eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa koagulantu żelaza trójwartościowego



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Tychy: Dostawa koagulantu żelaza trójwartościowego
Numer ogłoszenia: 9039 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koagulantu żelaza trójwartościowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę koagulantu żelaza trójwartościowego o następujących parametrach: przeznaczenie: chemiczne strącanie fosforu w ściekach. cechy fizyczne: roztwór, gęstość (20°C): 1,30 - 1,50 g/cm3, temperatura krzepnięcia: -25 °C i poniżej, skład chemiczny: pH ok. 1, żelazo Fe3+: 10 ? 0,5%, żelazo Fe2+: < 0,5%, chlorki: 5 - 20%, siarczany: 5 - 20%, zawartość wolnego kwasu: max 3% wag, zawartość metali ciężkich zgodnie z europejską normą DIN EN 891. Całkowita, przewidywana wielkość zamówienia - około 350 Mg/rok Średniomiesięcznie - około 29,17 Mg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 1 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Informacje dotyczące postępowania. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie podwykonawców do realizacji zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, dokonywane będą w PLN. B. Warunki uczestnictwa w postępowaniu. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.P.z.p. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1-2 u.P.z.p. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 u.P.z.p.- załącznik nr 2 3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 u.P.z.p. - załącznik nr 3 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 4 5. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń wymienionych w punkcie 2 i 3: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Wykaz zrealizowanych dostaw żelaza trójwartościowego(minimum trzech) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o wartości minimum 35 000,00 PLN(brutto) każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie-załącznik nr 6. Do wykazu należy dołączyć referencje potwierdzające, że powyższe dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 6. Pełnomocnictwo dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 5. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605) w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 8.1.Powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu, każdy z nich musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, zgodnie z przepisami zawartymi w punkcie VI ust. A ppkt 2 i 3 oraz punkcie VI ust. A ppkt 5.1. i 5.2. niniejszej specyfikacji. Ponadto Wykonawcy tacy winni spełnić warunek określony w art. 23 ust. 2 u.P.z.p. ustanawiając Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi znajdować się we wspólnej ofercie. 8.2.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólna. Jeżeli podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, do celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot - dokumenty te powinien złożyć niezależnie także ten podmiot. 8.3.Wszelką korespondencję Zamawiający prowadził będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 8.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązani są przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum lub umowę spółki, która w swej treści powinna zawierać następujące postanowienia: a. wyznaczenie spośród siebie lidera upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, b. określenie szczegółowo sposobu współdziałania przy realizacji zamówienia, c. zadeklarowanie solidarnej odpowiedzialności za realizacje przedmiotu zamówienia, d. określenie terminu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizacje zamówienia. 9. Projekt umowy - każda strona projektu umowy powinna być parafowana - załącznik nr 7. 10. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią projektu umowy - załącznik nr 8. 11. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. M.J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Al. M.J. Piłsudskiego 12, 43-100Tychy, pok. nr 414.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.