eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Remont pokoi w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Elbląg: Remont pokoi w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 90723 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119364 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 629 0 505, faks 55 629 0 510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokoi w Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót budowlanych obejmuje: a) remont pokoi numer 104, 105, 106, 107A, 107B, 10, 108A, 108B, 109 zlokalizowanych na pierwszym piętrze budynku przy ulicy Wspólnej 11-13, w tym m. in: - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - wymiana grzejników łazienkowych, - wymiana płytek ściennych i podłogowych, - wymiana wykładzin dywanowych, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana drzwi, - wykonanie zabudów meblowych z drzwiami przesuwnymi, - wymiana osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych, - roboty ogólnobudowlane. b) remont pokoi numer 208/207, 206/205, 204/203 zlokalizowanych na poddaszu budynku przy ulicy Wspólnej 11-13, w tym m. in: - wymiana urządzeń i osprzętu sanitarnego, - wymiana grzejników łazienkowych, - wymiana płytek ściennych i podłogowych, - wymiana wykładzin dywanowych, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana drzwi, - wykonanie zabudów meblowych z drzwiami przesuwnymi, - wymiana osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych, - roboty ogólnobudowlane. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Projekt budowlano - wykonawczy: Remont pokoi studenckich na poddaszu - segmentu B w budynku w Domu Studenckiego Nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Powyższa dokumentacja opracowana została 03/2015r. przez Przedsiębiorstwo PMP, Elbląg. b) Przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1b i NR 1c do SIWZ. Powyższa dokumentacja opracowana została 04/2015r. przez Biuro Usług Inwestycyjnych inż. Grzegorz Walczak, Gronowo Górne. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie wymienionym w pkt 2) uważa się za obowiązujące. Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa winien zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego pozostawione na czas robót. W szczególności dotyczy to wyposażenia pomieszczeń, mebli oraz urządzeń. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ww. mienie Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. W ramach obowiązku zabezpieczenia mienia wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia mienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a po zakończeniu robót w miejsce docelowego przeznaczenia. 4) Wykonawca winien zorganizować i realizować roboty w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego. 5) Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty posiadały certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane produkty spełniają wymagane prawem przepisy i normy. W|w dokumenty należy dostarczyć na żądanie Zamawiającego. 6) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 7) Na wszelkie zainstalowane produkty, okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji równy jest okresowi gwarancji udzielonej przez producenta tych produktów. 8) Jeśli gdziekolwiek w Przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż materiały te i rozwiązania równoważne zagwarantują realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i Przedmiarem robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Podane w Przedmiarze robót nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy PZP a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 9) Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą i tworzących docelowy obiekt budowlany. Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania dokumentów i obliczeń potwierdzających, że dobrane rozwiązania, materiały, połączenia różnych technologii i prac różnych branż spełnią wymagania podstawowe, takie jak: a) bezpieczeństwo konstrukcji, b) bezpieczeństwo pożarowe, c) bezpieczeństwo użytkowania, d) odpowiednie warunki higieniczne i zdrowotne oraz ochrony środowiska, e) ochrony przed hałasem i drganiami, f) oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. 10) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz.1409 j.t. z późn. zm.), b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobachbudowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), c) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. z 2004 r. Nr 195, poz. 2011). 11) Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną posesji i w obiekcie PWSZ w Elblągu przy ul. Wspólnej 11-13, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (tel. 55 629 05 66- Kierownik Działu Gospodarczo-Technicznego/ tel. 55 629 05 64- Kierownik Domów Studenckich).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany Tomasz Klecha, ul. Rawska 18b, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 311865,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 289760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 289760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 362578,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.