Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-20
Sosnowiec: dostawę (sprzedaż wraz z transportem) oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 90629 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Ulic i Mostów , ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, faks 032 2917960.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę (sprzedaż wraz z transportem) oleju opałowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa n-w oleju zgodnie z: - wymogami określonymi w normie PN-C-96024:2001; - ustawą z dnia 23.01.2004 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz.U. 2004 Nr 34 poz.293 z późn. zmianami); - rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 17 września 2004 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz.U Nr 211 poz.2146 ze zmianami); - rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U Nr 216 poz. 1826 z późn. zm); Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż wraz z dostawą do bazy MZUiM - Sosnowiec oleju opałowego lekkiego o zawartości siarki do 0,10% do produkcji masy asfaltobetonowej (mieszanki mineralno-asfaltowej) w otaczarni WMB-30 w ilości do 126 000 litrów w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że do zamówienia stosowane jest prawo opcji. Podana ilość paliwa (do 126 000 litrów) stanowi wielkość maksymalną i zarazem wielkość, która winna być uwzględniona w ofercie. Zamawiający gwarantuje zakup 50% maksymalnej ilości oleju opałowego - 63 000,00 litrów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego paliwo ponad gwarantowaną ilość nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Dostawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Dostawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy w sposób przewidziany dla zamawiania poszczególnych dostaw paliwa i nie wymaga zmiany umowy. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA : od dnia podpisania umowy do 31.12.2012r INNE INFORMACJE : Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Transport własny Wykonawcy, wkalkulowany w cenę ofertową. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 2 dni po informacji faxem (lub telefonicznie) od Zamawiającego. Termin odbioru - według ustaleń bieżących. Nadmienia się, iż ilość dostarczanego paliwa w skali każdego kwartału nie jest możliwa do przewidzenia z uwagi na działalność jaką prowadzi Zamawiający - (zimowe i letnie) utrzymanie dróg i ulic w Sosnowcu. Można przyjąć, iż dostawy oleju opałowego to około 10.000 litrów co 1 - 1,5 m-ca. Natężenie prac w poszczególnych kwartałach nie jest określona z góry ze względu na niecykliczność otrzymywanych zleceń na wykonanie robót asfaltobetonowych. Istniejący układ dróg i szerokość bram wjazdowych umożliwiają swobodny dojazd do miejsca wyładunku zarówno autocysterną o pojemności 22.000 litrów jak i cysterną - naczepą 3-osiową o pojemności 36.000 litrów, przy czym nadmieniamy, iż na terenie MZUiM znajdują się 1 zbiornik dla oleju opałowego o pojemności około 18.000 litrów. Możliwy jest również dojazd zestawem samochodowym z zastosowaniem węża spustowego, łączącym zestaw samochodowy z otworem spustowym naszej instalacji (dł. ok. 4-5 m). Układ zbiornika umożliwia wyładunek tzw. samociekiem. Nie posiadamy liczydła, odczytów dokonuje się na tzw. listwie - odczytuje się tzw. litry rzeczywiste. Rozliczenie będzie prowadzone wg litrów w temp. referencyjnej 150 C. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: - dostarczania paliwa autocysternami oplombowanymi lub cysternami wyposażonymi w układ wydawania elektroniczny i zabezpieczonymi oraz oznaczonymi zgodnie z wymogami prawa, - dostarczania paliwa wyłącznie z bieżącej produkcji i gwarantuje jego jakość - trwałość na okres co najmniej 3-ciu miesięcy, - dostarczenia w dniu dostawy świadectwa jakości producenta (lub potwierdzonej przez siebie kopii) do każdej dostawy, odpowiadającego ilości dostarczanego paliwa. Parametry dostarczonego paliwa muszą być zgodne z parametrami zapisanymi w świadectwie jakości dostarczonym wraz z dostawą paliwa oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. - dostarczenia do pierwszej dostawy karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodnie z ustawą z dnia 11.01.2001 -O substancjach i preparatach chemicznych Dz. U 01 Nr 11 poz. 84 z 2001 roku zezmianami oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 roku w sprawie karty charakterystyki substancji i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. 02 Nr140 poz. 1171 ze zmianami). Dowodem dostawy będzie dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę, w którym zostanie wpisana przez pracownika Zamawiającego rzeczywista ilość paliwa przyjęta do zbiorników, podpisany przez kierowcę autocysterny oraz pracownika Zamawiającego przyjmującego paliwo. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania analizy dostarczanego paliwa w laboratorium posiadającym uprawnienia do dokonywania takich analiz. W przypadku stwierdzenia znacznych odchyleń od parametrów wymienionych w świadectwie jakości paliwa, a badaną próbką, Zamawiający obciąży kosztami analizy Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1
budynek - biurowiec I pietro , pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 12:45, miejsce: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1 budynek - biurowiec I pietro , pokój nr 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, STAPLERÓW, HEMOSTATYKÓW, JEDNORAZOWYCH WSZCZEPIALNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Modernizacja lądowiska Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu w celu dostosowania do aktualnie obowiązujących wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrow(...)
- "Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby wyposażenia budynku Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu"
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staropogońskiej 87 i Malczewskiego 6-8 w Sosnowcu"
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie robót budowlanych dla Przychodni MILOWICE Sp.z o o w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń przychodni wraz z dostosowaniem ich do potrzeb punktu stacjonowania jednostki ratunkowej pogotowia
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - powtórzenie.
- Sukcesywny zakup paliwa dla potrzeb samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie oraz Jednostek Organizacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego
- "Dostawa w sezonie grzewczym 2024/2025 oleju opałowego (napędowego grzewczego) do kotłowni w budynkach szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz budynku gminnego w Krempachach
- Dostawa oleju napędowego DIESEL oraz oleju opałowego do siedziby zamawiającego.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.