eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Świebodzińskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Świebodzin: Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Świebodzińskiego.
Numer ogłoszenia: 90302 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61044 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4755307, faks 068 4755305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Świebodzińskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie około 1 427 302 kWh. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do ogłoszenia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 2 do ogłoszenia. Załączniki nr 1 i 2 publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/spswiebodzin/ 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1200). 4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. Enea Operator Sp. z o.o. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: a. zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej ze Sprzedawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, oraz jeśli potrzeba złożenie u OSD w imieniu klienta wniosku o zawarcie UD b. złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umów kompleksowych) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umów kompleksowych) bądź umów sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej zawartych w załączniku nr 1 do umowy. c. rozwiązania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umów kompleksowych) bądź umów sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej zawartych w załączniku nr 1 do umowy, zgodnie z harmonogramem wypowiadania umów zawartym w załączniku nr 1 do umowy, d. reprezentowania Odbiorcy końcowego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem przez Odbiorcę końcowego umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, w szczególności ustalić treść i przedłożyć Odbiorcy końcowemu do akceptacji i parafowania niezbędne dokumenty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku o zmianę Sprzedawcy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego właściwego Odbiorcy końcowemu e. reprezentowania Odbiorcy końcowego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy. 6. W załączniku nr 1 do ogłoszenia informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 30% ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do ppe w załączniku nr 1 do ogłoszenia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym poprzez niego zakresie. 8. Zamawiający zawiera niniejszą umowę w imieniu własnym, a także na rzecz niżej wymienionych podmiotów, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego Zamawiającemu: - Starostwa Powiatowego w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, NIP 927-18-51-447, - Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej, ul. Cegielniana 13, 66-200 Świebodzin, NIP 927-16-82-335, - Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie, ul. Studencka 8, 66-200, Świebodzin, NIP 927-10-14-332, - Domu Pomocy Społecznej, Glińsk 51A, 66-200 Świebodzin, NIP 927-15-01-380, - Domu Pomocy Społecznej w Toporowie, ul. Świerczewskiego 17, Toporów 66-220 Łagów, NIP 927-13-84-431, - Domu Pomocy Społecznej Jordanowo 3, 66-200, Świebodzin, NIP927-14-59-287, - Powiatowego Zespołu Szkół Technicznych i Zawodowych w Świebodzinie, ul. Świerczewskiego 76A, 66-200 Świebodzin, NIP 927-19-30-052, - Szkolnego Schroniska Młodzieżowego, ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin, NIP 927-19-25-217, - Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza, ul. Park Chopina 2, 66-200, Świebodzin, NIP 927-12-62-395, - Domu Dziecka Nr 4, ul. Piłsudskiego 48, 66-200 Świebodzin, NIP 927-14-40-796, - Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych, ul. Słoneczna 46, 66-200 Świebodzin, NIP 927-19-33-139, - Domu Dziecka Nr 1, ul. Słoneczna 46, 66-200 Świebodzin, NIP 927-19-33-139, - Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, ul. Okrężna 4, 66-200 Świebodzin, NIP 927-10-23-992 - Domu Dziecka nr 5, ul. Jeziorowa 10a, 66-200 Świebodzin, NIP 9271933180 - Domu Dziecka nr 6, ul. Jeziorowa 10, 66-200 Świebodzin, NIP 9271933949 Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ecoergia Sp. z o.o., ul. Zabłocie 23, 30-701 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 454595,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 395005,82

  • Oferta z najniższą ceną: 395005,82 / Oferta z najwyższą ceną: 428361,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.