eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Repki › Poprawa warunków życia i prowadzenia działalności gospodarczej na terenie gminy Repki poprzez dobudowę oświetlenia placów i dróg w miejscach funkcjonowania podmiotów gospodarczych i użyteczności publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Repki: Poprawa warunków życia i prowadzenia działalności gospodarczej na terenie gminy Repki poprzez dobudowę oświetlenia placów i dróg w miejscach funkcjonowania podmiotów gospodarczych i użyteczności publicznej
Numer ogłoszenia: 9073 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Repki , ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, woj. mazowieckie, tel. 025 7875029, faks 025 7875066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repkigw.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa warunków życia i prowadzenia działalności gospodarczej na terenie gminy Repki poprzez dobudowę oświetlenia placów i dróg w miejscach funkcjonowania podmiotów gospodarczych i użyteczności publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. - Wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowościach Skwierczyn, Rogów I, Rogów II i Repki w gminie Repki. Projekt zawiera trasy projektowanych linii, miejsca posadowienia słupów oraz opis montażu opraw oświetleniowych na słupach. Moc przyłączeniowa: Skwierczyn - P = 2 x 0,07 = 0,14 kW (ze st. tr. Skwierczyn [0198]) Rogów I - P = 5 x 0,07 = 0,35 kW (ze st. tr. Rogów 1 [0093]) Rogów II - P = 3 x 0,07 = 0,21 kW (ze st. tr. Rogów MBM [0899]) Repki - P = 3 x 0,15 = 0,45 kW (ze st. tr. Repki 1 [0087]) Skwierczyn Z godnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 120 m na projektowanych słupach 21/1/PP-10/ŻN i 21/2/K1-10,5/4,3 nawiązując się do istniejącego słupa 21/RK-12/ŻN. Rogów I Z godnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 245 m na projektowanych słupach 6/1/N2-10,5/4,3, 6/2/PP-10/ŻN, 6/3/PP-10/ŻN, 6/4PP-10/ŻN, 6/5/K1-10,5/4,3 nawiązując się do istniejącego słupa 6/BN-10/ŻN. Rogów II Z godnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 214 m na projektowanych słupach 6/1/RPK1-10,5/4,3 (wstawić w istniejącą linię napowietrzną nN), 6/2/PP-10/ŻN, 6/3/PP-10/ŻN, 6/4PP-10/ŻN, 6/5/K1-10,5/4,3 na projektowanych słupach nawiązując się do wykonanej wcześniej (na istniejących słupach linii napowietrznej nN) linii oświetlenia drogowego . Repki Z godnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 na projektowanych słupach 64/1/PP-10/ŻN, 64/2/PP-10/ŻN, 64/3/K1-10,5/4,3 nawiązując się do istniejącego słupa 64/RN-10/ŻN. Szczegóły dotyczące usytuowania linii oraz trasę linii ilustrują rysunki zawarte w projekcie budowlanym. W miejscach pokazanych na ww. rysunkach należy zainstalować ograniczniki przepięć ASA A440 dla przewodu oświetleniowego i połączyć z istniejącym uziemieniem linii. Linie napowietrzne nN oświetlenia drogowego wykonać w oparciu o Katalog linii napowietrznych niskiego napięcia z przewodami izolowanymi samonośnymi na żerdziach wirowanych i ŻN autorstwa ENERGOLINIA Poznań. II. - Budowa oświetlenia drogowego na istniejących słupach linii napowietrznej nN 230/400 V w miejscowościach Repki, Rogów, Skrzeszew, Ostrowiec i Ostrówek w gminie Repki. Projekt zawiera trasy projektowanych linii oraz opis montażu opraw oświetleniowych na słupach. Dane energetyczne Napięcie zasilania - U=230V Moc przyłączeniowa: Repki, ul. Ks. Brzóski - P = 3 x 0,15 = 0,45 kW (ze st. tr. Repki POM [0089]) Repki, ul. Sokołowska - P = 2 x 0,15 = 0,30 kW (ze st. tr. Repki 2 [1044]) Repki, dr. do Rogowa - P = 2 x 0,07 = 0,14 kW (ze st. tr. Repki 1 [0087]) Rogów - P = 5 x 0,07 = 0,35 kW (ze st. tr. Rogów MBM [1044]) Skrzeszew kier. młyn - P = 4 x 0,15 = 0,60 kW (ze st. tr. Skrzeszew 3 [1201]) Skrzeszew kier. Liszki - P = 4 x 0,07 = 0,28 kW (ze st. tr. Skrzeszew 11 [1203]) Ostrowiec - P = 2 x 0,07 = 0,14 kW (ze st. tr. Ostrowiec 1 [0397]) Ostrówek - P = 3 x 0,07 = 0,21 kW (ze st. tr. Ostrówek 2 [1264]) Repki, ul. Ks. Brzóski Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 100 m na istniejących słupach: 1/2, 1/3 i 1/4 nawiązując się do istniejącego przewodu oświetlenia drogowego na słupie 1/2. Repki, ul. Sokołowska Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 90 m na istniejących słupach 10, 10/1 i 10/2 nawiązując się do istniejącego przewodu oświetlenia drogowego na słupie 10. Repki, dr. do Rogowa Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 90 m na istniejących słupach 43, 43/1, 43/2, 43/3 i 43/4 nawiązując się do istniejącego przewodu oświetlenia drogowego na słupie 43. Rogów Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 429 m na istniejących słupach od 15, 16 ... do 19 oraz od 15, 2, 3, ... do 6/1 wyprowadzając dwa obwody z projektowanej na słupie nr 15 SON. Skrzeszew kier. młyn Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 180 m na istniejących słupach 18, 19, 20 i 21 wyprowadzając nowy obwód z istniejącej SON w st. tr. Skrzeszew 3. Skrzeszew kier. Liszki Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 175 m na istniejących słupach 1, 2, 3, 4 i 5 nawiązując się do istniejącego przewodu oświetlenia drogowego na słupie 5. Ostrowiec Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 116 m na istniejących słupach 9, 9/1 i 9/2 nawiązując się do istniejącego przewodu oświetlenia drogowego na słupie 9. Ostrówek Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 200 m na istniejących słupach 1, 2, 3 i 4 wyprowadzając obwód z projektowanej SON na słupie nr 2. Linie napowietrzne nN oświetlenia drogowego wykonać w oparciu o Katalog linii napowietrznych niskiego napięcia z przewodami izolowanymi samonośnymi na żerdziach wirowanych i ŻN autorstwa ENERGOLINIA Poznań. W miejscach pokazanych na rysunkach zawartych w projekcie budowlanym należy zainstalować ograniczniki przepięć ASA A440 dla przewodu oświetleniowego i połączyć z istniejącym uziemieniem linii. Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie zostało określone, w przedmiarach robót, projektach budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 zł Słownie: (dwa tysiące pięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia -nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 4 do SIWZ A.3) Inne dokumenty określone w SIWZ B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 6 do SIWZ C.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7 do SIWZ C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repkigw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Repki ul. Parkowa 7 08-307 Repki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Repki ul. Parkowa 7 08-307 Repki pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.