eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzysz › DOSTAWA I MONTAŻ DRZWI ANTYWŁAMANIOWYCH , DOSTAWA KABLI I OSPRZĘTU DO WYKONANIA INSTALACJI KOMPUTEROWEJ W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO W ORZYSZU. Numer sprawyRGI.IV.341-3/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Orzysz: DOSTAWA I MONTAŻ DRZWI ANTYWŁAMANIOWYCH , DOSTAWA KABLI I OSPRZĘTU DO WYKONANIA INSTALACJI KOMPUTEROWEJ W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO W ORZYSZU. Numer sprawy: RGI.IV.341-3/10
Numer ogłoszenia: 90459 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ DRZWI ANTYWŁAMANIOWYCH , DOSTAWA KABLI I OSPRZĘTU DO WYKONANIA INSTALACJI KOMPUTEROWEJ W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO W ORZYSZU. Numer sprawy: RGI.IV.341-3/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na dwie części. Część I obejmuje dostawę i montaż drzwi wewnętrznych antywłamaniowych do kancelarii tajnej w siedzibie zamawiającego. Część II obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego kabli i osprzętu do wykonania wewnętrznej sieci komputerowej i internetowej. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych tj; Certyfikat zgodności z PN , PN-PE lub aprobatę techniczną, Deklarację zgodności producenta z PN, PN-PE lub aprobatę techniczną, Atest Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w części II nie krótszy niż długość okresu gwarancji udzielonej przez producentów tych materiałów. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu zamawiającego. Wymagany minimalny okres gwarancji dla drzwi antywłamaniowych 36 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Osprzęt i kable elektryczne , o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.00.00-4, 44.42.15.00-2, 45.42.11.31-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wdium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl , zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz, Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz w kancelarii Brmistrza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż drzwi antywłamaniowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drzwi antywłamaniowych do kancelarii tajnej Drzwi metalowe o zwiększonej odporności na włamanie klasa odporności C, wykonane zgodnie z normą PN-90/B-92270. Charakterystyka drzwi; Wymiar 900x2000 dwupłaszczowa konstrukcja stalowa, grubość pancerza drzwi 55mm, zawiasy zewnętrzne , kąt otwarcia 170o rygle antywyważeniowe po stronie przyzawiasowej dwa zamki klasy C zgodnie z normą PN -90/B-92270..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.15.00-2, 45.42.11.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kabli i osprzętu do wykonania sieci komputerowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 zestawów gniazd gdzie każdy zestaw składa się z następujących elementów: EBOX OBUDOWA CIMAPRO 3 SLOTY (6XG45, 12XM45), NATYNKOWA, BIAŁA 1szt EBOX ADAPTER 2XM45 SYSTEMU M45 DO PUSZKI PODŁOGOWEJ PIONOWY BIAŁY 3szt FIBRAIN DATA KEYSTONE CAT.6 FTP 2szt FIBRAIN DATA KEYSTONE CAT.5E UTP 1szt EBOX ADAPTER 1MOD. 1*RJ45 SKOŚNY Z PLAKIETKĄ OPISOWĄ I KLAPKĄ 3szt EBOX GNIAZDO 2P+T DATA CZERWONE Z BLOKADĄ 3szt EBOX KLUCZ ZWALNIAJĄCY BLOKADĘ 3szt ZAŚLEPKA 22,5*45 1MOD. 1szt ZAŚLEPKA 45*45 2MOD. 1szt Przewody kablowe: kabel SFTP KAT.7 DRUT- 3500m kabel UTP KAT.5 DRUT- 2100m kabel YDY 3x2,5 800m Osprzęt elektryczny: Zabezpieczenie typu S B16AX - 26szt . Wyłącznik różnicowy 1 fazowy 25A - 26szt. Skrzynka plastikowa natynkowa do zabezpieczeń typu S na 18 zabezpieczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.