eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów › Utrzymanie rabat kwiatowych, klombów i donic w Rymanowie i Rymanowie Zdroju wraz z zakupem i dostawą 20 szt. kaskadowych konstrukcji kwietnikowych w sezonie 2015 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Rymanów: Utrzymanie rabat kwiatowych, klombów i donic w Rymanowie i Rymanowie Zdroju wraz z zakupem i dostawą 20 szt. kaskadowych konstrukcji kwietnikowych w sezonie 2015 roku
Numer ogłoszenia: 90498 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68700 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. 013 4355006, faks 013 4355765.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie rabat kwiatowych, klombów i donic w Rymanowie i Rymanowie Zdroju wraz z zakupem i dostawą 20 szt. kaskadowych konstrukcji kwietnikowych w sezonie 2015 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie rabat kwiatowych, klombów i donic w Rymanowie i Rymanowie Zdroju wraz z zakupem i dostawą 20 szt. kaskadowych konstrukcji kwietnikowych w sezonie 2015 roku zgodnie z zakresem opisanym w Załączniku nr 7 do SIWZ. Zakup wszelkich niezbędnych roślin i materiałów do realizacji zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami do wywozu i unieszkodliwienia odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca aby Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji prac i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu umowy. 2. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: - Wykonawca wykona prace objęte zamówieniem zgodnie z wiedzą ogrodniczą, - do wszystkich prac należy przewidzieć i wliczyć użycie transportu, co powinno stanowić składową ceny, - sadzonki przeznaczone do nasadzeń muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed posadzeniem, - sadzonki użyte przy realizacji zamówienia powinny być dojrzałe technicznie, tzn. nadające się do wysadzenia, jednolite w całej partii, zdrowe i niezwiędnięte. 3. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązuje się do: a) utrzymania zatrudnienia ponad 50 % osób niepełnosprawnych przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy, b) przekazywania Zamawiającemu, co miesiąc informacji o liczbie osób zatrudnionych w ogóle oraz liczbie zatrudnionych osób niepełnosprawnych, c) przedstawiania na każde wezwanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt a..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Rymanowie, ul. Dworska 40, 38-480 Rymanów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154410,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169590,33

  • Oferta z najniższą ceną: 169590,33 / Oferta z najwyższą ceną: 169590,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.