Wałcz: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz
Numer ogłoszenia: 90626 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz (Zadanie 1 : Dostawa kalendarzy na 2016 rok, Zadanie 2 : Dostawa numeratorów, dziurkaczy, zszywaczy, Zadanie 3 : Dostawa kopert, koszulek na dokumenty, segregatorów, Zadanie 4 : Dostawa cienkopisów, długopisów, piór kulkowych, markerów, ołówków, Zadanie 5 : Dostawa akcesoriów biurowych, Zadanie 6 : Dostawa teczek papierowych do dokumentów,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 22.61.20.00-3, 22.80.00.00-8, 22.81.50.00-6, 22.81.60.00-3, 24.91.00.00-6, 30.19.00.00-7, 30.19.21.00-2, 30.19.21.11-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.31-8, 30.19.21.32-5, 30.19.21.33-2, 30.19.21.50-7, 30.19.21.52-1, 30.19.21.60-0, 30.19.28.00-9, 30.19.29.10-3, 30.19.47.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na przedmiot zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda wypełnionej Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, wraz z oświadczeniem, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia zawarte w SIWZ wymagania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, ( z wyłączeniem pozycji 2, 3, 4, 5, 7, 8 i 9 w zadaniu nr 4), 2) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 3) ustawowej zmiany przepisów w zakresie stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia, 4) zmiany rodzajów opakowań, 5) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, 6) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, 7) zmiany zakresu podwykonawstwa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 09:30, miejsce: otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 1, pokój 112-113 w dniu 6 maja 2015 r. o godzinie 10.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kalendarzy na 2016 rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.97.92-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa numeratorów, dziurkaczy, zszywaczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.21.52-1, 30.19.73.00-9, 30.12.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania zamówienia - 10
- 3. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kopert, koszulek na dokumenty, segregatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.76.00-2, 30.19.28.00-9, 30.19.92.00-2, 30.19.00.00-7, 30.19.95.00-5, 22.81.60.00-3, 22.81.50.00-6, 22.80.00.00-8, 22.81.70.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cienkopisów, długopisów, piór kulkowych, markerów, ołówków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.00-2, 30.19.21.60-0, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.31-8, 30.19.21.32-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania zamówienia - 9
- 3. Jakość - 21
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów biurowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.00.00-7, 39.54.11.30-6, 30.19.29.10-3, 24.91.00.00-6, 39.29.25.00-0, 39.24.12.00-5, 30.19.59.11-1, 30.19.21.11-2, 30.19.72.00-8, 30.19.47.00-2, 44.61.90.00-2, 44.42.42.00-0, 30.19.21.33-2, 22.61.20.00-3, 30.19.97.31-3, 39.24.10.00-3, 30.19.71.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa artykułów i materiałów administracyjno - biurowych oraz kalendarzy dla JW 4224 Wałcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa teczek papierowych do dokumentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.19.95.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 43.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ostrowiec
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych w mieście Wałcz w 2024 r. - II postępowanie.
- "Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu w roku 2024"
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-130/24
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
więcej: Tusz kreślarski »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.