eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ZAKUP SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO, INFORMATYCZNEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, OPROGRAMOWANIA Nr sprawy26/z/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-27

Poznań: ZAKUP SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO, INFORMATYCZNEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, OPROGRAMOWANIA Nr sprawy: 26/z/2013
Numer ogłoszenia: 90463 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO, INFORMATYCZNEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, OPROGRAMOWANIA Nr sprawy: 26/z/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu teleinformatycznego, informatycznego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania w tym: 1)zadanie nr 1-sprzętu teleinformatycznego, akcesoriów sieciowych (elementów aktywnych w postaci: switchy, modemów DSL elementów pasywnych w postaci kabli, złączy, szaf itp.); 2)zadanie nr 2-akcesoriów komputerowych (dyski twarde, pamięci zewnętrznych pendrive, płyt CD. DVD, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji sprzętu komputerowego itp.); 3)zadanie nr 3-aktualizacji oprogramowania, zakup nowego oprogramowania antywirusowego oraz narzędziowego; 4)zadanie nr 4-sprzętu informatycznego w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5 ( 5/1, 5/2, 5/3, 5,4) do SIWZ - formularzu cenowym. Minimalne parametry techniczne jakie mają spełniać oferowane produkty określone zostały w załącznikach nr 6/1 -zadanie 1, nr 6/2 -zadanie 2, nr 6/4-zadanie 4..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 32.42.20.00-7, 32.42.00.00-3, 32.42.10.00-0, 32.58.11.00-0, 30.23.00.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.72.50-6, 48.00.00.00-8, 30.21.32.00-7, 30.23.21.50-0, 30.23.21.10-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione w części I ust. 4 siwz, które trzeba załączyć do oferty: (wyszczególnione poniżej lub równoważne) 1.Wykonawca na potwierdzenie jakości kabli teleinformatycznych wyszczególnionych w poz. 16-17 formularza cenowego dla zadania 1 dostarczy następujące dokumenty: a)Certyfikat lub dokument potwierdzający zgodność z normami dla kabla kat 5e ISO/IEC 11801, EN-50 173 wystawiony przez niezależny podmiot lub deklaracje zgodności wystawioną przez producenta (dokumenty dostępne na stronach internetowych producentów należy wydrukować i potwierdzić za zgodność z oryginałem, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę i poświadczone za zgodność z oryginałem); b)Certyfikat lub dokument potwierdzający zgodność z normami dla kabla kat 6 ISO/IEC 11801, EN-50 173 wystawiony przez niezależny podmiot lub deklaracje zgodności wystawioną przez producenta (dokumenty dostępne na stronach internetowych producentów należy wydrukować i potwierdzić za zgodność z oryginałem, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę i poświadczone za zgodność z oryginałem); 2.W przypadku oferowania produktów równoważnych w pozycjach od 1 do 12 formularza cenowego dla zadania 1, oraz pozycjach od 1 do 6, od 12 -13, od 15-16 formularza cenowego dla zadania 2 wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy zobowiązany jest wykazać ze oferowana dostawa spełnia wymogi Zamawiającego poprzez dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających równoważność (np. wydruk ze stron internetowych, na których w sposób jednoznaczny określono specyfikacje techniczną danego produktu lub ścieżkę dostępu do takiej strony).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, 2. formularze cenowe stanowiące załącznik nr 5 (wypełnione załączniki nr 5/1 i/lub 5/2 i/lub 5/3 i/lub 5/4) do SIWZ, 3. dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ, 4. dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a)zadanie nr 1 do kwoty 14 000,00 zł brutto; b)zadanie nr 2 do kwoty 14 000,00 zł brutto; c)zadanie nr 3 do kwoty 8 000,00 zł brutto; d)zadanie nr 4 do kwoty 14 760,00 zł brutto; Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 15 grudnia 2013 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl oraz www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 5-wejście C, pok.6-7, w dniach od pon-do pt. w godz.8.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 11:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, kancelaria Jawna, budynek nr 2, pok. 17A, w dniach od pon-pt w godz 7.30-11.00 i 13.00-15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - zakup sprzętu teleinformatycznego, akcesoriów sieciowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - zakup sprzętu teleinformatycznego, akcesoriów sieciowych (elementów aktywnych w postaci: switchy, modemów DSL elementów pasywnych w postaci kabli, złączy, szaf itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 32.42.20.00-7, 32.42.00.00-3, 32.42.10.00-0, 32.58.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - zakup akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - zakup akcesoriów komputerowych (dyski twarde, pamięci zewnętrznych pendrive, płyt CD. DVD, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji sprzętu komputerowego itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.72.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup aktualizacji oprogramowania, zakup nowego oprogramowania antywirusowego oraz narzędziowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup aktualizacji oprogramowania, zakup nowego oprogramowania antywirusowego oraz narzędziowego -CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu informatycznego m.in: Drukarka fotograficzna atramentowa A3 o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.4.1 Kserokopiarka cyfrowa monochromatyczna A4 nie gorsza niż KYOCERA FS-1028 MFP o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.4.2 Tablet o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.4.3 E-book o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.4.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 30.23.21.50-0, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.