eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Remont cząstkowy nawierzchni ulic gminnych w Warce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Warka: Remont cząstkowy nawierzchni ulic gminnych w Warce
Numer ogłoszenia: 90600 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni ulic gminnych w Warce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy ulic gminnych o nawierzchni asfaltowej, na terenie miasta Warki, w podanych niżej przybliżonych ilościach: PRZEDMIAR ROBÓT NA WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI ULIC GMINNYCH w WARCE Lp. Podstawa wyceny Opis robót J.m. Ilość 1 KNNR-6; 0107-0100 Uzupełnienie ubytków podbudowy tłuczniem kamiennych zagęszczanym mechanicznie grubości do 10cm m3 15,00 2 KNNR-6; 1108-0201 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco bez obcinania krawędzi przy średniej głębokości 4cm m2 100,00 3 KNNR-6; 1108-0201 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z RECYKLERA wraz mechanicznym obcięciem krawędzi lub frezowaniem przy głębokości 5cm i powyżej m2 100,00 4 KNNR-6; 1108-0201 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową standard II z WMB wraz mechanicznym obcięciem krawędzi lub frezowaniem przy głębokości 4cm m2 500,00 5 KNNR-6; 1108-0201 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową standard II z WMB wraz mechanicznym obcięciem krawędzi lub frezowaniem przy głębokości 5cm i powyżej m2 500,00 6 KNNR-6; 1109-0200 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych remonterem ciśnieniowym - ubytki do 2cm m2 300,00 7 KNNR-6; 1109-0400 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych remonterem ciśnieniowym - ubytki powyżej 2cm m2 100,00 8 KNNR-6; 1109-0401 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych remonterem ciśnieniowym - ubytki głębokie wraz z remontem podbudowy m2 100,00 9 KNNR-6; 0802-0400 Rozebranie nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie przy średniej grubości frezowania 3 cm wraz z odwozem urobku na odległość 4 km m2 300,00 10 KNNR-6; 1005-0600 Oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej m2 300,00 11 KNNR-6; 1005-0700 Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową m2 300,00 12 KNNR-6; 0309-0201 Wykonanie remontu - nawierzchni warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej dla KR-2 grubości 4 cm na powierzchni powyżej 50 m2 - układarką do mas bitumicznych m2 300,00 13 KNNR-6; 1305-0100 Regulacja wysokościowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazy studni kanalizacyjnych, wpusty kanalizacji deszczowej szt. 4,00 Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za kontrolę jakości materiałów użytych do wykonania zadania objętego niniejszym zamówieniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wymaganego dokumentu określonego w p.punkcie III.4.2) uprawniającego do prowadzenia działalności w zakresie niezbędnym i uprawniającym do realizacji zamówienia - wg kryterium: spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni dróg bitumicznych o wartości powyżej 50 000 zł każda, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w p.punkcie III.4.1) - wg kryterium: spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać dysponowanie przez firmę co najmniej: remonterem ciśnieniowym, skrapiarką mechaniczną bitumu i recyklerem, termosem do przewozu mieszanki, układarką do mas bitumicznych, walcem stalowym min 8 ton i frezarką. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych, wymaganych dokumentów, określonych w punkcie III.4.1). - wg kryterium: spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy o zakresie prac, jakie zamierza zlecić podwykonawcom zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ 4) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza 5) Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym - według załącznika nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Warce, Pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, do upływu terminu składania ofert - informacja w BIURZE OBSŁUGI..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Warce, pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka w BIURZE OBSŁUGI..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.