eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce › Odbudowa - remont drogi gminnej w miejscowości Sieraków - Zbyszkówka - zniszczonej przez intensywne opady w roku 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Dobczyce: Odbudowa - remont drogi gminnej w miejscowości Sieraków - Zbyszkówka - zniszczonej przez intensywne opady w roku 2007
Numer ogłoszenia: 90480 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, tel. 012 3721700, fax 012 2712993.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa - remont drogi gminnej w miejscowości Sieraków - Zbyszkówka - zniszczonej przez intensywne opady w roku 2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa - remont drogi gminnej w miejscowości Sieraków - Zbyszkówka - zniszczonej przez intensywne opady w roku 2007. Zakres prac zgodny z dokumentacja projektową, przedmiarem robót, SST załączoną do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy 2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; g) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX A specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z pełnomocnictwem, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej; b) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne /załącznik nr 5/. 2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres /załącznik nr 8/; b) Potencjał techniczny, ilościowy zapis sprzętu i urządzeń, jaki jest w dyspozycji Wykonawcy /załącznik nr 7/; c) Oświadczenie kierownika budowy z kopią uprawnień i aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; d) Wykazanie, że Oferent w okresie ostatnich trzech lat wykonał roboty budowlane podobne pod względem zakresu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to za ten okres - należy przedstawić minimum dwie roboty odpowiadające rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik nr 9/. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda przedłożenia w ofercie : a) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1i 2, - ustawa Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/; 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 - ustawa Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3/; 6. W przypadku wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. /Dz. U Nr 87, poz. 604/ w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art. 23 ust2 ustawy, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.wszystkie podmioty występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz udokumentowac w ofercie ich spełnienie. Zgodnie z art. 141 ustawy, wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność przy realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. B) Oprócz dokumentów wymienionych w punkcie IX A do ofert należy załączyć: 1. Wypełniony formularz oferty na załączonym do SIWZ druku- załącznik nr1 2. Oświadczenie Wykonawcy, o terminie związania z ofertą, oraz że Wykonawca zapoznał się z warunkami udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i je przyjmuje bez zastrzeżeń - załącznik nr 4; 3. Podpisany załącznik /istotne warunki postanowienia umowy/ na znak akceptacji jej zapisów przez osoby uprawnione - załącznik nr10; 4. Kosztorys ofertowy . 5. Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - załącznik nr 11;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobczyce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul. Rynek 26,32 - 410 Dobczyce, pokój 211.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy i Miasta w Dobczycach 32-410 Dobczyce Rynek 26, Sekretariat Urzędu w pokoju nr 102, do dnia 20 maja 2008r do godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.