eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Zakup i dostawa leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Gostynin: Zakup i dostawa leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 90472 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej , ul. Zalesie 1A, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. (024) 2357154, faks (024) 2357155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-gostynin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków według wykazów przedstawionych w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ilości leków przedstawione w załącznikach są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Jest to dostawa od kwietnia 2012r. do dnia 31 marca 2013r., realizowana w cyklach tygodniowych. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć leki na własny koszt i ryzyko do poszczególnych Zespołów A, B, C, D Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej, Gostynin ul. Zalesie 1A. Zapotrzebowanie musi być zrealizowane jednorazowo i w całości. Termin wykonania zamówienia - dostawa leków w ciągu 2 dni od chwili złożenia zamówienia faksem przez Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej (przy czym termin ten jest liczony od dnia następnego). Dostawa leków w godzinach 8.00 - 09.30. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę godzin dostaw. Zamawiający ma prawo do zamówienia innych tańszych odpowiedników leków. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (tabletek, ampułek, kilogramów itp.) niż umieszczone w SIWZ należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę w przedmiocie zamówienia występującej postaci leków np. (tabl.powl.-tabl.), (tabl-kaps., ,,tabl.-drażetki), ,,amp.-fiol.), (fiol.-amp-strzy), za wyjątkiem pozycji dotyczących tabletek rozpuszczalnych w jamie ustnej, tj. Olanzapine 5 mg i 10 mg, Risperidone 1 mg, 2 mg, i 4 mg oraz Risperidone 1mg/ml 30 ml oraz 100 ml (roztwór doustny). Uwzględniając, że zgodnie z ustawą z dnia 12.05.2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011r. Nr 122, poz. 696) zamawiający jest zobowiązany nabywać leki i wyroby medyczne po cenie nie wyższej niż urzędowa cena określona zgodnie z art. 9 określa się, iż: 1. w przypadku wzrostu ceny urzędowej, której maksymalna wysokość przekroczy ceny wynikające z umowy, obowiązuje cena umowna, 2. w przypadku obniżenia ceny urzędowej w ten sposób, że jej wysokość maksymalna będzie niższa od ceny wynikającej z umowy obowiązuje wprowadzona cena urzędowa. Wykonawca może dokonywać zmiany cen tylko w przypadku: 1. zmiany cen producenta, 2. zmiany cen urzędowych, 3. zmiany stawek opłat na rzecz Skarbu Państwa, 4. zmiany marży maksymalnej określonej przez Ministerstwo Finansów. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania stałych zasad obliczania upustów i konstruowania ceny w okresie obowiązywania podpisanej umowy. O każdej zmianie cen, w przypadku zmiany cen producenta lub zmiany stawek opłat na rzecz Skarbu Państwa wykonawca zobowiązuje się z 14-dniowym wyprzedzeniem powiadomić zamawiającego w formie pisemnego uzasadnienia. Zmiany cen urzędowych i zmiany marży maksymalnej określonej przez Ministerstwo Finansów następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. W przypadku szczególnych okoliczności takich jak wstrzymanie, wycofanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników preparatów objętych umową w cenach rynkowych ale nie wyższych niż zawarte w umowie. W przypadku wystąpienia takich okoliczności wykonawca poinformuje o tym zamawiającego w formie pisemnej. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium brak

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz lub formularze ofertowe z wykorzystaniem wzoru 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne a)Oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b) Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) Oświadczenie iż wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego f) Oświadczenie, iż wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków na rzecz Urzędu Skarbowego g) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał (załącznik nr 13). h) Oświadczenie o posiadaniu pozwolenia na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terenie RP lub pozwolenia wydanego przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską lub świadectwa rejestracji, albo świadectwa dopuszczenia do obrotu potwierdzającego, że oferowany produkt leczniczy może być przedmiotem obrotu na terytorium RP (załącznik nr 14). 3. parafowany przez wykonawcę wzór umowy 4. W sytuacji kiedy Wykonawca przystępuje do większej części zadania tj. obejmującej więcej niż jeden pakiet składa dokumenty wspólnie do wybranych części.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rops.bip.eur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja ROPS-Gostynin ul. Kutnowska 74B 09-500 Gostynin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Administracja ROPS-Gostynin ul. Kutnowska 74B 09-500 Gostynin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki Psychotropowe-doustne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w SWIZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki Psychotropowe - iniekcje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w SWIZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leki Ogólne - doustne, areozole wziewne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w SWIZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leki Ogólne - iniekcje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w SWIZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki Ogólne do Użytku Zewnętrznego - areozole, krople, czopki i maści.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w SWIZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w SWIZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.