku gdy czas naprawy przekroczy czas 24 godzin, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych od uszkodzonego. 13.Dostarczane materiały winny mieć okres ważności nie krótszy niż 12 miesięcy. 14.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16.Zamawiający dopuszcza zlecenie części zamówienia podwykonawcom [stosowne oświadczenie zawarte jest na formularzu ofertowym]. 17.Zamawiający nie zastrzega w ogłoszeniu o zamówieniu warunku, o którym mowa w art.22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 18.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 19.Zamawiający, nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 20.Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - siedziba Zamawiającego. 21.Wymagania odnośnie serwisu opisane są w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Systemy Biurowe-Integracja Marcola i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 421033,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 502276,65
Oferta z najniższą ceną: 502276,65 / Oferta z najwyższą ceną: 516772,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawy tonerów są powszechnie dostępne i mają ustalone standardy jakościowe. Wartosc zamówienia jest mniejsza niż kwoty okreslone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Ponadto wysłano zapytania do firm sprawdzonych na rynku i posiadających odpowiednią markę, ze względu występowanie na rynku wielu firm oferujących tonery bardzo złej jakości, które w trakcie użytkowania mogą doprowadzić do awarii urządzeń drukujących i kopiujących. Ponadto firmy do których zostały wysłane zapytania posiadają odpowiednią wiedzę i potencjał ludzki do ewentualnego naprawienia urządzenia, uszkodzonego z winy dostarczonego wadliwego tonera.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Szczecinie i Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- Dostawa samochodu osobowego, hybrydowego typu plug-in
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Najem długoterminowy wraz z usługą serwisową i ubezpieczeniową fabrycznie nowych samochodów elektrycznych osobowych klasy C i D według klasyfikacji SAMAR W.01 z 2024 roku na okres 36 miesięcy
- Dokończenie zadania "Modernizacja obiektów sportowych przy Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.