eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Świdwinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Świdwin: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Świdwinie
Numer ogłoszenia: 90648 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35786 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652011 w. 45, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Świdwinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Świdwinie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ- projekt budowlano - wykonawczy i załączniku nr 3 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla każdej z branży. Główne obowiązki inspektora nadzoru : 1) przejęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz pozwolenia na budowę, 2) złożenie oświadczenia, które Zamawiający przekaże do Starostwa Powiatowego o przyjęciu obowiązku pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji, 3) współuczestniczenie w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego dla Wykonawcy robót budowlanych, 4) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, odbiorem właściwej jakości robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych zgodnie z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 5) dokonywanie odbioru robót zanikających, częściowych, końcowych oraz ostatecznych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 7) czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w trakcie trwania realizacji inwestycji, 8) kompleksowa koordynacja robót w celu terminowej realizacji całego zadania zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 9) rozstrzyganie sporów wynikłych w trakcie wykonywania robót i przedstawianie propozycji ich rozwiązań, 10) prowadzenie na budowie narad z Wykonawcą przy udziale pracownika Zamawiającego i sporządzanie protokołów z tych narad, 11) świadczenie innych usług i wykonywanie innych czynności, nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne dla prawidłowego przebiegu realizacji inwestycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Budownictwa POB Sp. z o.o., ul. Piotra Skargi 3, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114561,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47946,00 / Oferta z najwyższą ceną: 239120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.