eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Termomodernizacja i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Gościnku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Karlino: Termomodernizacja i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Gościnku
Numer ogłoszenia: 90660 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10627 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117273, faks 094 3117410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Gościnku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.3.1 Termomodernizacja istniejącego budynku świetlicy (część zamówienia realizowana ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko) -wykonanie docieplenia ścian fundamentowych -wymiana stolarki okiennej, -docieplenie ścian elewacyjnych, -docieplenie dachu, -wykonanie wymiany 30% krokwi dachowych, -wykonanie impregnacji ogniowej i grzybobójczej konstrukcji dachu, -wykonanie nowej podbitki dachowej, -wykonanie nowej instalacji odgromowej, -wykonanie nowych rynien i rur spustowych, -wykonanie nowych obróbek blacharskich na budynku, -wykonanie płyty fundamentowej pod pompę ciepła wraz z wykonaniem zadaszenia systemowego i ogrodzenia, -wymiana posadzki z jednoczesnym położeniem nowej terakoty, -wykonanie węzła cieplnego w oparciu o pompę ciepła, -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, -wykonanie zabezpieczenia ochronnikami przebiciowymi instalacji pompy ciepła i montaż czujnika kolejności faz, -wykonanie robót elektrycznych (dostosowanie instalacji elektrycznej dla potrzeb węzła cieplnego), -montaż zaworu 45 (służy do regulacji sterowania ręcznego przepływem wody użytkowej), -wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej i siłowej w budynku świetlicy -przeprowadzenie badań i sprawdzeń urządzeń zamontowanych w świetlicy -wymiana pokrycia dachowego -uzyskanie warunków przyłączeniowych do sieci elektroenergetycznej (zwiększenie mocy przyłączeniowej ze względu na instalację pompy ciepła oraz rozbudowę budynku) 4.3.2 Budowa nowej części budynku świetlicy (część zamówienia realizowana ze środków PROW na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.) Część I-wykonanie nowej części budynku świetlicy -wykonanie wykopu pod ściany fundamentowe, wraz z zerwaniem warstwy humusu, -wykonanie ław fundamentowych, -wykonanie ścian fundamentowych, -wykonanie ścian parteru, -wykonanie wieńców i słupów, -wykonanie stropu nad konstrukcją, -wykonanie ścian poddasza, -wykonanie wieńców ganka, -wykonanie więźby dachowej, -wykonanie pokrycia dachu, -wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, -wykonanie ocieplenia sufitu ganka, -wykonanie tynków wewnętrznych, -wykonanie posadzki na gruncie, -wykonanie okładzin podłogowych, -wykonanie elewacji, -wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych Część II- budowa drewutni -wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe wraz z zerwaniem warstwy humusu -wykonanie stop fundamentowych, -wykonanie szkieletu ścian zewnętrznych, -wykonanie dachu nad konstrukcją, -wykonanie osłon ścian zewnętrznych, -wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, -wykonanie posadzki na gruncie, Część III-wykonanie utwardzenia i zjazdu z drogi do świetlicy - wykonanie podbudowy, -wykonanie utwardzenia z kostki betonowej grubości 8 cm i powierzchni około 250 m2, Część IV -Remont istniejącej części budynku -wykonanie wygłuszenia ścian wraz z tynkowaniem, -rozbiórka starego pieca kaflowego, -wymurowanie kominka z wkładem grzewczym, -wykonanie nowego oświetlenia, -wykonanie nowej instalacji elektrycznej, -wykonanie wyburzeń ścian w świetlicy, Część V-Oświetlenie zewnętrzne -roboty ziemne związane z przeprowadzeniem instalacji oświetleniowej na działce -montaż słupów oświetleniowych i opraw -przeprowadzenie kabli między oprawami a przyłączem -wykonanie próby urządzeń i zasypanie wykopów z kablami Część VI- Roboty związane z montażem instalacji sanitarnych w dobudowywanej części budynku -wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania -wykonanie instalacji zimnej wody użytkowej -wykonanie kanalizacji sanitarnej -wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby świetlicy -wykonanie pomiarów i prób urządzeń i sieci opisanych w części VI 4.3.3 Remont istniejącej części budynku wraz z robotami z zakresu zagospodarowania terenu -wykonanie demontażu istniejących krat okiennych, -wykonanie wycinki drzew, -rozebranie płotu drewnianego, -skucie i położenie nowego tynku wraz z odgrzybianiem, -rozebranie i wykonanie nowego sufitu podwieszanego, -rozbiórka i wykonanie nowej sceny, -demontaż studzienki kanalizacyjnej,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny infrastruktura i Środowisko Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany PRIMA Zenek Bednarek, ul. Słowików 7, 75-819 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 669711,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 606636,00

  • Oferta z najniższą ceną: 606636,00 / Oferta z najwyższą ceną: 998617,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.