eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH (Nr rej. G/13/12)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Poznań: UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH (Nr rej. G/13/12)
Numer ogłoszenia: 90353 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61839 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH (Nr rej. G/13/12).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach nr: 180102; 180103; 180106; 180108. Wywóz odpadów następować będzie wg określonego harmonogramu. Rodzaj odpadów, harmonogram wywozu oraz ich ilość według kodów: 1. Odbiór tzw. endoprotez po demontażu: osobny pojemnik na tego typu odpady, raz w miesiącu, (kod 180103) - 500 kg. 2. Odbiór leków cytotoksycznych, cytostatycznych oraz przeterminowanych: raz w miesiącu, (kod 180108) - 400 kg. 3. Chemikalia w tym odczynniki zawierające substancje niebezpieczne: raz w miesiącu, (kod 180106) - 300 kg. 4. Części ciała i organy (amputacje): według zapotrzebowania, (kod 180102) - 200 kg, w terminach uzgadnianych z zamawiającym. 5. Pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania: raz w tygodniu, (kod 180102) - 8 320 kg. 6. Utylizacja odpadów zawierających drobnoustroje i toksyny: 3 razy w tygodniu, (kod 180103) 76 400 kg. Wymagania Zamawiającego: - odbiór, transport oraz unieszkodliwianie odpadów medycznych ma być zgodne z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami) zgodnie z którą, zakazane jest unieszkodliwianie odpadów medycznych w sposób inny niż spalanie w termicznych spalarniach odpadów medycznych; - miejsce utylizacji - zgodnie z ustawą od odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r.(Dz.U.z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami),ma znajdować się jak najbliżej miejsca odbioru odpadów (siedziba Zamawiającego); - odbiór odpadów transportem Wykonawcy, który gwarantuje wykonanie usługi z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001roku ( tj. Dz.U. Nr 185, poz.1243 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 roku sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. nr 139 poz. 940). Do Wykonawcy należy załadunek kontenerów z odpadami medycznymi na środek transportu oraz ich mycie i dezynfekcja. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW Sp. z o. o., ul. Sulańska 11, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217787,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235314,29

  • Oferta z najniższą ceną: 186019,20 / Oferta z najwyższą ceną: 235314,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.