eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Wykonanie projektu kolektora kanalizacji sanitarnej od oczyszczalni ścieków do pompowni na ul. Nadwodniej w miejscowości Jabłonka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-26

Jabłonka: Wykonanie projektu kolektora kanalizacji sanitarnej od oczyszczalni ścieków do pompowni na ul. Nadwodniej w miejscowości Jabłonka
Numer ogłoszenia: 90380 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42074 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu kolektora kanalizacji sanitarnej od oczyszczalni ścieków do pompowni na ul. Nadwodniej w miejscowości Jabłonka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz przetargowej kolektora kanalizacji sanitarnej od oczyszczalni ścieków do pompowni na ul. Nadwodniej w miejscowości Jabłonka wraz z uzyskaniem odpowiednich decyzji, uzgodnień i pozwoleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz przetargowej kolektora kanalizacji sanitarnej od oczyszczalni ścieków do pompowni na ul. Nadwodniej w miejscowości Jabłonka wraz z uzyskaniem odpowiednich decyzji, uzgodnień i pozwoleń Na podstawie dokumentacji projektowej wykonawca uzyska w imieniu zamawiającego prawomocną decyzję administracyjną w/w inwestycji, na podstawie dokumentacji przetargowej zamawiający przeprowadzi przetarg na wykonawstwo w terminie późniejszym. 1. Zamówienie obejmuje: - opracowanie i pozyskanie materiałów do celów projektowych, - sporządzenie projektu budowlanego-wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, - sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, tabel elementów rozliczeniowych opartych o przedmiary robót i specyfikacje techniczne, - wykonanie aktualizacji i rozszerzenia studium wykonalności 2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Gmina Jabłonka dysponuje koncepcją przebiegu kolektora kanalizacji opracowaną przez firmę AQUEDUCT z Dębicy/przyjęto do projektowania Wariant I/. Wszystkie opracowania należy wykonać w jednej części dla całości zadania: Podane poniżej parametry należy traktować jako szacunkowe: Kanalizacja sanitarna: Projektowany kolektor sanitarny połączy oczyszczalnie ścieków w Jabłonce z kolektorem na ul. Nadwodniej. Przeszkody terenowe to: Rzeka Czarna Orawa -należy ja przekroczyć-5 razy/ewentualne zbliżenia do koryta rzeki -umocnienia brzegów/. Czarna Orawa jest w obszarze Natura 2000!!! Droga wojewódzka nr 962 Jabłonka Lipnica Wielka- 1 raz. Podstawowym celem projektowanego zamierzenia inwestycyjnego jest likwidacja pompowni ścieków /4 pompownie/ oraz w związku z podłączeniem kanalizacji wsi Orawka do Oczyszczalni w Jabłonce zwiększenie średnicy kolektora. Istniejące pompownie w eksploatacji stwarzają dużo problemów technicznych. Pozostałe drogi są drogami gminnymi. - kolektor grawitacyjny ok.2762,0 m /Średnicę kolektora uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania/ Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych robót budowlanych, co wino być uwzględnione w opracowywanych ST. Kontroli zamawiającego będą w szczególności poddane: - rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, projekty budowlano-wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przed ich skierowaniem do wykonawcy robót budowlanych - w aspekcie ich zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym oraz warunkami umowy, - stosowane gotowe wyroby budowlane, w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w projektach wykonawczych i w specyfikacjach technicznych, - wyroby budowlane wytwarzane przez wykonawcę, w odniesieniu ich zgodności z normami oraz ST. W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB), o których mowa w art. 31 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072, ze zm.) 2) Uzyskanie wymaganych opinii, prawomocnych pozwoleń, sprawdzeń, uzgodnień, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym i inne wymagane dla uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej. 3) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumentacja projektowa będzie się składała w szczególności z: 1) Projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, odpowiadającego wymogom art. 34 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. nr 120, poz. 1133). 2) Projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz realizacji robót budowlanych dotyczące: 1) Rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych. 2) Detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych. 3) Przedmiarów robót sporządzonych metodą uproszczoną zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (DZ.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) 4) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 5) Kosztorysów inwestorskich sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. nr 130 poz. 1389). 6) Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji projektowej przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji projektowej musi być podpisany przez projektanta i sprawdzającego. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu 4 komplety dokumentacji w formie papierowej oraz 1 egzemplarz płyty CD, zawierającej cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie dxf oraz pdf, tekst w formacie.doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie .doc (Ms Word) lub .xls (Ms Excel). Przekazanie dokumentacji każdorazowo nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Szczegółowy zakres prac precyzuje program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w ciągu 2 lat od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonywanymi na podstawie opracowanego projektu robotami w tym przybycia na budowę na każde żądanie Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie) do końca trwania realizacji inwestycji. Wybrany Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, obowiązany jest podać nazwę podwykonawców ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich prac, a także przedłożyć wzory umów Wykonawcy z podwykonawcami zaakceptowane przez każdą ze stron. W przypadku wykonywania zamówienia przez inną osobę niż Wykonawca, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy obowiązany jest złożyć Zamawiającemu stosowną umowę z osobą trzecią mającą wykonać prace z zawartym tam przeniesieniem praw autorskich oraz zobowiązaniem do wykonywania nadzoru autorskiego. W przypadku nie przedstawienia wskazanej umowy w ciągu 7 dni od podpisania n/n umowy, Zamawiający może od n/n umowy odstąpić w ciągu 30 dni już bez wezwania i wyznaczenia dodatkowego terminu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PE-POLSKA Sp. z o.o. sp.k., al. Grunwaldzka 19/23,, 80-236 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133947,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.