eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - KONSERWACJA ŁAZIENEK W BUDYNKU NR 3, 12 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA NR 27/PN/2015.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Krosno Odrzańskie: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - KONSERWACJA ŁAZIENEK W BUDYNKU NR 3, 12 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA NR 27/PN/2015.
Numer ogłoszenia: 90372 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286 , ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - KONSERWACJA ŁAZIENEK W BUDYNKU NR 3, 12 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA NR 27/PN/2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty Konserwacyjne łazienki w budynku nr 3, 12 W krośnie odrzańskim. W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi : Budynek nr 3 - magazyn 1) rozebranie posadzki cementowej, 2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzki, 3) wykonanie izolacji cieplnej posadzki, 4) wykonanie posadzki cementowej, 5) skucie płytek ze ścian i posadzki, 6) ułożenie płytek na ścianach i posadzce, 7) wykonanie gładzi gipsowej sufitów i ścian, 8) malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą emulsyjną, 9) wymiana osprzętu instalacji elektrycznej, 10) wymiana stolarki drzwiowej, 11) wymiana armatury sanitarnej, 12) wykonanie sufitów z płyt kartonowo-gipsowych, 13) transport i utylizacja odpadów z rozbiórki , Budynek nr 12 - magazyn, hala sportowa 1) rozebranie ścianek działowych, 2) rozebranie posadzki cementowej, 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzki, 4) wykonanie izolacji cieplnej posadzki, 5) wykonanie posadzki cementowej, 6) wykonanie ścianki działowej z cegły 7) skucie płytek ze ścian i posadzki, 8) ułożenie płytek na ścianach i posadzce, 9) wykonanie gładzi gipsowej sufitów i ścian, 10) malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą emulsyjną, 14) wymiana osprzętu instalacji elektrycznej, 15) montaż kabiny prysznicowej 16) wymiana stolarki drzwiowej, 17) wymiana armatury sanitarnej, 18) montaż przegród drewnianych sanitariatu 19) wykonanie sufitów z płyt kartonowo-gipsowych, 20) transport i utylizacja odpadów z rozbiórki ,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotem zamówienia są roboty Konserwacyjne łazienki w budynku nr 3, 12 W krośnie odrzańskim. W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi : Budynek nr 3 - magazyn 1) rozebranie posadzki cementowej, 2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzki, 3) wykonanie izolacji cieplnej posadzki, 4) wykonanie posadzki cementowej, 5) skucie płytek ze ścian i posadzki, 6) ułożenie płytek na ścianach i posadzce, 7) wykonanie gładzi gipsowej sufitów i ścian, 8) malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą emulsyjną, 9) wymiana osprzętu instalacji elektrycznej, 10) wymiana stolarki drzwiowej, 11) wymiana armatury sanitarnej, 12) wykonanie sufitów z płyt kartonowo-gipsowych, 13) transport i utylizacja odpadów z rozbiórki , Budynek nr 12 - magazyn, hala sportowa 1) rozebranie ścianek działowych, 2) rozebranie posadzki cementowej, 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzki, 4) wykonanie izolacji cieplnej posadzki, 5) wykonanie posadzki cementowej, 6) wykonanie ścianki działowej z cegły 7) skucie płytek ze ścian i posadzki, 8) ułożenie płytek na ścianach i posadzce, 9) wykonanie gładzi gipsowej sufitów i ścian, 10) malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą emulsyjną, 14) wymiana osprzętu instalacji elektrycznej, 15) montaż kabiny prysznicowej 16) wymiana stolarki drzwiowej, 17) wymiana armatury sanitarnej, 18) montaż przegród drewnianych sanitariatu 19) wykonanie sufitów z płyt kartonowo-gipsowych, 20) transport i utylizacja odpadów z rozbiórki ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Kierownikiem robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz wodno-kanalizacyjnych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Kierownikiem robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz wodno-kanalizacyjnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Oświadczenie w przedmiocie wskazania części zamówienia powierzonej podwykonawcom załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2) zmiana terminu umownego - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) zmiana sposobu zabezpieczenia właściwego wykonania umowy. 4) zmian dotyczących postanowień zawartej umowy które nie prowadzą do zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.44wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.