eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług tłumaczeń pisemnych i ustnych z zakresu języka angielskiego i niemieckiego na rzecz Urzędu Miasta Szczecin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Szczecin: Świadczenie usług tłumaczeń pisemnych i ustnych z zakresu języka angielskiego i niemieckiego na rzecz Urzędu Miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 906 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243220 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecin, ul. Armii Krajowej 1, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245102, faks 091 4245104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług tłumaczeń pisemnych i ustnych z zakresu języka angielskiego i niemieckiego na rzecz Urzędu Miasta Szczecin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług tłumaczeń pisemnych i ustnych z zakresu języka angielskiego i niemieckiego na rzecz Urzędu Miasta Szczecin 2. Kod CPV 79530000-8, 79540000-1 3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. Część I: tłumaczenia pisemne i ustne z zakresu języka angielskiego 3.2. Część II: tłumaczenia pisemne i ustne z zakresu języka niemieckiego 4. W każdej z grup Zamawiający przewiduje tłumaczenia ustne (konsekutywne oraz symultaniczne) i pisemne. 5. W każdej z grup Zamawiający przewiduje tłumaczenia uwierzytelnione oraz nieuwierzytelnione. 6. W każdej z grup Zamawiający przewiduje następujące terminy wykonywania zamówienia: 6.1. zwykły (3 - 6 dni od dnia zlecenia) - do 24 stron rozliczeniowych; 6.2. pilny (1-3 dni od dnia zlecenia) - do 12 stron rozliczeniowych; 6.3. ekspresowy (1 dzień od dnia zlecenia) - do 4 stron rozliczeniowych. Terminy tłumaczenia tekstów dłuższych niż w/w podlegać będą każdorazowemu uzgodnieniu. 7. Wszystkie rodzaje tłumaczeń będą dotyczyły następujących dziedzin: 7.1. tłumaczenia z zakresu administracji rządowej i samorządowej 7.2. tłumaczenia z zakresu ekonomii i finansów 7.3. tłumaczenia z zakresu ochrony środowiska 7.4. tłumaczenia z zakresu rolnictwa 7.5. tłumaczenia z zakresu służby zdrowia i opieki społecznej 7.6. tłumaczenia z zakresu infrastruktury technicznej 7.7. tłumaczenia z zakresu integracji europejskiej 7.8. tłumaczenia z zakresu promocji gospodarczej i turystycznej 8. Przedmiotem tłumaczeń pisemnych będą między innymi: - korespondencja bieżąca, - dokumenty, umowy, porozumienia itp. - wnioski o dofinansowanie ze środków europejskich, - materiały promocyjne, - ankiety, kwestionariusze, - prezentacje, - wywiady, artykuły prasowe i inne. 9. Przedmiotem tłumaczeń ustnych są między innymi: - spotkania i rozmowy Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Skarbnika i Sekretarza Miasta, Przewodniczącego Rady Miasta, dyrektorów wydziałów i biur UM z członkami delegacji zagranicznych, podejmowanymi przez władze miasta, w tym z inwestorami zagranicznymi; (dotyczy to spotkań organizowanych w Urzędzie Miasta lub w innym wskazanym miejscu), - konferencje, seminaria, warsztaty, wywiady udzielane przez członków Kolegium Prezydenta Miasta, - negocjacje umów międzynarodowych i in., - konferencje, seminaria poza granicami kraju. 10. Tłumaczenie pisemne powinno być dostarczone na koszt wykonawcy, na adres wskazany przez zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznej lub w inny sposób ustalony przez zamawiającego. 11. Przy tłumaczeniach ustnych tłumacz winien stawić się w miejscu wskazanym przez zamawiającego, przy czym zamawiający jest zobowiązany do zgłoszenia zapotrzebowania na tłumaczenie ustne co najmniej na 24 godziny przed terminem tłumaczenia. 12. Dodatkowe wymogi dotyczące tłumaczy: - zdolność szybkiego i dokładnego uchwycenia obiektywnej treści, - dobra znajomość tematu, będącego przedmiotem tłumaczenia, - znajomość gramatyki sytuacyjnej, - dyspozycyjność, - przestrzeganie tajemnicy państwowej oraz postanowień ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz informacji poufnych, których ujawnienie mogłoby narazić zamawiającego na szkodę. - znajomość protokołu dyplomatycznego, - odporność na stres, - umiejętność długotrwałej koncentracji, - dobra i wyraźna dykcja, - w przypadku tłumaczeń ustnych, Zamawiający wymaga od tłumacza odpowiedniego stroju, - wysoka kultura osobista..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 200820 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Tłumaczenia pisemne i ustne z zakresu języka angielskiego

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGIT F.U.H., ul. 3-go Maja 16/7, 20-078 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 143443
  • Oferta z najniższą ceną: 143443 oferta z najwyższą ceną: 143443
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Tłumaczenia pisemne i ustne z zakresu języka niemieckiego

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOS POLSKA Sp. z o. o., ul. Piotra Skargi 19, 71-423 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 57377
  • Oferta z najniższą ceną: 57377 oferta z najwyższą ceną: 57377
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.