Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Raczki: Zakup autobusu marki AUTOSAN typ H-9 po kompletnej odbudowie do przewozu uczniów
Numer ogłoszenia: 90746 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raczki, pl. Kościuszki 14, 16-420 Raczki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5685925, fax 0-87 5686410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.raczki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu marki AUTOSAN typ H-9 po kompletnej odbudowie do przewozu uczniów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup jednego autobusu marki AUTOSAN typ H-9 rok produkcji 1988 - 1995 lub młodszy, po kompletnej odbudowie, do dowozu uczniów. Wymagany zakres prac przy odbudowie autobusu: 1. Wymiana ramy nośnej na fabrycznie nową. 2. Odbudowa szkieletu nośnego autobusu z całkowitą wymianą elementów na nowe. 3. Wymiana oblachowania zewnętrznego na nowe stosując blachy chromoniklowe. 4. Ściana przodu tworzywowa panorama wklejana. 5. Ściana tyłu z tworzywa z szybą wklejaną oraz pojedyncza klapą silnika. 6. Drzwi przednie zawiasowe. 7. Drzwi tylnie zawiasowe z blokadą elektro-pneumatyczną sterowaną ze stanowiska kierowcy. 8. Klapy bagażników podłogowych oraz klapy komory silnika, ściany i tył muszą być wykonane z aluminium z zamkami kasetowymi oraz zawiasami aluminiowymi z łącznikami gumowymi. 9. Wywietrzniki typu Parabus + wyciąg w części tylnej autobusu. 10.Wykończenie wnętrza nadwozia z zastosowaniem na podłodze wykładziny antypoślizgowej oraz płyt ABS. 11.Siedzenia pasażerskie odbudowane z nowym pokryciem tapicerskim. 12.Fotel kierowcy nowy. 13.Instalacja elektryczna kpl. nowa z oświetleniem wewnętrznym i zewnętrznym. 14.Układ pneumatyczny z zastosowaniem przewodów poliamidowych, zawory regenerowane. 15.Agregat ogrzewania montowany nowy. 16.Wszystkie urządzenia układu ogrzewania nowe z zastosowaniem przewodów nierdzewnych (rury c.o. mosiężne). 17.Akumulatory zastosowane nowe. 18.Autobus wyposażony w pełne nagłośnienie + radioodtwarzacz. 19.Układ zawieszenia, wsporniki, wahacze, resory, amortyzatory nowe. 20.Chłodnica regenerowana. 21.Tachograf analogowy. 22.Montaż ogranicznika prędkości. 23.Montaż nowej deski rozdzielczej. 24.Autobus ma być wyposażony dodatkowo w firanki, trójkąt, apteczkę, podnośnik, hak holowniczy, klucz do kół. 25.Malowanie nadwozia w kolorze żółto-pomarańczowym. 26.Konserwacja przestrzeni zamkniętych i profili stalowych penetrującym preparatem woskowym zapewniającym długoczasową ochronę przed korozją. 27.Autobus ma być wyposażony w nowy silnik typu Euro 2. 28.Oś i most po regeneracji. 29.Skrzynia biegów po regeneracji. 30.Wał napędowy regenerowany. 31.Przekładnia kierownicza regenerowana. 32.Autobus wyposażony w nowe koła jezdne bezdętkowe. Gwarancja: - na całość autobusu 12 miesięcy od daty odbioru autobusu; - 24 miesiące gwarancji na perforację nadwozia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do prowadzenia takiej działalności lub czynności w zakresie objętym Zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Spełniają i przyjmują warunki określone w zakresie prac wymaganych przy odbudowie autobusu. 6. Dostarczą wszystkie dokumenty niezbędne do przerejestrowania pojazdu służącego do przewozu uczniów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1 (jeden), 2. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, 3. Jeżeli podpisy w ofercie nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie oryginału dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, 4. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (dla właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z nich musi złożyć powyższe dokumenty. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3, 6. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z nich musi załączyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 1-9, 7. Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością w Spawalnictwie, tj., że spełnia wymagania normy PN-EN ISO 3834-2. Kserokopię Certyfikatu należy dołączyć do dokumentów przetargowych jako załącznik. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie (kopie nie potwierdzone za zgodność z oryginałem), spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raczki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raczki Plac kościuszki 14 16-420 Raczki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Raczki Plac Kościuszki 14 16-420 Raczki, pok. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RACZKI
więcej: przetargi RACZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
- Dostawa nowego autobusu do NCBJ ZTS w formie leasingu operacyjnego
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU TURYSTYCZNEGO (SZKOLNEGO) 34+1 NA POTRZEBY GMINY ZAWIDZ
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Grudusk
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.