eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Przebudowa ulicy Stokrotki w Zambrowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Zambrów: Przebudowa ulicy Stokrotki w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 90790 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Stokrotki w Zambrowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Stokrotki na dł.569,40m obejmująca zakres prac: roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni, wykonanie nawierzchni bitumicznej : warstwa ścieralna gr.4cm, warstwa wiążąca gr.5cm na podbudowie z kruszywa, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.9cm, ułożenie rur osłonowych kabli elektrycznych 13m,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2.ustawy Prawo zamówień publicznych a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat (2002-2007 ),a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie) nie mniej niż dwa zamówienia o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000PLN każde- potwierdzone dokumentem ( np.referencją ) stwierdzającym, że robota została wykonana należycie; b) dysponują osobą: posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej, legitymującą się zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 upzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art.22 ust.1 upzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót drogowych w tym min. dwa zadania o wartości nie mniejszej niż 200.000PLN każde, w okresie ostatnich 5 lat - l. 2002-.2007 ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, - wg wzoru określonego w załączniku nr do niniejszej specyfikacji 2) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenie i wykształcenia - wg wzoru określonego w załączniku nr do niniejszej specyfikacji 3) Odpis uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej, oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) umowę spółki, z której wynikać będzie sposób reprezentowania spółki, a także upoważnienie do zaciągania w jej imieniu zobowiązań 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie; a) wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika - lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty b) oświadczenie wymienione w pkt.I pkt.1.1) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców ; c) dokument wymieniony w pkt.I pkt 1.2) powinien być złożony przez każdego Wykonawcę, c) uznaje się, że wymogi dotyczące doświadczenia zawodowego oraz posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia są spełnione przez Wykonawcę jeżeli spełniają je łącznie d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym liderem. Płatności będą wnoszone na konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący- lider konsorcjum. e) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, jako oferta najkorzystniejsza zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa: 1) w pkt1.ppkt.1.2) rozdz.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.zambrow.bip-gov.info.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej lub po złożeniu pisemnego wniosku zawierajacego nazwę firmy, adres NIP odebrać osobiście lub pocztą . Koszt SIWZ 20 zł.+ VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Zambrowie ul.Fabryczna 3 sekretariat pok. nr 225.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.