eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Usługi szkoleniowe dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, realizowane w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Szczytno: Usługi szkoleniowe dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, realizowane w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 90671 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytno.up.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, realizowane w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego, 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym w zakresie Usług edukacyjnych i szkoleniowych i Usług szkolenia zawodowego oraz usług o charakterze priorytetowym w zakresie Usług szkolenia komputerowego, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68). Zamówienie dotyczy przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń i ich techniczną organizację, łącznie dla około 99 osób bezrobotnych. Zamówienie publiczne zostało podzielone na pięć części, z czego każda część stanowi odrębne szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Wykonawca może złożyć oferty na dowolnie wybrane części zamówienia. Każda część będzie oddzielnie oceniana. W ramach zamówienia publicznego podzielonego na części zostanie przeprowadzonych pięć szkoleń w następujących kierunkach: 1) KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z PRZYGOTOWANIEM BIZNESPLANU I Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA, 2) KURS ZAWODU OPIEKUNKA DOMOWA - OPIEKA NAD OSOBĄ STARSZĄ I NIEPEŁNOSPRAWNĄ Z ELEMENTAMI REHABILITACJI, 3) KURS ASYSTENTA MENADŻERSKO-ADMINISTRACYJNEGO I FINANSOWEGO FIRMY Z NAUKĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO (w ramach firmy symulacyjnej), 4) KURS MONTAŻYSTY RUSZTOWAŃ BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH METALOWYCH, 5) KURS OPERATORA MASZYN DO ROBÓT DROGOWYCH (zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg oraz narzędzia udarowe ręczne)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, a w przypadku Kursu montażysty rusztowań budowlano-montażowych metalowych (IV część zamówienia) oraz Kursu operatora maszyn do robót drogowych (V część zamówienia) wykazał dodatkowo, że posiada obowiązujące uprawnienia krajowe do przeprowadzania tych szkoleń, potwierdzone przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Ponadto, dla uznania, że wykonawca spełnia niniejszy warunek, Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej wskazanym potencjałem technicznym zgodnie z poniższym opisem: I część: Kurs zakładania i prowadzenia własnej firmy z przygotowaniem biznesplanu i z obsługą komputera: zapewnienie jednocześnie dwóch pracowni komputerowych, w każdej po minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie 22 komputery). III część: Kurs asystenta menedżersko-administracyjnego i finansowego firmy z nauką języka angielskiego (w ramach firmy symulacyjnej): zapewnienie jednocześnie dwóch pracowni komputerowych, w każdej po minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie 22 komputery).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Ponadto, dla uznania, że wykonawca spełnia niniejszy warunek, Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej wskazanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym opisem (wskazane warunki udziału w postępowaniu dla poszczególnej części zamówienia należy spełniać łącznie): I część: Kurs zakładania i prowadzenia własnej firmy z przygotowaniem biznesplanu i z obsługą komputera: - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora wykształcenia wyższego - z tytułem minimum licencjat lub studiów podyplomowych lub uprawnień zawodowych - zgodnych z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu, - do zajęć z coachingu należy zaproponować trenera posiadającego wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologia, - zapewnienie co najmniej jednego wykładowcy prowadzącego obecnie lub w okresie ostatnich 3 lat własną działalność gospodarczą, - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu, - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora doświadczenia w prowadzeniuzajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. II część: Kurs zawodu opiekunka domowa - opieka nad osobą starszą i niepełnosprawną z elementami rehabilitacji: - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej wykształcenia średniego bądź kursu zawodowego - zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu, - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu. III część: Kurs asystenta menedżersko-administracyjnego i finansowego firmy z nauką języka angielskiego (w ramach firmy symulacyjnej): - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora wykształcenia wyższego - z tytułem minimum licencjat lub studiów podyplomowych lub uprawnień zawodowych -zgodnych z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu, - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu, - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. IV część: Kurs montażysty rusztowań budowlano-montażowych metalowych: - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej wykształcenia średniego bądź kursu zawodowego - zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu, - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu. V część: Kurs operatora maszyn do robót drogowych (zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg oraz narzędzia udarowe ręczne): - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej wykształcenia średniego bądź kursu zawodowego - zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu, - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz Oferty Szkolenia; - oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dodatkowych dokumentów potwierdzających uprawnienia instytucji szkoleniowych i wykładowców, instruktorów w zakresie realizacji określonych kierunków szkoleń - wskazanych w Opisie poszczególnych części zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objętego przetargiem, w przypadku kiedy wykonawca uzyskał akredytację właściwego kuratora oświaty; - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie - jeżeli osobą podpisującą ofertę i załączniki do oferty nie jest osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z reprezentacją wynikającą z załączonego do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z właściwego rejestru.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40.0
  • 2 - Program szkolenia - 20.0
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0
  • 4 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
  • 5 - Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na poszczególne kierunki szkoleń; - zmiana ceny szkolenia przysługująca instytucji szkoleniowej, przy zachowaniu jednostkowej kalkulacji kosztów zawartej w ofercie szkolenia - w przypadku zmiany liczby osób bezrobotnych objętych szkoleniem - która w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia szkolenia może się zwiększyć lub zmniejszyć, jednakże grupa szkoleniowa nie może liczyć mniej niż 10 osób i nie więcej niż 20 osób; - zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę, trenera, instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego; Zaproponowane osoby powinny posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe co najmniej takie jak wykładowca, który ma zostać zastąpiony. - zmiana harmonogramu zajęć stanowiącego załącznik nr 2 do umowy szkoleniowej - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; - zmiana przepisów prawnych krajowych bądź wspólnotowych oraz Wytycznych Ministra rozwoju Regionalnego dotyczących zasad realizacji i finansowania projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczytno.up.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie 12-100 Szczytno, ul. Ogrodowa 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie 12-100 Szczytno, ul. Ogrodowa 17 sekretariat - pokój 13 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia dla osób bezrobotnych będą realizowane w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z PRZYGOTOWANIEM BIZNESPLANU I Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest promowanie idei przedsiębiorczości, wykształcenie i wzmocnienie postaw przedsiębiorczych wśród osób bezrobotnych oraz przygotowanie uczestników szkolenia do założenia, a następnie samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Szkoleniem będą objęte jednocześnie dwie grupy szkoleniowe (2 grupy x 20 osób), dla których zajęcia będą prowadzone odrębnie, ale w tym samym okresie czasu. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące moduły szkoleniowe: I. Trening interpersonalny i coaching (20 godzin). Zajęcia powinny obejmować m.in. trening gotowości do zmian nastawiony na zmianę postaw, podniesienie motywacji na rozwój kompetencji interpersonalnych i doskonalenie cech przedsiębiorczych. Zajęcia te powinny odbywać się w formie ćwiczeń i warsztatów. Dodatkowo pod koniec realizacji szkolenia każdy uczestnik ma zostać objęty coachingiem, obejmującym indywidualne doradztwo w zakresie rozwoju osobistego i planów zawodowych osoby w zakresie prowadzenia własnej firmy. UWAGA! Trening interpersonalny powinien zostać przeprowadzony na początku szkolenia, przed przystąpieniem do realizacji pozostałych bloków tematycznych w celu integracji grupy szkoleniowej i wzmocnienia motywacji do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. Natomiast sam coaching indywidualny powinien być przeprowadzony w ostatnim okresie szkolenia, aby uczestnik mógł już wykorzystać wiedzę zdobytą na szkoleniu w planowaniu i podejmowaniu decyzji dotyczących dalszych planów zawodowych. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin (w tym 18 godzin zajęć grupowych + 2 godziny indywidualnego coachingu dla każdego uczestnika szkolenia). II. Obowiązujące uregulowania prawno-ekonomiczne dotyczące zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej i podstawy organizacji i zarządzania firmą (60 godzin), w tym m.in.: kryteria wyboru rodzaju działalności gospodarczej, procedury prawno-administracyjne dotyczące rejestracji podmiotu gospodarczego - etapy zakładania firmy, analiza rynku, obowiązki przedsiębiorcy względem Urzędu Skarbowego i ZUS, wybór formy opodatkowania, prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej i podatkowej samodzielnego podmiotu gospodarczego, zarządzanie strategiczne, marketing i promocja w prowadzeniu własnej firmy oraz możliwości pozyskiwania środków finansowych z różnych źródeł na założenie i rozwój działalności, a także racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 60 godzin. III. Warsztaty z zakresu tworzenia i analizy biznesplanów sporządzonych przez uczestników szkolenia (20 godzin). Każdy uczestnik szkolenia powinien przygotować własny biznesplan pod kątem planowanej działalności gospodarczej, wykorzystując opracowany przez tutejszy Urząd wniosek o przyznanie bezrobotnemu jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej. Aktualny druk wniosku należy pobrać ze strony internetowej Urzędu: www.szczytno.up.gov.pl - zakładka wzory dokumentów. Szczególny nacisk należy położyć na analizę poszczególnych biznesplanów sporządzonych przez uczestników szkolenia oraz wypełnionego wniosku o przyznanie bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej. Warsztaty powinny odbywać się w formie grupowej połączonej z dyskusją oraz indywidualnych konsultacji z trenerem, a 5 godzin zajęć powinno zostać przeprowadzonych z podziałem na 4 grupy, w każdej po 5 osób. Łącznie warsztaty te powinny obejmować 20 godzin (w tym 15 godzin zajęć w grupie 20-osobowej + 5 godzin z podziałem na 4 grupy - po 5 osób w grupie w celu opracowania indywidualnego biznesplanu). UWAGA! Warsztaty z zakresu tworzenia i analizy biznesplanów powinny zostać przeprowadzone po zrealizowaniu II modułu tematycznego szkolenia (tj. obowiązujące uregulowania prawno-ekonomiczne). IV. Obsługa komputera w prowadzeniu małego biznesu (40 godzin), w tym: obsługa środowiska Windows, wybrane zagadnienia z pakietu Microsoft Office (w szczególności Word, Excel), obsługa Internetu, a także dodatkowo obsługa specjalistycznych programów użytkowych wspomagających prowadzenie własnej firmy (przynajmniej 2 programy) w zakresie prowadzenia księgowości, fakturowania, monitorowania stanu magazynowego itp. Łączna liczba godzin: 40 godzin na każdego uczestnika szkolenia. Zajęcia z zakresu obsługi komputera powinny zostać przeprowadzone z podziałem na grupy liczące maksymalnie po 10 osób w każdej. Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy zapewnić jednocześnie dwie pracownie komputerowe, w każdej po minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć (łącznie 22 komputery)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS ZAWODU OPIEKUNKA DOMOWA - OPIEKA NAD OSOBĄ STARSZĄ I NIEPEŁNOSPRAWNĄ Z ELEMENTAMI REHABILITACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej pracy w zawodzie: opiekunka domowa, obejmującym opiekę domową nad osobą starszą i niepełnosprawną z elementami rehabilitacji. - Szkolenie powinno zostać zrealizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego, dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej www.kwalifikacje.praca.gov.pl, dla zawodu opiekunka domowa z kodem zawodu: 513301, występującym w klasyfikacji zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące moduły szkoleniowe: I. Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin. UWAGA! Trening interpersonalny powinien zostać przeprowadzony na początku szkolenia, przed przystąpieniem do realizacji pozostałych bloków tematycznych w celu integracji grupy szkoleniowej i wzmocnienia motywacji do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. II. Zagadnienia teoretyczne niezbędne do pracy w zawodzie opiekunki domowej osób starszych i niepełnosprawnych (wybrane zagadnienia o tematyce pielęgnacyjno - opiekuńczej). Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 180 godzin, w tym: BLOKI TEMATYCZNE: Liczba godzin Przygotowywanie posiłków 16 Utrzymywanie czystości w otoczeniu podopiecznego 10 Załatwianie spraw podopiecznego związanych z gospodarstwem domowym 4 Utrzymanie czystości skóry 24 Utrzymanie czystości łóżka 10 Zaspokajanie potrzeby wydalania 6 Zaspokajanie potrzeby odżywiania 5 Wykonywanie pomiarów podstawowych parametrów życiowych 17 Realizowanie zadań zleconych przez lekarza 13 Usprawnianie podopiecznego w obrębie łóżka i mieszkania 11 Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia życia 14 Stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej i technik zbierania informacji 12 Rozpoznawanie potrzeb podopiecznego w zakresie wykorzystania czasu wolnego 16 Stosowanie wybranych form terapii zajęciowej 12 Organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznego 10 III. Elementy rehabilitacji, a w szczególności poznanie metod i technik praktycznego wykonywania masażu rehabilitacyjnego. Zajęcia te powinny odbywać się w dwóch grupach ćwiczeniowych (maksymalnie po 10 osób w grupie). Łączna liczba godzin - 80 godzin. IV. Zajęcia praktyczne w naturalnym środowisku pracy opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych, głównie w ośrodkach pomocy społecznej zatrudniających opiekunki domowe, a także w szpitalach, domach pomocy społecznej i innych placówkach opiekuńczych - 100 godzin. - Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w grupach liczbowo dostosowanych do wielkości i warunków wybranych placówek opiekuńczych, zapewniających indywidualne podejście do kursanta. - Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów, opiekunów do zajęć praktycznych w zaproponowanych placówkach opiekuńczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS ASYSTENTA MENADŻERSKO-ADMINISTRACYJNEGO I FINANSOWEGO FIRMY Z NAUKĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO (w ramach firmy symulacyjnej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Celem kursu jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowiskach związanych z obsługą menedżersko-administracyjną i finansową firmy (asystentka dyrektora, sekretarka, kadrowa, pracownik działu księgowości, handlowego czy marketingu itp.) oraz nauka języka angielskiego w zakresie przydatnym na tego typu stanowiskach. - Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikom nabycie obecnie wymaganych przez pracodawców umiejętności na stanowiskach objętym szkoleniem. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące moduły szkoleniowe: I. Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin. UWAGA! Trening interpersonalny powinien zostać przeprowadzony na początku szkolenia, przed przystąpieniem do realizacji pozostałych bloków tematycznych w celu integracji grupy szkoleniowej i wzmocnienia motywacji do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. II. Zagadnienia teoretyczne niezbędne do pracy na stanowiskach związanych z obsługą menedżersko-administracyjną i finansową firmy (250 godzin), w tym m.in. elementy organizacji i zarządzania firmą, zasady funkcjonowania biura i firmy handlowo-usługowej, organizacja i funkcjonowanie sekretariatu, praca działu kadr i zagadnienia z kodeksu pracy, prowadzenie księgowości i rachunkowości oraz system podatkowy firm, marketing, promocja i reklama, negocjacje w biznesie, organizacja i technika pracy biurowej i obsługa nowoczesnych urządzeń biurowych i elementy savoir-vivre w biznesie. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 250 godzin. III. Wykorzystanie komputera na stanowiskach związanych z obsługą menedżersko-administracyjną i finansową firmy (80 godzin), w tym: obsługa środowiska Windows, wybrane zagadnienia z pakietu Microsoft Office (w szczególności Word, Excel), obsługa Internetu oraz specjalistycznych programów użytkowych wspomagających pracę, m.in. w zakresie prowadzenia księgowości, fakturowania, programów kadrowych itp. (przynajmniej 2 programy). Łączna liczba godzin - 80 godzin na każdego uczestnika szkolenia. Zajęcia z zakresu obsługi komputera powinny zostać przeprowadzone w jednym czasie z podziałem na grupy liczące maksymalnie po 10 osób w każdej. Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy zapewnić jednocześnie dwie pracownie komputerowe wyposażone w minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć w każdej pracowni, a więc łącznie 22 komputery. IV. Zajęcia praktyczne na zasadzie firmy symulacyjnej (350 godzin). Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności praktyczne niezbędne na stanowiskach związanych z obsługą menedżersko-administracyjną i finansową firmy, poprzez pracę na poszczególnych stanowiskach w symulacyjnej firmie. Zajęcia powinny polegać na pracy z wykorzystaniem komputera, druków, rejestrów i innych dokumentów niezbędnych w obsłudze firmy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 350 godzin na każdego uczestnika szkolenia. Zajęcia w firmie symulacyjnej wymagają odpowiednio zaaranżowanych pomieszczeń i sal dostosowanych do rzeczywistych warunków, w których funkcjonuje biuro/firma, np. stanowisko pracy wyposażone w komputer, drukarkę, kserokopiarkę, fax i centralkę telefoniczną na czas realizacji zajęć w ramach firmy symulacyjnej. V. Nauka języka angielskiego (100 godzin). Tematyka powinna być głównie nastawiona na zastosowanie języka angielskiego w pracy zawodowej, a więc głównie Business English. Zajęcia z nauki języka angielskiego powinny zostać przeprowadzone w jednym czasie z podziałem na grupy liczące maksymalnie po 10 osób w każdej. Grupy powinny być dobrane według poziomu wiedzy ocenionej testem sprawdzającym przed przystąpieniem do nauki języka angielskiego, a następnie program szkolenia powinien być realizowany w każdej grupie w tempie odzwierciedlającym poziom uczestników szkolenia. Łączna liczba godzin - 100 godzin na każdego uczestnika szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS MONTAŻYSTY RUSZTOWAŃ BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH METALOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Celem kursu, realizowanego w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263), jest przygotowanie kandydatów do sprawdzianu przeprowadzanego przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz do wykonywania zawodu montażysty rusztowań budowlano-montażowych metalowych. - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem państwowym na uzyskanie uprawnień w zakresie obsługi wskazanych maszyn, przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Program szkolenia powinien obejmować część teoretyczną i praktyczną zgodnie z § 24 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263). Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 80 godzin. - Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią ilość nowoczesnego i sprawnego sprzętu, narzędzi oraz materiałów, dostosowanych do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież roboczą (z wyłączeniem obuwia). Koszt odzieży roboczej należy wliczyć do ceny szkolenia. - Na czas trwania szkolenia, odbywającego się poza województwem warmińsko-mazurskim, wykonawca powinien zagwarantować zakwaterowanie i wyżywienie uczestnikom szkolenia, które zostanie zrefundowane jako dodatkowa usługa po zakończeniu szkolenia. Koszt zakwaterowania i wyżywienia powinien zostać podany odrębnie poza kosztami szkolenia (nie należy wliczać go do ceny szkolenia). - Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową i wykładowców, instruktorów posiadających obowiązujące uprawnienia krajowe do przeprowadzania tego szkolenia oraz wydawania dokumentów w zakresie zdobycia kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, tj. wydanych przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Do oferty należy dołączyć certyfikat lub inny dokument uprawniający instytucję szkoleniową i wykładowców, instruktorów do prowadzenia szkolenia wydany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS OPERATORA MASZYN DO ROBÓT DROGOWYCH (zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg oraz narzędzia udarowe ręczne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Celem kursu jest przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu operatora maszyn do robót drogowych takich jak: zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg oraz narzędzia udarowe ręczne oraz zdobycie obowiązujących uprawnień w zakresie obsługi wszystkich wymienionych maszyn. - Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami i wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263). - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem państwowym na uzyskanie uprawnień w zakresie obsługi wskazanych maszyn, przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. - Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią ilość nowoczesnego i sprawnego sprzętu, narzędzi oraz materiałów, dostosowanych do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież roboczą oraz obuwie zgodne z wymaganiami bhp. Koszt odzieży roboczej i obuwia należy wliczyć do ceny szkolenia. - Na czas trwania szkolenia, odbywającego się poza województwem warmińsko-mazurskim, wykonawca powinien zagwarantować zakwaterowanie i wyżywienie uczestnikom szkolenia, które zostanie zrefundowane jako dodatkowa usługa po zakończeniu szkolenia. Koszt zakwaterowania i wyżywienia powinien zostać podany odrębnie poza kosztami szkolenia (nie należy wliczać go do ceny szkolenia). - Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową i wykładowców, instruktorów posiadających obowiązujące uprawnienia krajowe do przeprowadzania tego szkolenia oraz wydawania dokumentów w zakresie zdobycia kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, tj. wydanych przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Do oferty należy dołączyć certyfikat lub inny dokument uprawniający instytucję szkoleniową i wykładowców, instruktorów do prowadzenia szkolenia wydany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.