eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadowie › Pełnienie nadzoru archeologicznego i wyprzedzających badań ratowniczych dla inwestycji pn. Budowa sieci wodociągowej w zachodniej części gminy Sadowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Sadowie: Pełnienie nadzoru archeologicznego i wyprzedzających badań ratowniczych dla inwestycji pn. Budowa sieci wodociągowej w zachodniej części gminy Sadowie
Numer ogłoszenia: 90289 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sadowie , Sadowie 86, 27-580 Sadowie, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8692437, 8692436, faks 015 8692437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru archeologicznego i wyprzedzających badań ratowniczych dla inwestycji pn. Budowa sieci wodociągowej w zachodniej części gminy Sadowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru archeologicznego i wyprzedzających badań ratowniczych nad inwestycją pn: Budowa sieci wodociągowej w zachodniej części gminy Sadowie 1. Z uwagi na częściowe rozpoznanie archeologiczne terenu objętego projektem sieci wodociągowej gdzie nie przeprowadzono badań Archeologicznego Zdjęcia Polski, prace ziemne związane z budową sieci wodociągowej na odcinku 43 000 mb. należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. 2. W części zewidencjonowanych stanowisk archeologicznych, które znajdują się w kolizji z projektowaną inwestycją to stanowiska: - 5(AZP 86 - 70/32) Zochcin - Porudzie = 600 m2 - 5(AZP 86 - 70/283) Niemienice = 300 m2 - 5(AZP 86 - 70/32) Zochcin - Porudzie = 120 m2 Razem = 1020 m2 budowę wodociągu kolidującego z tymi stanowiskami należy poprzedzić wyprzedzającymi badaniami ratowniczymi. Badania ratownicze powinny objąć pas terenu pracami ziemnymi przenoszonymi o 1,0 mb. z każdej strony na długości kolizji stanowiska z inwestycją. Roboty w rejonie rozpoznanych stanowisk archeologicznych powinny być prowadzone ręcznie tak, aby nie uszkodzić ewentualnych eksponatów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008r Nr 171 poz. 1058)., tj. : 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: -dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do nadzorowania robót archeologicznych -na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz (referencje) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie usług z którego będzie wynikało, że pełnił funkcje nadzoru archeologicznego na co najmniej 1 zadaniu o zakresie podobnym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 B. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 2)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)Dokumenty wykazane w pkt. A C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 2)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)Dokumenty wykazane w pkt. A Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Dokumenty wymienione w pkt. A, każdy partner z osobna. 2) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 3) Oświadczenie Wykonawcy dla każdego partnera z osobna, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 4) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 5) Ustalone pełnomocnictwo w reprezentowaniu firm w postępowaniu i podpisaniu umowy. Wyżej wymienione dokumenty w pkt. 4 i 5 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sadowie.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sadowie 27-580 Sadowie 86, pkój Nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sadowie 27-580 Sadowie 86, pkój Nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.