eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Wykonanie uproszczonych planów urządzania i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie powiatu hajnowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Hajnówka: Wykonanie uproszczonych planów urządzania i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie powiatu hajnowskiego
Numer ogłoszenia: 90767 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, fax 085 6824220.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie uproszczonych planów urządzania i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie powiatu hajnowskiego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie projektów uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie obrębów ewidencyjnych określonych w załączonym Wykazie zamówień, stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji - wyłożenie ich do publicznego wglądu (zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach - jedn. tekst Dz. U. z 2005 roku Nr 45 poz. 435 z późn. zmianami), - uzyskanie pozytywnej opinii właściwego nadleśniczego zgodnie z art. 21 ust. 5 powyższej ustawy, - uzyskanie zgodnie z § 35 ust. 2 pkt 6 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) uzgodnienia z Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku, - opracowanie ostatecznej wersji opracowań uwzględniającej decyzje starosty w sprawie uznania lub nieuznania ewentualnych zastrzeżeń i wniosków właścicieli lasów oraz ewentualnych uwag nadleśniczych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655), czyli: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia dokumenty: 5.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.1.1 SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.1.2, 4.1.3 i 4.1.4 SIWZ - wraz z ofertą wg załączonego formularza każdy z Wykonawców powinien złożyć -oświadczenie, że posiada potencjał zapewniający terminowe wykonanie prac dla urządzanych obiektów -(w formularzu ofertowym), - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, ew. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia (w formularzu ofertowym); - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie urządzania lasów, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, powierzchni, terminów zamówień i odbiorców usług (zgodnie z załącznikiem Nr 1 do oferty) - oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (w formularzu ofertowym) - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (w formularzu ofertowym).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl/index.php?pid=plan_urzadz_lasow

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hajnówce ul. Alekego Zina 1 17-200 Hajnówka.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.