eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usług pralniczych na rzecz Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Warszawa: świadczenie usług pralniczych na rzecz Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 90661 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców , Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług pralniczych na rzecz Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych w wymienionych poniżej, należących do Urzędu do Spraw Cudzoziemców ośrodkach dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w RP : 1) ośrodek w Podkowie Leśnej-Dębaku (05-805 Otrębusy, woj. mazowieckie), 2) ośrodek w Lininie (05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie), 3) ośrodek w Białej Podlaskiej (21-500 Biała Podlaska, ul. Dokudowska 19, woj. lubelskie), 4) ośrodek w Czerwonym Borze (Czerwony Bór 24/1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie). Usługi będące przedmiotem zamówienia obejmują swym zakresem pranie, krochmalenie i prasowanie hotelowej bielizny pościelowej, bielizny stołowej oraz odzieży kuchennej (m.in. poszwy, prześcieradła, koce, ręczniki, poduszki, materace, firanki, zasłonki, ubrania kuchenne, obrusy, ścierki) przy użyciu własnych środków i urządzeń piorących..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji reklamacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadkach gdy: a) zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy z przyczyn dotyczących uzależnienia tego terminu od czynników i podmiotów zewnętrznych niezależnych od Stron Umowy np. przedłużenie się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty itp., b) zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca realizację przedmiotu zamówienia, 2) zmiany nazwy, adresu lub formy prawno - organizacyjnej Wykonawcy, 3) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podwykonawcy, 4) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5) zmiany w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Pozostałe możliwości i warunki zmiany umowy zostały zawarte w projektach umów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Warszawa (02-699), ul. Taborowa 33, Biuro Podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług pralniczych w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w RP w Podkowie Leśnej -Dębaku (05-805 Otrębusy, woj. mazowieckie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pralniczych w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w RP w Podkowie Leśnej - Dębaku - odbiór brudnej oraz dostawa czystej bielizny pościelowej, bielizny stołowej oraz odzieży kuchennej realizowany będzie transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt jeden raz w tygodniu (środa, w godz. 8.00-10.00). Każde zlecenie na usługę pralniczą wykonywane będzie w terminie 7 dni od dnia odbioru brudnej bielizny. Dostarczona bielizna powinna być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający jej zabrudzenie i wygniecenie oraz posegregowana asortymentowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu niedopranej bielizny do ponownego jej wyprania na koszt Wykonawcy. W przypadku reklamacji Wykonawca wykona ponownie usługę na własny koszt w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia. Szacunkowa ilość prania - ok. 400 kg/m-c, w tym: pościel - ok. 53%, poduszka i kołdra- ok. 12%, koce - ok. 21%, ubrania kuchenne - ok. 12%, firany i zasłony - ok. 1%, ścierki i obrusy - ok.1%. Usługa musi być realizowana zgodnie z zaleceniami Państwowego Zakładu Higieny z użyciem środków piorących i dezynfekcyjnych, które powinny posiadać opinię o przeznaczeniu ich do chemiczno-termicznej dezynfekcji prania oraz gwarantować właściwą jakość prania. Na potwierdzenie tego faktu, po podpisaniu umowy, a przed realizacją pierwszej zleconej usługi prania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiednie dokumenty tj. opinie, atesty, karty charakterystyki środków itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług pralniczych w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w RP w Lininie (05-530 gmina Góra Kalwaria, woj. mazowieckie)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pralniczych w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w RP w Lininie - odbiór brudnej oraz dostawa czystej bielizny pościelowej, bielizny stołowej oraz odzieży kuchennej realizowany będzie transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt jeden raz w tygodniu (wtorek, w godz. 10.00-14.00). Każde zlecenie na usługę pralniczą wykonywane będzie w terminie 7 dni od dnia odbioru brudnej bielizny. Dostarczona bielizna powinna być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający jej zabrudzenie i wygniecenie oraz posegregowana asortymentowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu nie dopranej bielizny do ponownego jej wyprania na koszt Wykonawcy. W przypadku reklamacji Wykonawca wykona ponownie usługę na własny koszt w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia. Szacunkowa ilość prania - ok. 360 kg/m-c, w tym: pościel - ok. 60%, poduszki i kołdry ok. 10%, , ubrania kuchenne - ok. 20%, firany i zasłony - ok. 5%, ścierki i obrusy - ok. 5%. Usługa musi być realizowana zgodnie z zaleceniami Państwowego Zakładu Higieny z użyciem środków piorących i dezynfekcyjnych, które powinny posiadać opinię o przeznaczeniu ich do chemiczno-termicznej dezynfekcji prania oraz gwarantować właściwą jakość prania. Na potwierdzenie tego faktu, po podpisaniu umowy, a przed realizacją pierwszej zleconej usługi prania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiednie dokumenty tj. opinie, atesty, karty charakterystyki środków itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług pralniczych w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w RP w Białej Podlaskiej (21-500 Biała Podlaska, ul. Dokudowska 19, woj. lubelskie)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pralniczych w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w RP w Białej Podlaskiej - odbiór brudnej oraz dostawa czystej bielizny pościelowej, bielizny stołowej oraz odzieży kuchennej realizowany będzie transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt jeden raz w tygodniu (wtorek, w godz. 10.00-14.00). Każde zlecenie na usługę pralniczą wykonywane będzie w terminie 7 dni od dnia odbioru brudnej bielizny. Dostarczona bielizna powinna być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający jej zabrudzenie i wygniecenie oraz posegregowana asortymentowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu nie dopranej bielizny do ponownego jej wyprania na koszt Wykonawcy. W przypadku reklamacji Wykonawca wykona ponownie usługę na własny koszt w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia. Szacunkowa ilość prania - ok. 900 kg/m-c, w tym: pościel - ok. 65%, poduszki i koce ok. 30%, firany i zasłony - ok. 5%. Usługa musi być realizowana zgodnie z zaleceniami Państwowego Zakładu Higieny z użyciem środków piorących i dezynfekcyjnych, które powinny posiadać opinię o przeznaczeniu ich do chemiczno-termicznej dezynfekcji prania oraz gwarantować właściwą jakość prania. Na potwierdzenie tego faktu, po podpisaniu umowy, a przed realizacją pierwszej zleconej usługi prania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiednie dokumenty tj. opinie, atesty, karty charakterystyki środków itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług pralniczych w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w RP w Czerwonym Borze (Czerwony Bór 24/1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pralniczych w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w RP w Czerwonym Borze - odbiór brudnej oraz dostawa czystej bielizny pościelowej, bielizny stołowej oraz odzieży kuchennej realizowany będzie transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt jeden raz w tygodniu (wtorek, w godz. 10.00-14.00). Każde zlecenie na usługę pralniczą wykonywane będzie w terminie 7 dni od dnia odbioru brudnej bielizny. Dostarczona bielizna powinna być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający jej zabrudzenie i wygniecenie oraz posegregowana asortymentowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu nie dopranej bielizny do ponownego jej wyprania na koszt Wykonawcy. W przypadku reklamacji Wykonawca wykona ponownie usługę na własny koszt w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia. Szacunkowa ilość prania - ok. 250 kg/m-c, w tym: pościel - ok. 75%, koce - ok. 16%, firany i zasłony - ok. 6%, ręczniki - ok. 3 %. Usługa musi być realizowana zgodnie z zaleceniami Państwowego Zakładu Higieny z użyciem środków piorących i dezynfekcyjnych, które powinny posiadać opinię o przeznaczeniu ich do chemiczno-termicznej dezynfekcji prania oraz gwarantować właściwą jakość prania. Na potwierdzenie tego faktu, po podpisaniu umowy, a przed realizacją pierwszej zleconej usługi prania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiednie dokumenty tj. opinie, atesty, karty charakterystyki środków itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.