Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Kielce: Wypożyczenie, dostawa oraz instalacja sprzętu komputerowego i mulimedialnego
Numer ogłoszenia: 90728 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Profesjonalne Szkolenia Informatyczne sp. z o.o., ul. T. Kościuszki, 25-310 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3430580, fax 0-41 3430581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpsi.ok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wypożyczenie, dostawa oraz instalacja sprzętu komputerowego i mulimedialnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wypożyczenie, dostawa oraz instalacja sprzętu komputerowego (23szt.) i multimedialnego (2 szt.) dla projektu Wsparcie rozwoju e-pracownika w zakresie IT w regionie świętokrzyskim współfinansowanego przez unię Europejską z Europejksiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII - Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 - Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, poddziałanie 8.1.1 - Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, o wartości zamówienia poniżej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 PZP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 26.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest przewidziane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest: cena za realizację zadania osobno za Część I Zamówienia, osobno za Część II Zamówienia i osobno za Część III Zamówienia (załącznik 1 do SIWZ) - 100 % Ilość punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru: 1 % - 1 punkt C = CI + CII + CIII CI = [(C min./C bad.) x 100%] CII = [(C min./C bad.) x 100%] CIII = [(C min./C bad.) x 100%] gdzie: C - ilość punktów oferty badanej CI - ilość punktów Części I Zamówienia CII - ilość punktów Części II Zamówienia CIII - ilość punktów Części III Zamówienia C min. - cena minimalna odpowiedniej Części Zamówienia spośród wszystkich ważnych ofert C bad. - cena odpowiedniej Części Zamówienia badanej oferty Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty. Negocjacje w zakresie ceny nie będą prowadzone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XIII ppkt 2 i formie określonej w pkt XII ppkt 1 i 2 niniejszej SIWZ: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 2. 2. Dokładny opis proponowanego przedmiotu zamówienia, osobno w zakresie wskazanym w Części I Zamówienia, Części II Zamówienia i Części III Zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) uwzględniający opisane w załączniku nr 1 SIWZ parametry, tak, aby można było dokonać oceny zgodności sprzętu proponowanego ze sprzętem wymaganym przez Zamawiającego. (Wymagana forma dokumentu- oryginał.) 3. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków przez Wykonawców: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 3 (Wymagana forma dokumentu- oryginał), b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Wymagana forma dokumentu- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę), c) Oświadczenia Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne. d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo winno być opłacone znakami opłaty skarbowej. Brak uiszczonej opłaty skarbowej od pełnomocnictwa w pełnej wysokości skutkuje odrzuceniem oferty. (Wymagana forma dokumentu- oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza). e) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. (Wymagana forma dokumentu- oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza). f) Umowę stanowiącą podstawę wspólnego wystąpienia o udzielenie zamówienia publicznego. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego. (Wymagana forma dokumentu: kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez jednego z Wykonawców składających ofertę, któremu udzielono upoważnienia do reprezentacji pozostałych Wykonawców występujących wspólnie wobec Zamawiającego). 4. Wzór umowy parafowany przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpsi.ok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Profesjonalne Szkolenia Informatyczne Sp. z o.o. ul. Kościuszki 11, 25-310 Kielce lub na stronie internetowej www.interpsi.ok.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Profesjonalne Szkolenia Informatyczne Sp. z o.o. ul. Kościuszki 11, 25-310 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wsparcie rozwoju e-pracownika w zakresie IT w regionie świętokrzyskim współfinansowanego przez unię Europejską z Europejksiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII - Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 - Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, poddziałanie 8.1.1 - Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.