eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › NAPRAWA, REMONTY I BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH, ŻUŻLOWYCH, TŁUCZNIOWYCH I UTWARDZONYCH ORAZ CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY IŁAWA W 2016 ROKU.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-13

Iława: NAPRAWA, REMONTY I BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH, ŻUŻLOWYCH, TŁUCZNIOWYCH I UTWARDZONYCH ORAZ CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY IŁAWA W 2016 ROKU.
Numer ogłoszenia: 9070 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334906 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Iława, ul. Gen. Władysława Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6492418, faks 089 6494882.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA, REMONTY I BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH, ŻUŻLOWYCH, TŁUCZNIOWYCH I UTWARDZONYCH ORAZ CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY IŁAWA W 2016 ROKU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: - profilowanie nawierzchni dróg gruntowych równiarką, szerokość profilowania średnio do 4,5 m (zadanie dotyczy profilowania drogi gruntowej po obu stronach jezdni wraz z możliwym zacięciem na poboczu rowka odwadniającego i wcinek w celu uregulowania gospodarki wodnej - możliwe różne głębokości niwelowania) - remont nawierzchni dróg gruntowych z uzupełnieniem ubytków kruszywem (pospółka), z ubytkami o głębokości średnio 10 cm za pomocą równiarki (zadanie dotyczyć będzie dostarczenia i zakupu kruszywa samochodem ciężarowym, przewiezienia na remontowaną drogę oraz maszynowego równania dostarczonego kruszywa na drodze gruntowej), - remont nawierzchni dróg gruntowych z tłucznia (lub mielonego gruzu), z ubytkami o głębokości średnio 10 cm, za pomocą równiarki (zadanie będzie dotyczyło załadunku posiadanego przez Zamawiającego kruszywa na samochody ciężarowe, dostawę załadowanego towaru na wskazane drogi gruntowe na terenie Gminy Iława, rozścielenia i równania dróg gminnych w miejscu dostarczenia tego kruszywa), - zbieranie poboczy do szerokości 1 metra (zadanie dotyczy dostarczenia zarówno koparki jak i samochodu do wywożenia urobku ziemi z pobocza - do wysokości istniejącej nawierzchni jezdni, w określonych lokalizacjach ustalonych w ciągu trwania umowy), - naprawa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm ( z kostką), - naprawa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm (bez kostki), - naprawa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm ( z kostką), - naprawa nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm (bez kostki), - remont cząstkowy nawierzchni masą asfaltową, z ubytkami o głębokości średnio 6 cm - na zimno (zadanie będzie dotyczyło zakupu masy asfaltowej na zimno, dostawy jej do uszkodzonych odcinków jezdni i wykonania wypełnienia powstałej wyrwy - oczyszczenie, wykucie i zaklejenie), - regulacja studzienek kanalizacyjnych z materiałami i ich transportem, - regulacja włazów drogowych, - montaż znaków drogowych (zadanie będzie dotyczyła montażu dostarczonych znaków drogowych, dostarczenia ich w miejsce montażu na terenie Gminy Iława i zamontowania poszczególnych znaków w pasie drogi gminnej), - konserwacja i udrożnienie rowów przydrożnych (zadanie będzie dotyczyło oczyszczenia istniejących rowów przydrożnych z nadmiaru ziemi, ewentualnego wykarczowania i usunięcia krzewów, przy użyciu maszyn i pojazdów) , - kopanie rowów odwadniających z profilowaniem skarp, - czyszczenie i udrażnianie wpustu ulicznego, - naprawa przepustu drogowego, - budowa przepustu drogowego, - przesunięcia dróg gruntowych do właściwego przebiegu określonego geodezyjnie (zadanie będzie dotyczyło przede wszystkim dróg gruntowych nieutwardzonych i gruntowych utwardzonych, w których należy dokonać korekty przebiegu jezdni - przesunięcia), - remont nawierzchni dróg gruntowych z uzupełnieniem ubytków kruszywem 0 - 16 z ubytkami o głębokości średnio 10 cm, za pomocą równiarki (zadanie dotyczy dostarczenia (zakupu) kruszywa o określonej grubości, dostarczenia go na remontowaną drogę, wypełnienia poszczególnych ubytków w drodze i ewentualne równanie drogi maszynowo (dopuszczalne na niektórych drogach - pozostałe wypełniane ręczne lub uzupełnianie koparko - spycharką) maksymalnie do 10 cm grubości), - praca koparko - spycharki - przy pracach nieokreślonych powyżej - usługi transportowe samochodami ciężarowymi - przy pracach nieokreślonych powyżej. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlana oraz ustaleniami dotyczącymi sposobu wykonawstwa. Zamawiający dopuszcza, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zastosował rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne określane przez Zamawiającego, jest zobowiązany do wykazania, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania Zamawiającego. Poszczególne roboty będą wymagały każdorazowo oddzielnych zleceń z określonym terminem wykonania wystawianych przez Zamawiającego. Rozliczenie za wykonane prace następować będzie według faktycznie wykonach jednostek rzeczowych robót (obmiaru) po ryczałtowych cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie przetargowej. W przypadku gdy wystąpią roboty innego rodzaju, na które nie ustalono cen jednostkowych a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, roboty te będą rozliczane na podstawie kosztorysu szczegółowego obmiarowego uwzględniającego faktyczne ilości wykonanych robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru i składniki kalkulacyjne podane przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku cen materiałów i sprzętu , które nie występowały w ofercie użyte będą ceny, aktualnie obowiązujące na rynku lokalnym. Zamawiający będzie realizował określony zakres robót w zależności od potrzeb oraz do określonego poziomu posiadanych środków finansowych. 2. Czas przystąpienia do realizacji usługi ustala się na: - w trybie nagłym/awaryjnym do 1 godziny od zgłoszenia telefonicznego, przypadku sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników ruchu - w trybie zwykłym do 1 dnia zgodnie z ustalonym harmonogramem, Wykonawca powinien dysponować: telefonem komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności w trybie awaryjnym - wskazaną do kontaktów w umowie. 3. Wymagania szczegółowe stawiane Wykonawcy a związane z przedmiotem zamówienia: - Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług transportowych samochodami samowyładowczymi oraz koparko-ładowarką wraz z równiarką w czasie i miejscach określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania usług w przeddzień ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawnymi samochodami, koparką, koparko-spycharką, równiarką kołową drogową i innymi urządzeniami oraz do posiadania ważnego ubezpieczenia OC pojazdów. - Wykonawca nie będzie ujmował w rozliczeniach dojazdu sprzętu mechanicznego do punktu realizacji zlecenia. - Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zadań. - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roboty Ziemne Roman Czuczko, Brata Alberta 6A/13, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 277906,20

  • Oferta z najniższą ceną: 277906,20 / Oferta z najwyższą ceną: 277906,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.