eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2014 z podziałem na 3 grupy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Świebodzin: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2014 z podziałem na 3 grupy
Numer ogłoszenia: 90570 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53082 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2014 z podziałem na 3 grupy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2014 z podziałem na 3 grupy, obejmujące: 1.1. Grupa I: Dostawa materiałów biurowych: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Segregator 70 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - 450 szt. 2. Segregator 50 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - 200 szt. 3. Segregator plastikowy A4, szerokość - 70, kolor niebieski - 2 szt. 4. Teczka wiązana A4 - 150 szt. 5. Teczka zwykła (skoroszyt) A4 - 400 szt. 6. Teczka zawieszana A4 - 600 szt. 7. Koperta DL samoklejąca - 110x220 mm (biała z okienkiem lewym), pakowane po 1000 szt. - 14 000 szt. 8. Koperta DL samoklejąca - 110x220 mm (biała z okienkiem prawym), pakowane po 1000 szt. - 4 000 szt. 9. Koperta C6 (biała, samoklejąca) - 18 000 szt. 10. Koperta C5 (biała, samoklejąca) - 6 000 szt. 11. Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem B4+HK, samoklejąca z paskiem, o wym. 255x390x40, biała, 150g/m2 - 200 szt. 12. Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem E4, samoklejąca z paskiem, o wym. 280x400x40 mm, biała - 40 szt. 13. Koperta C6 (biała samoklejąca) z okienkiem po prawej stronie - 1 000 szt. 14. Koperta bąbelkowa z folią ochronną wewnątrz, wymiar zewnętrzny - 180x265 mm, samoklejąca, biała - 100 szt. 15. Koperta bąbelkowa z folią ochronną wewnątrz, wymiar wewnętrzny - 240x340 mm, samoklejąca, biała - 40 szt. 16. Koszulki A4 - 6 000 szt. 17. Rolka termiczna do kasy rejestrującej, wymiary: 57 mm x 25 m po 10 szt. w opakowaniu - 10 opak. 18. Notatnik A4 w kratkę - 100 kartkowy klejony po krótszym boku - 50 szt. 19. Notatnik A5 w kratkę - 100 kartkowy klejony po krótszym boku - 50 szt. 20. Zeszyt akademicki 96 kartkowy - sztywna okładka - 30 szt. 21. Zeszyt 32 kartkowy w kratkę - 50 szt. 22. Korektor w taśmie 5 mm x 8 m - 10 szt. 23. Kalka maszynowa A4 czarna pakowana po 25 arkuszy - 2 szt. 24. Kalka ołówkowa A4 niebieska pakowana po 50 arkuszy - 3 szt. 25. Zszywki 24/6 1000 szt. w opak. - 300 opak. 26. Zszywki 26/8 1000 szt. w opak. - 10 opak. 27. Fascykuły bezkwasowe ze sznurkiem do archiwizacji dokumentów, format A4 z czterema otworami (otwory na prawym i lewym boku przez środek) - 1 000 komp. 28. Spinacze małe 28 mm - po 100 szt. w opak. - 150 opak. 29. Spinacze duże 50 mm - po 100 szt. w opak. - 20 opak. 30. Przekładki kartonowe do segregowania dokumentów, format: 240x105 mm, różne kolory, pakowane po 100 szt. - 1 opak. 31. Skoroszyt oczkowy, kartonowy, pełny A4 - 490 szt. 32. Taśma klejąca szeroka, przezroczysta, wymiary 48 x 50 mm - 30 szt. 33. Teczka A4 do podpisu dokumentów, wykonana ze sztywnej tektury,19 przekładek z otworami, kolory: ? - granatowe, ? zielone - 10 szt. 34. Skoroszyt plastikowy A4 z oczkami do zawieszania w segregatorze - 300 szt. 35. Zszywacz do papieru, wykonany z metalu z wykończeniem z tworzywa sztucznego, zszywający do 30 kartek, do zszywek o wymiarach: 24/6 i 26x6 mm, pojemność 100 zszywek - 10 szt. 36. Zszywacz do papieru, wykonany z metalu zszywający do 50 kartek, do zszywek o wymiarach: 24/6-24/8 i 26x6 mm, zszywanie zamknięte i otwarte - 5 szt. 37. Zszywacz do 60 kartek wykorzystujący najnowszą technologię SuperFlatClinchTM oraz Press Less, na zszywki 26/8+ lub 24/8+, pojemność magazynka: do 103 lub do 141 zszywek - 5 szt. 38. Zszywacz archiwizacyjny, metalowy, wyposażony w stabilną podstawę i wskaźnik ilości zszywek. Zszywający jednorazowo do 240 kartek, na zszywki: 23/6, 23/8, 23/10, 23/13, 23/15, 23/17, 23/20, 23/24 - 3 szt. 39. Dziurkacz archiwizacyjny do dziurkowania jednorazowo do 100 kartek (max. 110), wyposażony w metalową podstawę i dźwignię, ergonomiczny korpus, głębokość wsuwania kartek 12 mm - 4 szt. 40. Dziurkacz, wytrzymały wykonany z metalowej dźwigni i podstawy, dziurkujący jednorazowo do 65 kartek, wyposażony w blokadę dźwigni i listwę formatową - 3 szt. 41. Dziurkacz dziurkujący jednorazowo do 40 kartek, z ogranicznikiem formatu - 7 szt. 42. Folia do bindowania A4, pakowana po 100 ark., grubość 150 mic. (przezroczysta bez koloru) - 2 opak. 43. Okładki papierowe do bindowania, format A4, pakowane po 100 ark., kolor czarny - 1 opak. 44. Grzbiety do bindowania 14 mm, plastikowe, kolor czarny, pakowane po 100 szt. - 1 opak. 45. Grzbiety do bindowania 19 mm, plastikowe, kolor czarny, pakowane po 100 szt. - 1 opak. 46. Grzbiety do bindowania 16 mm, plastikowe, kolor czarny, pakowane po 100 szt. - 2 opak. 47. Kalkulator - 5 szt. 48. Kalkulator z dwukolorową drukarką na papier 58 mm - 4 szt. 49. Klej do dowodów osobistych 30 ml. w rolce - 50 szt. 50. Klej biurowy, uniwersalny, biały w tubie 40 ml - 150 szt. 51. Nożyczki biurowe ze stali hartowanej, ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego, Wymiar: 20,5 cm - 10 szt. 52. Taśma węglowa do maszyny elektrycznej typ Optima SP 20 - 2 szt. 53. Taśma korekcyjna do węgla do maszyny elektrycznej typ Optima SP 20, pakowane po 5 szt. - 1 opak. 54. Taśma barwiąca czarno-czerwona do maszynek liczących, 6 m - 20 szt. 55. Wąsy skoroszytowe - 100 szt. 56. Klip do papieru, metalowy, rozmiar - 51 mm, kolor czarny, pakowane po 12 szt. - 2 opak. 57. Klip do papieru, metalowy, rozmiar - 32 mm, kolor czarny, pakowane po 12 szt. - 3 opak. 58. Folia do laminacji dokumentów, format A4, grubość 80 mikronów, pakowana po 100 arkuszy, przezroczysta - 2 opak. 59. Folia do laminacji dokumentów, format A5, grubość 80 mikronów, pakowana po 100 arkuszy, przezroczysta - 2 opak. 60. Gumki recepturki - 100 szt. w opak. - 10 opak. 61. Karteczki samoprzylepne, żółte - wymiar: 76x76 mm, po 100 kartek w opak. - 20 opak. 62. Pinezki niklowane po 100 szt. w opak. - 4 opak. 63. Tacka na dokumenty, plastikowa o formacie A4, wymiary ok 346x255x66 mm, przezroczysta lub półprzezroczysta - 12 szt. 64. Długopis na sprężynce do 1,5 m, wymienny wkład piszący - 12 szt. Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Blok techniczny A4 kolor - 200 szt. 2. Blok techniczny A4 biały - 250 szt. 3. Brystol A1 biały pakowany po 20 szt. w opakowaniu - 20 opak. 4. Brystol A1 kolory: żółty, czerwony, niebieski, zielony pakowany po 20 szt. - 16 opak. - po 4 opak. z każdego koloru 5. Taśma klejąca - szer. 2 cm - 100 szt. 6. Nożyczki biurowe ze stali hartowanej, ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego, wymiar: 20,5 cm - 30 szt. 7. Ołówek B, pakowane po 12 szt. w opakowaniu - 40 opak. 8. Ołówek B-4, pakowane po 12 szt. w opakowaniu - 40 opak. 9. Klej biurowy, uniwersalny, biały w tubie 40 ml - 70 szt. 10. Długopis żelowy z metalową końcówką, wodoodporny i nieblaknący - niebieski - 250 szt. 11. Długopis zwykły - niebieski - 250 szt. 12. Marker czarny ścięty - 300 szt. 13. Marker ścięty kolor - czerwony, niebieski, zielony - 600 szt. - po 200 szt. z każdego koloru 14. Papier pakowy szary n/b 40g - 800 szt. lub 1.2. Grupa II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Tusz HP (45) 51645a (czarny) - 2 szt. 2. Tusz HP (78) c6578a (kolor) - 2 szt. 3. Tusz HP (82) C4913A (69 ml) (Yelow) - 1 szt. 4. Toner HP C7115A - 24 szt. 5. Toner HP Q5949A - 10 szt. 6. Toner HP CE278A - 30 szt. 7. Toner HP Q7553X - 2 szt. 8. Toner HP Q2612A - 2 szt. 9. Toner HP CE505x - 1 szt. 10. Toner Lexmark 0064016HE (21000 kopii) - 10 szt. 11. Toner Lexmark E260A11E - 1 szt. 12. Toner Samsung SCX-D4200A - 4 szt. 13. Toner konica minolta A0DKJ51 (CMY) - 1 szt. 14. Toner konica minolta A0DK151 (Black) - 2 szt. 15. Taśma barwiąca do Lexmark 4227+ (00L130034) - 6 szt. 16. Taśma barwiąca do OKI 6300 - 8 szt. 17. Sprężone powietrze - min 300 ml - 10 szt. 18. Toner Panasonic KX-FA83x - 2 szt. 19. Bęben Panasonic KX-FA84E - 1 szt. 20. Toner kit Kyocera TK-3130 (25000 kopii) - 12 szt. 21. Toner kit Kyocera TK-3100 (12500 kopii) - 2 szt. 22. Toner kit Kyocera TK-1140 (7200 kopii) - 7 szt. 23. Tusz Brother LC1280XL-BK - 2 szt. 24. Tusz Brother LC1280XL-Y - 1 szt. 25. Tusz Brother LC1280XL-C - 1 szt. 26. Tusz Brother LC1280XL-M - 1 szt. 27. Toner HP C4127A - 2 szt. Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Tusz HP nr 301 kolor, do urządzenia wielofunkcyjnego HPDJ 2050A - 5 szt. 2. Tusz HP nr 301 czarny, do urządzenia wielofunkcyjnego HPDJ 2050A - 5 szt. 3. Toner nr 85A - 3 szt. 4. Toner nr 49A - 1 szt. lub 1.3. Grupa III: Dostawa papieru kserograficznego: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE 146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - 2 350 ryz 2. Papier A4, 160 g, biały, pakowany fabrycznie po 250 ark. w ryzie - 5 ryz 3. Papier A4, 80 g, jasny żółty, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie - 1 ryza 4. Papier komputerowy - 250 x 12, 1+0 (składanka perforowana 2000 szt.) - 4 kartony 5. Papier komputerowy - 250 x 12, 1+1 (składanka perforowana 900 szt.) - 20 kartonów 6. Papier komputerowy - 250 x 12, 1+2 (składanka perforowana 600 szt.) - 18 kartonów 7. Papier komputerowy - 360 x 12, 1+0 (składanka perforowana 2000 szt.) - 10 kartonów 8. Papier komputerowy - 360 x 12, 1+1 (składanka perforowana 900 szt.) - 4 kartony Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - 30 ryz 2. Papier ksero A4 kolorowy: żółty, niebieski, zielony, liliowy, 80g/m2, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie, wilgotność 3-5% - 16 ryz - po 4 ryzy z każdego koloru 2. Wykonawca ponosi koszty dostawy i rozładunku artykułów we wskazane miejsca tj. artykuły z Grupy I (Zadanie 1), Grupy II (Zadanie 1) i Grupy III (Zadanie 1) do magazynu Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2, artykuły z Grupy I (Zadanie 2), Grupy II (Zadanie 2) i Grupy III (Zadanie 2) do Świetlicy Inicjatyw Twórczych w Świebodzinie przy ul. Bramkowej 2 i koszty opakowania zabezpieczającego artykuły przed uszkodzeniem w trakcie transportu oraz wszelkie inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.10 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.73.20 - Zszywacze 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.81.60.00 - Bloki papierowe 24.91.00.00 - Kleje 30.23.74.30 - Markery 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Grupa I: Dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11246,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12752,96

  • Oferta z najniższą ceną: 12752,96 / Oferta z najwyższą ceną: 16804,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Grupa II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40451,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42491,17

  • Oferta z najniższą ceną: 42491,17 / Oferta z najwyższą ceną: 52640,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Grupa III: Dostawa papieru kserograficznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23671,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26919,88

  • Oferta z najniższą ceną: 26919,88 / Oferta z najwyższą ceną: 28186,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.