eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › USŁUGA PRZEPROWADZENIA SPECJALISTYCZNEGO SZKOLENIA ZAWODOWEGO AUTOCAD 2D ORAZ PRZEPROWADZENIE EGZAMINÓW KWALIFIKACYJNYCH POTWIERDZONYCH CERTYFIKATEM w ramach projektu pt. UATRAKCYJNIENIE PROCESU KSZTAŁCENIA I ZAPEWNIENIE WYŻSZEJ JEGO JAKOŚCI NA KIERUNKACHAUTOMATYKA I ROBOTYKA, INŻYNIERIA MATERIAŁOWA, MECHANIKA I BUDOWA MASZYN I MECHATRONIKA ZUT W SZCZECINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-07

Szczecin: USŁUGA PRZEPROWADZENIA SPECJALISTYCZNEGO SZKOLENIA ZAWODOWEGO AUTOCAD 2D ORAZ PRZEPROWADZENIE EGZAMINÓW KWALIFIKACYJNYCH POTWIERDZONYCH CERTYFIKATEM w ramach projektu pt. UATRAKCYJNIENIE PROCESU KSZTAŁCENIA I ZAPEWNIENIE WYŻSZEJ JEGO JAKOŚCI NA KIERUNKACH: AUTOMATYKA I ROBOTYKA, INŻYNIERIA MATERIAŁOWA, MECHANIKA I BUDOWA MASZYN I MECHATRONIKA ZUT W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 9030 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl/przetargi/zamówienia publiczne/usługi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEPROWADZENIA SPECJALISTYCZNEGO SZKOLENIA ZAWODOWEGO AUTOCAD 2D ORAZ PRZEPROWADZENIE EGZAMINÓW KWALIFIKACYJNYCH POTWIERDZONYCH CERTYFIKATEM w ramach projektu pt. UATRAKCYJNIENIE PROCESU KSZTAŁCENIA I ZAPEWNIENIE WYŻSZEJ JEGO JAKOŚCI NA KIERUNKACH: AUTOMATYKA I ROBOTYKA, INŻYNIERIA MATERIAŁOWA, MECHANIKA I BUDOWA MASZYN I MECHATRONIKA ZUT W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 15 autoryzowanych szkoleń z zakresu obsługi programu Auto CAD 2D - w projekcie dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pt. Uatrakcyjnienie procesu kształcenia i zapewnienie wyższej jego jakości na kierunkach: automatyka i robotyka, inżynieria materiałowa, mechanika i budowa maszyn i mechatronika ZUT w Szczecinie. II. Do obowiązków osób świadczących usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (zgodnie z ust. I niniejszego działu) należeć będzie: 1) W ramach każdego szkolenia przeprowadzonych zostanie 40 godzin zajęć dydaktycznych (40 zajęć x 45 minut) zablokowanych w 8 godzinne moduły + 15 minutowe przerwy. Bloki będą realizowane według następującego programu: a) Zapoznanie z interfejsem programu AutoCAD i dostosowanie go do własnych potrzeb. b) Podstawowe oraz zaawansowane elementy rysunkowe i funkcje do modyfikacji rysunku. Kreskowanie. c) Pozyskiwanie od programu informacji o parametrach fizycznych zamodelowanych obiektów. d) Praca z warstwami - tworzenie i konfiguracja. Kreskowanie i wypełnienie obszarów domkniętych. Praca z polem tekstowym. e) Tworzenie baz danych. Bloki z atrybutami. Wyodrębnianie danych. f) Wymiarowanie oraz konfiguracja stylu wymiarowego. g) Wydruk z przestrzeni modelu i przestrzeni papieru. h) Konfiguracja opcji programu. i) Wybrane funkcje pakietu Express Tools. j) Różne sposoby zapisu elektronicznej dokumentacji technicznej. 2)Wykonawca prowadzić będzie zajęcia w języku polskim. Dodatkowo Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika kursu materiały szkoleniowe przygotowane przez siebie. III. Zamawiający wymaga, aby w ramach każdego szkolenia przeprowadzonych zostało 40 godzin zajęć dydaktycznych (40 zajęć x 45 minut) zablokowanych w 8 godzinne moduły + 15 minutowe przerwy. W każdym szkoleniu brać będzie udział 10 osób. Wszystkie zajęcia prowadzone będą w wymiarze 8 godzin dziennie (8 x 45 minut) i prowadzone będą w okresie od dnia zawarcia umowy (15 grup). IV. Ustalenie dokładnych godzin szkolenia oraz dni tygodnia, w które odbywać się będą szkolenia Wykonawca uzgodni w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Miejsce szkolenia zapewni Wykonawca, które będzie wyposażone w odpowiednie narzędzia pracy typu: monitory, rzutniki, tablice itp. Miejscem szkolenia jest Szczecin, jeśli szkolenie odbywać się będzie poza Szczecinem - wykonawca zorganizuje transport i pokryje koszty dojazdu dla uczestników szkolenia. Ilość grup oraz ich liczebność określa punkt III specyfikacji. V. Każda osoba, która ukończy szkolenie i zda egzamin końcowy musi otrzymać autoryzowany certyfikat Autodesk ukończenia szkolenia potwierdzający nabyte umiejętności VI. Warunkiem rozliczenia szkolenia jest dostarczenie listy obecności uczestników szkolenia wraz z ich podpisami (osobno dla każdej grupy) oraz kopii certyfikatów i przekazania ich po zakończonym szkoleniu przedstawicielowi Zamawiającemu; VII. Wykonawca musi wyznaczyć opiekuna odpowiedzialnego za organizację szkolenia oraz kontakt z uczestnikami szkolenia i Zamawiającym; VIII. Wykonawcy zobowiązani będą do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia na podstawie formularza ankiety oceniającej, przygotowanej przez wykonawcę; IX. Do liczby godzin szkolenia ogółem podanych w pkt. II 1) nie należy wliczać godzin przewidzianych na egzamin. X. Jeśli egzamin odbywać się będzie poza Szczecinem - wykonawca zorganizuje transport i pokryje koszty dojazdu dla uczestników egzaminu. szczegóły w siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo (nie obowiązek) udzielenia dotychczasowemu wykonawcy - zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na warunkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w dziale IV specyfikacji zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia, nie spełnia warunek. 2. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek wskazany w dziale IV ust. 1 pkt 2) specyfikacji (posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenie do wykonania zamówienia), jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: 1) Wykonawca wykaże (potwierdzi) zamawiającemu, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje: - co najmniej 2 usługi szkoleniowe w zakresie oprogramowania AutoCAD. 2) Potwierdzenie (wykazanie) wykonania usług, wymaganych na podstawie pkt 1 niniejszego ustępu nastąpi poprzez przedłożenie zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów, o których mowa w dziale VI ust. 2 specyfikacji. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu lub, w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty zostaną złożone zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego; 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 3) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w sposób, w języku oraz formie wymaganej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - dalej zwane Rozporządzeniem w sprawie dokumentów; 5) W postępowaniu, w ramach wykazania spełnienia warunku, wykonawca nie złoży zamawiającemu nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 6) Wykonawca, który zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów wskazuje podmiot trzeci jako podwykonawcę zgodnie z treścią działu IX ust. 6 specyfikacji przywołując jaką część zamówienia powierzy podwykonawcy oraz dodatkowo w celu wykazania spełniania warunku o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt 2 specyfikacji, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym dysponowanie wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego będzie każdy dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie takiego podmiotu do udziału w wykonaniu zamówienia (np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy itd.). W sytuacji, w której wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie podmiotu trzeciego oraz gdy z okoliczności wynika, iż dla wykazania warunku dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia jest konieczny udział podmiotu trzeciego, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów wymienionych w dziale VI specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w dziale IV specyfikacji zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia,nie spełnia warunek. 2. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek wskazany w dziale IV ust. 1 pkt 3) specyfikacji (dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia), jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: 1) Wykonawca wykaże (potwierdzi) zamawiającemu, że dysponuje co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. takimi które posiadają: a. wykształcenie wyższe; b. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie programu AutoCAD (co najmniej 1 przeprowadzone szkolenie przez każdą z tych osób); 2) Potwierdzenie (wykazanie) dysponowania, wymaganą na podstawie pkt 1 niniejszego ustępu liczbą osób nastąpi poprzez przedłożenie zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów, o których mowa w dziale VI ust. 3 specyfikacji. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu lub, w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty zostaną złożone zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego; 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 3) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w sposób, w języku oraz formie wymaganej Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów; 5)W postępowaniu, w ramach wykazania spełnienia warunku, wykonawca nie złoży zamawiającemu nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 6) Wykonawca, który zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów wskazuje podmiot trzeci jako podwykonawcę zgodnie z treścią działu IX ust. 6 specyfikacji przywołując jaką część zamówienia powierzy podwykonawcy oraz dodatkowo w celu wykazania spełniania warunku o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt 3 specyfikacji, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym dysponowanie wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego będzie każdy dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie takiego podmiotu do udziału w wykonaniu zamówienia (np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy itd.). W sytuacji, w której wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie podmiotu trzeciego oraz gdy z okoliczności wynika, iż dla wykazania warunku dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia jest konieczny udział podmiotu trzeciego, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów wymienionych w dziale VI specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne przypadki zmiany postanowień umowy zostały określone w dziale XV specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl, zamówienia publiczne, przetargi, usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, IV piętro, pok. 406..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Budynek Jednostek Międzywydziałowych ZUT w Szczecinie, al. Piastów 48, IV piętro, sala konferencyjna nr 430..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pt. Uatrakcyjnienie procesu kształcenia i zapewnienie wyższej jego jakości na kierunkach: automatyka i robotyka, inżynieria materiałowa, mechanika i budowa maszyn i mechatronika ZUT w Szczecinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.