eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanów › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Milanów: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów
Numer ogłoszenia: 90740 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53478 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Milanów, ul. Kościelna 11a, 21-210 Milanów, woj. lubelskie, tel. 083 3567002 w. 37, faks 083 3567002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Milanów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie instalacji solarnych do podgrzewania ciepłej wody użytkowe na przewidywanej ilości 191 budynkach mieszkalnych osób fizycznych w tym: instalacje 2 kolektorowe - 60 zestawów, instalacje 3 kolektorowe - 92 zestawy, instalacje 4 kolektorowe - 21 zestawów, instalacje 5 kolektorowe - 18 zestawów oraz obiektach użyteczności publicznej tj. Urząd Gminy - instalacja 2 kolektorowa, Gminny Ośrodek Kultury - instalacja 3 kolektorowa, Szkoła w Rudnie - instalacja 4 kolektorowa, Szkoła w Radczu - instalacja 4 kolektorowa, Szkoła w Kostrach - instalacja 4 kolektorowa i Szkoła w Milanowie - instalacja 4 kolektorowa w ramach projektu pod nazwą Czysta energia w Gminie Milanów. Przedmiot zamówienia zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym obejmuje: 1.Wykonanie niezbędnych inwentaryzacji, 2.Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego instalacji solarnych, 3.Montaż kolektorów słonecznych 4.Montaż rurociągów, 5.Montaż armatury, 6.Montaż urządzeń zestawu solarnego, 7.Podłączeniu do wykonanych instalacji solarnych (zasobnika c.w.u.) istniejących źródeł ciepła w celu zbilansowania ciepła niezbędnego do przygotowania c.w.u., a w razie jego braku, zamontowanie grzałek elektrycznych o właściwej mocy, 8.Przeprowadzeniu płukania i prób całej instalacji solarnej oraz napełnienie instalacji czynnikiem solarnym, 9.Zaprogramowaniu i uruchomieniu układu automatyki, 10.Badania ( regulacja ) instalacji, 11.Drobnych budowlanych rozbiórkowych i naprawczych związanych z wykonaniem w/w prac, 12. Wypełnieniu otworów oraz odtworzeniu i naprawie części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych, 13.Uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie instalacji do użytkowania, 14.Dokonanie przeszkolenia przyszłego użytkownika wybudowanych instalacji, 15.Opracowaniu instrukcji obsługi instalacji solarnych, 16.Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), 17.Bezpłatne usługi serwisowe (dojazd, przeglądy techniczne, naprawa awarii, ewentualna wymiana materiałów eksploatacyjnych) w okresie gwarancyjnym przez okres 5 lat od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót wszystkich instalacji, wymagany czas reakcji na usunięcie awarii 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do podania formy zgłoszenia i potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia z podaniem osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zgłoszenia, ich numerów telefonów, faksów i poczty elektronicznej (e-mail), 18. Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację obiektu; 19.Rozruch wykonanych instalacji, 20.Udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady. 21.Wykonawca winien oznaczyć wszystkie montowane elementy (zestawy) naklejkami z informacją o współfinansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej. 22. Zamawiający dopuszcza wykonanie instalacji w innym budynku zamiennie za instalację w budynku,którego właściciel zrezygnował z montażu instalacji solarnej po ogłoszeniu zamówienia lub w trakcie trwania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Czysta energia w Gminie Milanów współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa VI: Środowisko i czysta energia, Działanie 6.2 Energia przyjazna środowisku..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ekoinstal Sp. z o.o., Sierakowice Prawe 141 D, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1542113,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2026744,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2026744,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2285430,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.