eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z możliwością odbioru i transportu stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych oraz BIO-odpadów - TP/TO/5/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Legnica: Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z możliwością odbioru i transportu stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych oraz BIO-odpadów - TP/TO/5/2015
Numer ogłoszenia: 90635 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 8566350, faks 76 8566355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z możliwością odbioru i transportu stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych oraz BIO-odpadów - TP/TO/5/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z możliwością odbioru i transportu stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych oraz BIO-odpadów. 2.Termin wykonania zamówienia: do 42 dni od podpisania umowy. 3.Miejsce dostawy: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Zakład Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59-220 Legnica. 4. Charakterystyka przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe przedmiotu zamówienia bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego: 1)PODWOZIE fabrycznie nowe (rok produkcji- 2015), 2)Dopuszczalna masa całkowita- 26 ton, 3)Masa podwozia- max. 7 ton, 4)Rozstaw osi między pierwszą a drugą- 3800-4000 mm, 5)Zbiornik paliwa- min. 250 litrów z zamykanym korkiem, 6)Norma emisji spalin: EURO 6, 7)Silnik wysokoprężny- Common-Rail o pojemności skokowej nie większej niż 7 litrów, 8)Moc silnika- min. 290 KM, 9)Maksymalny moment obrotowy silnika- min. 1200Nm, 10)Skrzynia biegów manualna- liczba biegów do przodu- max. 9, 11)Dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody, 12)Płomieniowe urządzenie rozruchowe lub żarowe, 13)Przednie zawieszenie- resory paraboliczne- min. 7,5 ton, 14)Stabilizator osi przedniej, 15)Tylne zawieszenie pneumatyczne- min. 19 ton, 16)Oś tylna wleczona, kierowana i podnoszona, 17)Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, 18)Stabilizator osi tylnej, 19)Regulacja wysokości zawieszenia, 20)Koła 22,5 z oponami 315/80R, 21)Tarcze kół- 10 (dziesięcio) otworowe, 22)Na osi napędowej opony szosowo- terenowe, 23)Hamulec osi przedniej i tylnej- tarczowy, 24)Układ hamulcowy z systemem ABS, 25)System ASR i ESP, 26)Hamulec silnikowy, 27)Osuszacz powietrza podgrzewany, 28)Hamulec przystankowy dla śmieciarki z ograniczeniem dot. cofania wg DIN EN 1501-01, 29)Oświetlenie zgodne z obowiązujacymi przepisami o ruchu drogowym, 30)Światła do jazdy dziennej, 31)Regulacja zasięgu świateł, 32)Tempomat, 33)Komputer pokładowy, 34)Przystawka odbioru mocy spełniająca wymagania zabudowy śmieciarki, 35)Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 36)Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem, 37)Fabryczny immobiliser, 38)Akumulatory 12V min. 150AH- 2 szt., 39)Mechaniczny wyłącznik akumulatorów, 40)Klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury, 41)Ogrzewanie, 42)Centralny zamek, 43)Elektrycznie sterowane szyby , 44)Tachograf cyfrowy, 45)Radio wraz z odtwarzaczem CD, 46)Ogrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, 47)Pozostałe lusterka zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, 48)Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, 49)Kabina dzienna, kolor biały RAL 9010, 50)Ilość miejsc w kabinie- 3 miejsca, 51)Pokrowce na wszystkie siedzenia- 2 komplety, 52)Belka sygnalizacyjna LED na kabinie z logo LPGK, 53)Kliny zabezpieczające umieszczane pod kołami pojazdu- co najmniej 2 szt., 54)Podręczny sprzęt gaśniczy (z opisem w języku polskim), w którym ilość środka gaśniczego jest odpowiednia do ilości i rodzaju transportowanych odpadów, 55)Trójkąt ostrzegawczy- 2 szt., 56)Gumowe dywaniki podłogowe, 57)Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna, przydymiona lub wewnętrzne osłony przeciwsłoneczne dla kierowcy i pasażerów, 58)Apteczka pierwszej pomocy oraz pojemniki z solą fizjologiczną lub wodą destylowaną do przemywania oczu dla min. 3 osób, 59)Kompletny zestaw narzędzi, 60)Wąż do pompowania kół, 61)Dwa sygnały ostrzegawcze przy cofaniu: -sygnał dźwiękowy, -świetlna sygnalizacja cofania, 62)Kabina kierowcy wyposażona w zabezpieczenie mechaniczne przed jej opadnięciem, 63)Wszelkie zasuwy, zawory i przełączniki oznakowane w taki sposób aby ich położenie pozwalało jednoznacznie określić, czy otwierają lub zamykają przepływ mediów, 64)Wielkość zużycia energii- max. 18 MJ/km. Zużycie energii należy obliczyć jako iloczyn średniego zużycia paliwa [l/km] i wartości energetycznej paliwa [36MJ/l]), 65)Wielkość emisji dwutlenku węgla (CO2)- max. 1,35 kg/km. Wielkość emisji dwutlenku węgla należy obliczyć jako iloczyn średniego zużycia paliwa [l/km] i wskaźnika emisji dwutlenku węgla [2,6 kg/l]), 66)Wielkość emisji zanieczyszczeń, tj. suma wielkości emisji tlenków azotu (NOX), cząstek stałych oraz węglowodorów (THC)- max. 0,63 g/kWh, 67)ZABUDOWA fabrycznie nowa: rok produkcji - 2015, 68)Pojemność zabudowy skrzyniowej: 22 m3 - 23 m3, 69)Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym przystosowana do zbiórki i transportu stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych oraz BIO-odpadów, 70)Stopień zagęszczenia odpadów: min. 6:1, 71)Urządzenie załadowcze przystosowane do współpracy z pojemnikami o pojemności od 60 do 1100 litrów, 72)Listwa do otwierania pojemników z gumowym amortyzatorem wstrząsów, 73)Zabudowa montowana na dzielonej ramie, połączona elastycznie z podwoziem, 74)Podwyższona burta przednia na zabudowie zapobiegająca wyciekom, 75)Skrzynia ładunkowa oraz jej podłoga o owalnych kształtach, 76)Skrzynia ładunkowa wykonana z jednolitych blach (z możliwością zapełnienia powierzchni bocznych skrzyni ładunkowej folią reklamową), 77)Ściany zabudowy wykonane ze stali wysokogatunkowej i trudnościeralnej (np. typu Hardox lub równoważnej)- grubość stali min. 4 mm, 78)Zbiorniki na odcieki- min. 2 szt. o pojemności min. 150 litrów każdy, 79)Dno zbiornika wykonane ze stali wysokogatunkowej i trudnościeralnej (np. typu Hardox lub równoważnej)- grubość stali min. 6 mm, 80)Rura odpływowa z instalacją na Bio odcieki, 81)Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, 82)Wanna zasypowa wyposażona w króciec odpływowy, 83)Objętość kosza zasypowego: min. 2,8 m3, 84)Krawędź kosza zasypowego z otwieraną klapą umożliwiająca ręczny załadunek odpadów niewymiarowych i wielkogabarytowych z możliwością obniżenia krawędzi kosza do ok. 110 cm od podłoża, 85)Podłoga urządzenia zasypowego wykonana ze stali o twardości ok. HB450 i grubości min. 8 mm, 86)Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, 87)Przyciski systemu podnoszenia pojemników po obu stronach odwłoka, 88)Przyciski kontroli zgniotu na obu stronach odwłoka (start, stop, bezpieczeństwo), 89)Możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, 90)Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym, 91)Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy, 92)Punkty smarne prowadnicy płyty wypychającej, 93)Uszczelka zamontowana dookoła płyty wypychającej, 94)Możliwość wysunięcia płyty wypychającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni, 95)Układ otrzepywania pojemników, 96)Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 97)Mechanizm zgniatania liniowo - płytowy (szufladowy), 98)Możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, 99)System komunikacji i diagnozy oparty o magistralę CAN BUS, 100)Zabudowa powinna być wyposażona w urządzenia rejestrujące umożliwiające odczyt przez osoby nadzorujące pracę obsługi pojazdu następujących danych: liczby cykli pracy prasy zagęszczającej, liczby cykli podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, 101)Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego przez kierowcę, 102)Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe LED typu kogut z tyłu pojazdu, 103)Reflektor roboczy z tyłu zabudowy, 104)Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, 105)Boczne osłony przeciwnajazdowe, 106)Dwa stopnie wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym który stopień jest zajęty oraz dającymi możliwość:- ograniczenia prędkości do 10 km/h, - uniemożliwienia manewru cofania pojazdu, - rozłączenia układu ugniatania, 107)Węzeł sanitarny do mycia rąk, 108)System centralnego smarowania, 109)Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym- wariant: surowce wtórne, odpady zielone. Regulacja ciśnienia w kabinie kierowcy w 3 poziomach., 110)Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie kierowcy, 111)Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana, kolor - RAL 2011., 112)Zabudowa powinna odpowiadać wytycznym 2006/42/WE, normie PN-EN 1501-1: 2011 oraz posiadać znak CE, 113)Błotniki kół tylnych z chlapaczami, 114)Sygnał dźwiękowy i świetlny przy cofaniu się pojazdu do tyłu, 115)Bezpieczne uchwyty do zamontowania na skrzyni zabudowy, 116)Odwłok wyposażony w zabezpieczenie mechaniczne przed jego opadnięciem, 117)Uchwyty na miotłę i łopaty na bocznej prawej ścianie pojazdu zabezpieczone przed samo otwarciem podczas jazdy, 118)Akcesoria do sprzątania, tj. łopaty i miotły wraz z wyposażeniem, 119)Opis przycisków na zabudowie w języku polskim, 120)Wszelkie zasuwy, zawory i przełączniki oznakowane w taki sposób aby ich położenie pozwalało jednoznacznie określić, czy otwierają lub zamykają przepływ mediów. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16.06.2009r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009r., Nr 104, poz. 868) uruchamianie mechanizmów przeładunkowych może odbywać się wyłącznie pod nadzorem osób upoważnionych, a więc w pojeździe powinno być zastosowane rozwiązanie techniczne lub organizacyjne umożliwiające uruchomienie mechanizmu unoszącego pojemnik, komorę ładunkową lub inne elementy wyposażenia technicznego służące do przeładunku odpadów przy jednoczesnym zabezpieczeniu pojazdu przed niepowołanym uruchomieniem lub dostaniem się do kabiny osoby nieupoważnionej. Zamawiający wymaga, aby pojazd był wyposażony w urządzenia rejestrujące oraz instrumenty pomiarowe kompatybilne z eksploatowanym u Zamawiającego systemem do zarządzania flotą pojazdów FM.frameLOGIC. Wykonawca zobowiązany jest do montażu w pojeździe rejestratora GPS podłączonego do magistrali CAN, sondy pomiaru paliwa oraz opomiarowania pracy zasypu i otwarcia odwłoka. 5.Zamawiający informuje, że mogące wystąpić w opisie przedmiotu zamówienia wskazanie nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe- Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6.W dniu dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien dostarczyć odpowiednią dokumentację dotyczącą pojazdu, tj.: a)Dokumentację techniczną w języku polskim kompletnego pojazdu (wraz z urządzeniami), b)Instrukcję obsługi w języku polskim dla kompletnego pojazdu wraz z urządzeniami, c)Książkę gwarancyjno-serwisową w języku polskim (potwierdzenie oferowanej gwarancji na podwozie oraz zabudowę - min. 24 miesiące), d)Kompletną dokumentację pozwalającą na rejestrację pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w tym homologacja na kompletny lub skompletowany pojazd oraz karta pojazdu), e)Certyfikat CE, f)katalog części zamiennych. 7.Wykonawca w terminie uzgodnionym przez Strony zobowiązany będzie do przeprowadzenia nieodpłatnego szkolenia kierowców, pracowników obsługi i mechaników z zakresu obsługi i eksploatacji pojazdu oraz zainstalowanych w nim urządzeń, co zostanie potwierdzone wydaniem stosownych certyfikatów (zaświadczeń). 8.Warunki gwarancji i serwisu pojazdu: 1)Minimalny okres gwarancji na pojazd (podwozie i zabudowę) jakiej Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się od dnia dostawy pojazdu po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez Strony. 2)Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie obowiązywania gwarancji oraz płatny serwis pogwarancyjny przez okres 10 lat od zakończenia serwisu gwarancyjnego. Przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz naprawy odbywać się będą: a)dla podwozia na zasadzie serwisu stacjonarnego (tj. w serwisie autoryzowanym przez producenta), b)dla zabudowy na zasadzie serwisu mobilnego (tj. na terenie Zamawiającego), a w przypadku braku możliwości dokonania naprawy przez serwis mobilny, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również autoryzowany przez producenta serwis stacjonarny. 3)Zamawiający będzie miał możliwość zgłoszenia awarii we wszystkie dni robocze w godz. od 7.00 do 15.00 za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego nie powinien być dłuższy niż 24 godziny w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 4)Wykonawca jest zobowiązany do podania w Książce gwarancyjno-serwisowej: nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego pojazdu oraz nazwy i siedziby serwisu autoryzowanego przez producenta pojazdu. 5)W przypadku dokonywanych napraw, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych na zasadzie serwisu mobilnego (na terenie Zamawiającego) pracownik Zamawiającego będzie miał prawo obserwować naprawę. 6)W przypadku zaistnienia wady pojazdu (dotyczy podwozia oraz zabudowy) Stroną dla Zamawiającego w celu dochodzenia roszczeń gwarancyjnych pozostaje Wykonawca.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. XII.1.SIWZ. 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. okres określony w pkt. X.1. SIWZ. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1804). 6. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/ poręczeń, gwarancja/ poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, c) kwotę gwarancji, poręczenia, d) termin ważności gwarancji/ poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do: zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. I O/Legnica, nr 87 1090 2066 0000 0005 4200 0959. W takim przypadku WADIUM na koncie Zamawiającego musi znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert, określonego w pkt. XII.1. SIWZ, do godz. 09.00 i być oznaczone: WADIUM DO PRZETARGU TP/TO/5/2015. 9. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 10. Przedłużenie okresu ważności wadium może nastąpić w przypadkach określonych w art. 85 ust. 4 ustawy Pzp. 11. Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składnia ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1) SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy dostawy fabrycznie nowych śmieciarek.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie: - złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3, - wykazu dostaw według Załącznika nr 8 do SIWZ, który będzie zawierał przedstawienie dostaw głównych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączonymi: a) dowodami, tj. poświadczeniami podmiotów, na rzecz których wykazane w załączniku dostawy główne zostały wykonane, określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie, albo b) oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, czyli przedstawić i załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wzór pisemnego zobowiązania innych podmiotów stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego Załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Opis przedmiotu zamówienia według Załącznika nr 1 do SIWZ. 2)Formularz ofertowy według Załącznika nr 2 do SIWZ. 3)W stosunku do osób fizycznych - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp według Załącznika nr 4a do SIWZ. 4)Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium. 5)Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom według Załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy do oferty Załącznika nr 7 do SIWZ, to Zamawiający uzna, że Wykonawca całość zamówienia wykona samodzielnie. 6)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię). W pełnomocnictwie Wykonawcy ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestrowymi. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 7)W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi. 8)Wykaz dostaw sporządzony według Załącznika nr 8 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 9)W sytuacji, gdy Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt. VI SIWZ polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, sporządzone według Załącznika nr 9 do SIWZ. Do zobowiązania należy dołączyć dokument, z którego będzie wynikać, że osoba(-y) podpisująca(-e) zobowiązanie jest(są) uprawniona(-e) do dokonania takiej czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 6
  • 3 - Termin wykonania zamówienia - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór Umowy nr TP/TO/5/2015 stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 2.1. Strony mają prawo do przedłużenia terminu dostawy przedmiotu umowy o okres trwania przyczyny, z powodu której będzie zagrożone dotrzymanie terminu, tj. w sytuacji wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. Maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w realizacji. Siła wyższa to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie w całości lub części jego zobowiązań. 2.2. Wykonawca jest uprawniony do zmiany lub rezygnacji z Podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca niezwłocznie po rezygnacji Podwykonawcy wykaże pisemnie Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia wymagania, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz w pkt. VI SIWZ w stopniu nie mniejszym niż wymagane w toku postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wszelkie zmiany umowy dokonywane są przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, Sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.