eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Dostawa ciągnika rolniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Lubań: Dostawa ciągnika rolniczego
Numer ogłoszenia: 90794 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. J. Dąbrowskiego 29c, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6463750, faks 075 6462192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika rolniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj: Rolniczy z kabiną Dane techniczne: 1. Silnik: - moc min. 115 km - wymagane Tier 3 - pojemność najmniej 6 500 cm3 - 6 cylindrów - turbo intercooler - max moment obrotowy min 510 Nm - zbiornik paliwa o pojemności 250 l 2. Skrzynia biegów: - 32 x 32 ( 4 zakresy prędkości x 4 biegi plus reduktor biegów pełzających) - prędkość maksymalna min. 40 km/h - biegi pełzające prędkość min. max 170 m/h - sprzęgła sterowane elektrohydraulicznie 3. Minimalny promień skrętu max. 4500 mm 4. WOM- tylny (540/750/1000 obr./min) - selekcja prędkości regulowana z kabiny - regulacja tylnego TUZ z poziomu gruntu (na błotnikach) - maksymalny udźwig na końcówkach ramion min. 6300 kg 5. Wyposażenie dodatkowe: - pulsacyjne światło drogowe (kogut) - wspomaganie kierownicy 6. Kabina - ogrzewana z klimatyzacją, wyciszana, redukująca hałas do max. 75 db - amortyzowana na poduszkach gumowych - wizjer w dachu - światła robocze z przodu i z tyłu kabiny 7. Pneumatyczny system sterowania hamulcami przyczep 8. Układ hydrauliczny dwie niezależne pompy hydrauliczne: układ kierowniczy, hydraulika zewnętrzna - Wydajność pompy hydraulicznej min. 60 l/min - Max ciśnienie min. 190 bar - 3 pary wyjść hydraulicznych (6 szybkozłączy) 9. Zamawiający wymaga zapewnienia gwarancji min. 12 miesięcy 1. Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2008 lub 2009). 2. Przekazanie pojazdu przez Wykonawcę nastąpi na podstawie protokółu zdawczo - odbiorczego z opisem stanu technicznego oraz na podstawie żądanych dokumentów: instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim, potwierdzającego gwarancję - min. 12 m-cy, potwierdzających dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem, książki serwisowej w języku polskim, umożliwiających rejestrację pojazdu we właściwym urzędzie, 3. Dostawca zobowiązany jest do podania nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego sprzętu. 4. Sprzedający powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta nie krócej niż dwa lata. 5. Autoryzowany punkt obsługi serwisowej w okresie gwarancji powinien być w odległości nie większej jak 70 km i powinien funkcjonować, co najmniej 3 lata. 6. Koszty związane z transportem do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Pojazd musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. Wymagane warunki gwarancji i serwisu: 1. Zapewnienie w ramach ceny ofertowej szkolenia u przyszłych użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi dostarczonego sprzętu 2. Serwisowanie przedmiotu sprzedaży w okresie udzielonej gwarancji, oraz po okresie gwarancji. 3. Czas reakcji serwisu wynosił będzie maksymalnie 48 godziny pod rygorem najmu środka zastępczego na koszt gwaranta Przez reakcje serwisu rozumie się czas od zgłoszenia do momentu przystąpienia gwaranta do usuwania awarii. 4. Zgłoszenia awarii będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00. Zgłoszenia faksem odbywać się będą całą dobę. 5. Maksymalny czas usunięcia usterki/dokonania naprawy: 10 dni od momentu zgłoszenia, 6. Jeżeli termin usunięcia wad, usterek przekraczać będzie okres 10 dni Dostawca pojazdów wraz z osprzętem obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na ten czas sprzęt zastępczy, 7.Miejsce wykonania napraw gwarancyjnych: wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach u Serwisanta, 8. Serwis świadczony będzie przez firmę posiadająca autoryzacje producenta oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. 9. Usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji będzie usunięta przez serwis bezpłatnie, łącznie z ewentualnym transportem przedmiotu zakupu do serwisu, kosztami części i robocizny. 10. W przypadku trzech napraw w okresie gwarancji Dostawca wymieni (dostarczy) nowy sprzęt o parametrach zaoferowanych bądź lepszych, na stałe. 11. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zakupu. 12. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw. 13. Okres gwarancji biegnie na nowo dla elementów wymienionych, 14. Dostawca sprzętu zobowiązany będzie do zabezpieczenia ww. warunków również wówczas, gdy producent wystawi dokument gwarancyjny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. Oferent przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest sprzeczna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawiać na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, g) dostawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyki rachunkowej w obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: Formularz oferty Oświadczenie dostawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem: koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli dostawcy C) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie dostawcy z postępowania lub odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdluban.bip.net.pl; www.bip.powiatluban.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg 59-800 Lubań ul.Dąbrowskiego 29c.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg 59-800 Lubań ul.Dąbrowskiego 29c.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.