eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › 1. Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów Kalwaria Pacławska i Nowosiółki Dydyńskie gmina Fredropol oraz obrębów Borownica, Brzeżawa, Brzuska, Dobrzanka, Huta Brzuska, Jasienica Sufczyńska, Jawornik Ruski, Kotów, Krajna, Kuźmina, Leszczawa Górna, Leszczawka, Lipa, Łodzinka Dolna, Łodzinka Górna, Łomna, Nowa Wieś, Roztoka, Rudawka, Sufczyna, Wola Korzeniecka, Żohatyn gmina Bircza w powiecie przemyskim, województwie podkarpackim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Przemyśl: 1. Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów Kalwaria Pacławska i Nowosiółki Dydyńskie gmina Fredropol oraz obrębów Borownica, Brzeżawa, Brzuska, Dobrzanka, Huta Brzuska, Jasienica Sufczyńska, Jawornik Ruski, Kotów, Krajna, Kuźmina, Leszczawa Górna, Leszczawka, Lipa, Łodzinka Dolna, Łodzinka Górna, Łomna, Nowa Wieś, Roztoka, Rudawka, Sufczyna, Wola Korzeniecka, Żohatyn gmina Bircza w powiecie przemyskim, województwie podkarpackim.
Numer ogłoszenia: 90581 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Przemyślu , Pl. Dominikański 3, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6785054 w. 14, faks 016 6782760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów Kalwaria Pacławska i Nowosiółki Dydyńskie gmina Fredropol oraz obrębów Borownica, Brzeżawa, Brzuska, Dobrzanka, Huta Brzuska, Jasienica Sufczyńska, Jawornik Ruski, Kotów, Krajna, Kuźmina, Leszczawa Górna, Leszczawka, Lipa, Łodzinka Dolna, Łodzinka Górna, Łomna, Nowa Wieś, Roztoka, Rudawka, Sufczyna, Wola Korzeniecka, Żohatyn gmina Bircza w powiecie przemyskim, województwie podkarpackim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dzieli się na 7 zadań: 1). zadanie nr 1 - Kalwaria Pacławska, gm. Fredropol, pow. 530 ha, liczba działek ewidencyjnych 590, szacunkowa liczba budynków do ujawnienia 250, 2). zadanie nr 2 - Nowosiółki Dydyńskie, gm. Fredropol, pow. 359 ha, liczba działek ewidencyjnych 511, szacunkowa liczba budynków do ujawnienia 120, 3). zadanie nr 3 - Brzuska, Huta Brzuska, Jasienica Sufczyńska, Nowa Wieś, Sufczyna, gm. Bircza, pow. 4385 ha, liczba działek ewidencyjnych 3642, szacunkowa liczba budynków do ujawnienia 784, 4). zadanie nr 4 - Borownica, Brzeżawa, Dobrzanka, Jawornik Ruski, Kotów, Lipa, Rudawka, Żohatyn, gm. Bircza, pow. 8827 ha, liczba działek ewidencyjnych 3000, szacunkowa liczba budynków do ujawnienia 866, 5). zadanie nr 5 - Krajna, Leszczawa Górna, Leszczawka, Łodzinka Dolna, Łodzinka Górna, Łomna, Roztoka, gm. Bircza, pow. 6052 ha, liczba działek ewidencyjnych 1638, szacunkowa liczba budynków do ujawnienia 453, 6). zadanie nr 6 - Wola Korzeniecka, gm. Bircza, pow. 686 ha, liczba działek ewidencyjnych 351, szacunkowa liczba budynków do ujawnienia 159, 7). zadanie nr 7 - Kuźmina, gm. Bircza, pow. 1552 ha, liczba działek ewidencyjnych 1769, szacunkowa liczba budynków do ujawnienia 322..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich uprawnień potwierdzone kserokopie uprawnień z dziedziny geodezji i kartografii, wyszczególnione w art. 43, pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 520 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dokument potwierdzający przez służbę geodezyjną i kartograficzną, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał przynajmniej jedną pracę geodezyjną polegającą na założeniu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy dla obszaru co najmniej 1 jednostki ewidencyjnej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. udzielenie 3- letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spprzemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W PRZEMYŚLU, 37-700 Przemyśl, Pl. Dominikański 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przemyślu Pl. Dominikański 3, I piętro, pok. 60.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.