eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Wałcz: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz
Numer ogłoszenia: 90626 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz (Zadanie 1 : Dostawa kalendarzy na 2016 rok, Zadanie 2 : Dostawa numeratorów, dziurkaczy, zszywaczy, Zadanie 3 : Dostawa kopert, koszulek na dokumenty, segregatorów, Zadanie 4 : Dostawa cienkopisów, długopisów, piór kulkowych, markerów, ołówków, Zadanie 5 : Dostawa akcesoriów biurowych, Zadanie 6 : Dostawa teczek papierowych do dokumentów,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 22.61.20.00-3, 22.80.00.00-8, 22.81.50.00-6, 22.81.60.00-3, 24.91.00.00-6, 30.19.00.00-7, 30.19.21.00-2, 30.19.21.11-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.31-8, 30.19.21.32-5, 30.19.21.33-2, 30.19.21.50-7, 30.19.21.52-1, 30.19.21.60-0, 30.19.28.00-9, 30.19.29.10-3, 30.19.47.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na przedmiot zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda wypełnionej Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, wraz z oświadczeniem, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia zawarte w SIWZ wymagania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, ( z wyłączeniem pozycji 2, 3, 4, 5, 7, 8 i 9 w zadaniu nr 4), 2) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 3) ustawowej zmiany przepisów w zakresie stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia, 4) zmiany rodzajów opakowań, 5) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, 6) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, 7) zmiany zakresu podwykonawstwa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 09:30, miejsce: otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 1, pokój 112-113 w dniu 6 maja 2015 r. o godzinie 10.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kalendarzy na 2016 rok.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.97.92-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa numeratorów, dziurkaczy, zszywaczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.21.52-1, 30.19.73.00-9, 30.12.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania zamówienia - 10
    • 3. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kopert, koszulek na dokumenty, segregatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.76.00-2, 30.19.28.00-9, 30.19.92.00-2, 30.19.00.00-7, 30.19.95.00-5, 22.81.60.00-3, 22.81.50.00-6, 22.80.00.00-8, 22.81.70.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cienkopisów, długopisów, piór kulkowych, markerów, ołówków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.00-2, 30.19.21.60-0, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.31-8, 30.19.21.32-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 9
    • 3. Jakość - 21

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów biurowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.00.00-7, 39.54.11.30-6, 30.19.29.10-3, 24.91.00.00-6, 39.29.25.00-0, 39.24.12.00-5, 30.19.59.11-1, 30.19.21.11-2, 30.19.72.00-8, 30.19.47.00-2, 44.61.90.00-2, 44.42.42.00-0, 30.19.21.33-2, 22.61.20.00-3, 30.19.97.31-3, 39.24.10.00-3, 30.19.71.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa teczek papierowych do dokumentów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.95.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 43.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.