eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Jarocin: Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego
Numer ogłoszenia: 90765 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jarocin , ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472319 w. 122, faks 062 7472415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z: 1) szczegółowym opisem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2) w zakresie sortów mundurowych leśnika zgodnie z poniższymi aktami: a) Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika z załącznikami do Zarządzenia, b) Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej da niektórych przedmiotów mundurów leśnika z załącznikami do Zarządzenia, c) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, d) Zarządzeniem nr 16 DGLP z 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika z załącznikiem do Zarządzenia, e) Zarządzeniem nr 68 DGLP z 20 lipca 2001 r. w sprawie określenia rodzajów tkanin, które mogą być używane do szycia mundurów leśnika, f) Zarządzeniem nr 34 DGLP z 7 czerwca 2000 r. zmieniające zarządzenie nr 62 DGLP z 25 czerwca 1999 r. w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników LP, g) Zarządzeniem nr 62 DGLP z 25 czerwca 1999 r. w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników LP, h) Zarządzeniem nr 57 DGLP z 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. Sorty mundurowe leśnika muszą zostać wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną. Dokumentacja techniczno-technologiczna dostępna jest na stronie www: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VXlj5svvqfG Środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie ochronne powinny być oznaczone symbolem CE potwierdzającym spełnienie wymagań uregulowanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 59, poz. 2173). Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż odzież i obuwie robocze spełnia wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym opisane w rekomendacjach realizacyjnych, co potwierdzi złożeniem pisemnego oświadczenia. Szczegóły dotyczące przedmiotu dostawy i sposobu dostawy: a) Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia dostawy poszczególnych sortów mundurowych do 80% ilości podanych w opisie przedmiotu zamówienia. b) Dostawy będą realizowane w punkcie zaopatrzeniowym będącym w dyspozycji Wykonawcy (odbiór sortów będzie realizowany przez osoby upoważnione przez Zamawiającego) sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza realizacji dostawy do siedziby Zamawiającego. c) Wykonawca zapewni miejsce odbioru przedmiotu dostawy magazyn odzieżowy (salon odzieżowy) o powierzchni zapewniającej dogodne warunki do przymiarki i prezentacji zamówionych sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego, zlokalizowany w odległości nie większej niż 80 km od siedziby Zamawiającego, otwarty co najmniej w godzinach 9:00 - 16:00 w dni robocze, w którym wykonawca zagwarantuje możliwość dokonania przymiarki i odbiór przez pracowników Zamawiającego. d) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest wykazać, iż elementy umundurowania będące przedmiotem dostawy są zgodne z zapisami techniczno-technologicznej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, przedstawiając Zamawiającemu kopie aktualnego tzn. odnoszącego się do załączonej do SIWZ dokumentacji techniczno-technologicznej, wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol na producenta wskazanego w ofercie, świadectwa zgodności elementów munduru będących przedmiotem dostawy ze wzorcem munduru leśnika zatwierdzonym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Zarządzeniem Nr 57 z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. Kopia świadectwa winna być złożona Zamawiającemu przez Wykonawcę najpóźniej przed pierwszą dostawą sortów. e) Wykonawca zobowiązuje się w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego powiadomienia, dokonać na swój koszt pomiaru pracowników Zamawiającego w jego siedzibie w Jarocinie, przy ul. Kościuszki 43. Za prawidłowość pomiaru odpowiada Wykonawca, w przypadku dostawy odzieży o niewłaściwych wymiarach Wykonawca na swój koszt dokona ponownego pomiaru pracownika Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego i dostarczy odzież o właściwych wymiarach. f) Strony ustalają, że dopuszczają zmiany ilości i rozmiarów poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego pod warunkiem, że cena wartości zamówienia po zamianach nie przekroczy wartości przedmiotu zamówienia (wartości umowy), przy czym cena ta może być wówczas mniejsza od wartości zamówienia. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest obowiązany wykonywać dostawy zgodnie z wymaganiami zapisanymi w załączonym wzorze umowy. Towar będący przedmiotem niniejszego zamówienia musi być nowy, nieużywany, wykonany z najlepszych materiałów, jakości pierwszej klasy i odpowiada wszystkim wymogom jakościowym, wykonawczym i opisowi tego, co zostało określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji - liczonej od daty podpisania protokołu odbioru - na każde dostarczone umundurowanie. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Podane nazwy i składniki materiałów określające minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przy zachowaniu zgodności z podanymi wyżej zarządzeniami odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Na przedmiot dostawy składają się następujące produkty (liczby po nazwie produktu oznaczają ilość sztuk lub kompletów): Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą-38 Ubranie ocieplane, w kolorze ostrzegawczym-3 Ubranie ocieplane, w kolorze zielonym-1 Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni)-38 Ubranie letnie w kolorze ostrzegawczym-6 Ubranie letnie w kolorze zielonym-1 Kurtka ciepłochronna-1 Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe-50 Kurtka przeciwdeszczowa-1 Kurtka przeciwdeszczowa w kolorze ostrzegawczym-3 Koszula robocza, długi rękaw-76 Koszula robocza, długi rękaw-10 Koszulka krótki rękaw/t-shirt-76 Koszulka krótki rękaw/t-shirt-4 Bielizna - koszulka termoaktywna, krótki rękaw-96 Bielizna - koszulka termoaktywna, długi rękaw-96 Bielizna - kalesony męskie termo aktywne-92 Bielizna - leginsy damskie termo aktywne-4 Buty terenowe wodochronne z membraną oddychającą-50 Buty (gumowe) wodoodporne-3 Buty ochronne, podnosek ochronny-6 Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny-3 Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne-44 Trzewiki-2 Czapka letnia-46 Czapka ocieplana-43 Fartuch kwasoodporny-3 Fartuch ochronny-3 Fartuch roboczy-7 Hełm ochronny-50 Hełm ochronny-4 Kamizelka ciepłochronna-4 Kamizelka ocieplająca-3 Kamizelka ostrzegawcza -51 Linka asekuracyjna-4 Maska przeciwpyłowa-3 Obuwie antypoślizgowe-2 Skarpety zimowe termoaktywne-188 Skarpety letnie termoaktywne -188 Ochronniki słuchu-3 Okulary ochronne/gogle-41 Rękawice kwasoodporne-3 Rękawice ochronne-2 Rękawice robocze -1339 Szelki bezpieczeństwa-4 Ochraniacze na buty (stuptuty)-38 Bluza z polaru-27 Bluzka damska codz. krótki rękaw-3 Czapka do munduru codz. zim.-3 Koszula codz. krótki rękaw-24 Koszula codzienna-30 Kurtka do mun. codzien. męska-16 Peleryna-4 Półbuty codzienne-23 Sweter do munduru-10 Bluza z wzorem panterki lato-4 Czapka letnia z wzorem panterki-6 Czapka zimowa z wzorem panterki-5 Kurtka z wzorem pant. zima-2 Spodnie z wzorem pant zima-8 Spodnie z wzorem panterki lato-35 Trzewiki teren z wkł SYMPATEX-15 Trzewiki terenowe z wkładką GORE-TEX-48 Bluzka damska wyjściowa-1 Czapka do munduru wyjśc.-4 Kapelusz męski-6 Koszula wyjściowa-14 Krawat-7 Kurtka zimowa damska-1 Kurtka zimowa męska-7 Marynarka damska-2 Marynarka męska-6 Płaszcz jesienno- wiosenny męski-2 Półbuty wyjściowe-10 Rękawice wyjśc. męskie-6 Skarpety-77 Spodnie-17 Szalik-2 Dystynkcje-1 Gałązka modrzewia-1 Służba leśna-1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.80.00.00 - Obuwie 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj.: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania polegające na dostawie sortów mundurowych dla jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych, Straży Pożarnej, Policji lub innych służb mundurowych i/lub odzieży i obuwia roboczego, każde o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, przy czym w przypadku przynajmniej 2 zadań wartość dostarczonych sortów mundurowych musi wynosić nie mniej niż 80 000,00 zł brutto. W przypadku podania przez Wykonawcę w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wartości w walucie innej niż złoty (PLN), Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote (PLN), na podstawie średniego kursu złotego (PLN) w stosunku do waluty obcej, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), b) formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, c) formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - dodatkowy okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 3) sposób wykonania przedmiotu zamówienia - poprawienie jakości i trwałości przedmiotu dostawy - niniejsza zmiana nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 4) zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie ceny brutto. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowej ceny netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jarocin, ul. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Jarocin, ul. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.