eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Obsługa przejazdów autokarowych zagranicznych i krajowych Polskiego Związku Hokeja na Trawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Poznań: Obsługa przejazdów autokarowych zagranicznych i krajowych Polskiego Związku Hokeja na Trawie
Numer ogłoszenia: 90287 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Hokeja na Trawie , ul. Józefa Chociszewskiego 56, 60-261 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8618890, faks 061 8618889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzht@pzht.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa przejazdów autokarowych zagranicznych i krajowych Polskiego Związku Hokeja na Trawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa przejazdów autokarowych zagranicznych i krajowych Polskiego Związku Hokeja na Trawie. Struktura zamówienia: Przewidywane trasy przejazdów: Poznań-Ludwigsburg (Niemcy)-Poznań -25-28.05.2012-Kadra seniorów(ok. 25 osób); Poznań - Warszawa - Poznań -26.05.2012-Uczestnicy Pikniku(ok. 30 osób); Poznań - Braunschweig (Niemcy) - Poznań -6-10.06.2012-Kadra M-21 (ok. 25 osób); Poznań - Freiberg (Niemcy) - Poznań -6-10.06.2012-Kadra K-21 (ok. 25 osób);Poznań - Gąsawa-7.06.2012-Seniorzy(19 osób);Gąsawa - Poznań -10.06.2012-Seniorzy(19 osób);Poznań - Zagrzeb (Chorwacja) - Poznań -3-9.07.2012-Kadra M-16(ok. 25 osób);Poznań - Cernusco (Włochy) - Poznań -13-22.07.2012-Kadra M-21(ok. 25 osób);Poznań - Gąsawa -25.07.2012 Seniorzy(19 osób);Gąsawa - Poznań-29.07.2012-Seniorzy(19 osób);Poznań - Gąsawa-31.07.2012-M-21(19 osób);Poznań - Środa Wlkp.-1.08.2012-Seniorzy(19 osób);Środa Wlkp. - Poznań-5.08.2012-Seniorzy(19 osób);Gąsawa - Poznań -6.08.2012-M-21(19 osób);Poznań - Praga (Czechy) - Poznań-12-20.08.2012 Kadra seniorów(ok. 25 osób);Poznań - Gąsawa-13.08.2012-K-21(19 osób); Gąsawa - Poznań -17.08.2012-K-21(19 osób);Poznań - Den Bosch (Holandia) - Poznań-24.08-1.09.2012-Kadra K-21(ok. 25 osób);dodatkowe przejazdy krajowe wg tras ustalonych według potrzeb- około 500 km.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem ewentualnych zamówień uzupełniających w ramach niniejszego postępowania przetargowego będzie obsługa przejazdów autokarowych zagranicznych i krajowych Polskiego Związku Hokeja na Trawie nieprzewidzianych w momencie wszczęcia niniejszego postępowania o zamówienie publiczne. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych wartość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z formularzem nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z formularzem nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z formularzem nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z formularzem nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z formularzem nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kserokopia licencji na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego, o której mowa w art. 12 ust. 2 w związku z art. 5 ustawy o transporcie drogowym, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, 2. Pełnomocnictwo osoby uprawnionej do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany miejsc lub terminu akcji szkoleniowych, ilości zawodników. Informacja powinna zostać przekazana w formie ustnej bądź pisemnej wykonawcy nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem zadania. 2) odwołania zaplanowanych akcji, jeśli z przyczyn niezależnych od zamawia-jącego udział kadry w zaplanowanej akcji szkoleniowej nie jest możliwy. Informacja powinna zostać przekazana w formie ustnej bądź pisemnej wykonawcy nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem zadania. 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie z powodu ustawowej zmiany stawki VAT nie powoduje konieczności dokonania zmian w umowie (klauzule waloryzacyjne).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzht.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Związek Hokeja na Trawie ul. Chociszewskiego 56, 60-261 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Polski Związek Hokeja na Trawie ul. Chociszewskiego 56, 60-261 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.