eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI (SZP/380/16/08)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI (SZP/380/16/08)
Numer ogłoszenia: 90769 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, fax 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI (SZP/380/16/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 206 000 euro, przedmiot zamówienia podzielono na 6 Pakiety.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) Ustawy - prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez WYKONAWCÓW w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia, nie spełnia (DRUK - ZP - 17).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, informacji): 1. Oświadczenia, że WYKONAWCA spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2. Oświadczenie WYKONAWCY, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę,y uprawnioną,e lub upoważnioną,e do reprezentowania WYKONAWCY. 4. Wykaz wykonanych dostaw (materiałów do sterylizacji) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (min. 3 dokumenty potwierdzającę należyte wykonanie dostaw) - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - PAKIET Nr - Załączniki Nr: 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do oferty. 3. Wykaz osób reprezentujących prawnie WYKONAWCĘ do zawarcia Umowy - Załącznik Nr 7 do oferty. 4. Zaakceptowany wzór Umowy Sprzedaży - Załącznik Nr 8 do oferty. 5. Aktualna deklaracja zgodności i znakowanie znakiem CE lub wpis,zgłoszenie oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896z późn. zmianami - Załącznik Nr 9 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 6. Dokumenty potwierdzające zgodność z normami serii PN EN 868 wraz charakterystyką wytrzymałościową. Dokumenty te powinny być wydane przez producenta (nie dystrybutora) w celu parametrów wytrzymałościowych i zgodnych z normą PN EN 868, (dotyczy Pakietu nr I i V) - Załącznik Nr 10 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 7. Katalogi handlowe lub ulotki producenta lub opisu produktu producenta lub specyfikacje produktu producenta itp. - potwierdzających jednoznacznie zgodność oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia określonym (formularzu cenowym - Pakiet nr Załącznik nr 2. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do oferty) - Załącznik Nr 11 do oferty. Dokumenty te WYKONAWCA może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę,y uprawnioną,e lub upoważnioną,e do reprezentowania WYKONAWCY. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna/y dokonać osoba/y uprawniona,e do reprezentowania WYKONAWCY (tj. osoba,osoby wymieniona,e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba,y upoważniona/e do reprezentowania WYKONAWCY na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres Niezmienności Cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-lancut,pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - dział zamówień publicznych pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut (pokój nr 13).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - PAKIET I - TOREBKI PAPIEROWO-FOLIOWE Z ZAMKNIĘCIEM SAMOPRZYLEPNYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki papierowo- foliowe z zamknięciem samoprzylepnym Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - ZESTAW TESTOWY TYPU BOWIE - DICK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw testowy typu BOWIE - DICK jednokrotnego użytku z arkuszem wczesnego ostrzegania Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - TAŚMY I TESTY DO STERYLIZACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma samoklejąca czysta (para wodna), taśma samoklejąca ze wskaźnikami, paski do kontroli chemicznej (para wodna), biologiczny test kontroli skuteczności sterylizacji parą wodną - test fiołkowy, paski do kontroli chemicznej (do sterylizacji gazowej) Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - PAPIER KREPOWANY, WŁÓKNINA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier krepowany (biały), Włóknina miękka i mocna (niebieska i zielona) Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo foliowe - płaskie Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - OCHRANIACZE DO NARZĘDZI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona narzędzi i opakowań, narzędzia: zawiasowe i niezawiasowe Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES NIEZMIENNOŚCI CEN - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.